Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בטח. ידית פנאומטית עם הרבה מומנט.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 3
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

כן, בטח, יש כזו פנצ'רייה בדיוק ליד הנגר שמבריג עם פוזידרייב!

עריכה אחרונה על ידי hans
  • מצחיק 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא צריך ידית מומנט בפנצ'ריה.

 

צריך כלים פנוומטיים עם כיוון מומנט (קיימים כאלה) ולכוון אותם לאיזור 120Nm שמכסה את כל המכוניות הפרטיות. 

 

 

פורסם
לפני 6 דקות, Buki כתב:

צריך כלים פנוומטיים עם כיוון מומנט (קיימים כאלה) ולכוון אותם לאיזור 120Nm שמכסה את כל המכוניות הפרטיות. 

 

השאלה אם פגשת מקום כזה? 

פשוט בשבוע שעבר ביצעתי איזון לגלגלים ובסוף השבוע הייתי צריך להסיר גלגל כדי להחליף נורה. עכשיו יש לי ידית כוח (קצרה יחסית) ולרוב זה מספיק לי אבל הפעם נאלצתי להעזר בחבר עם אימפקט עצבנית של מילווקי כדי לפתוח חלק מהברגים שלא הצלחתי. 

 

פורסם
לפני 36 דקות, Buki כתב:

לא צריך ידית מומנט בפנצ'ריה.

 

צריך כלים פנוומטיים עם כיוון מומנט (קיימים כאלה) ולכוון אותם לאיזור 120Nm שמכסה את כל המכוניות הפרטיות. 

אצלי ב204 הסגירה היא על 55 ניוטון מטר. אז אני מקווה מאוד שלא יעשו אצלי שטויות כאלו בפנצריה..

  • לא הבנתי... 1
פורסם

ברכב שכור באמריקה.. אחרי שהתקין את הגלגל, הבחור נכנס לחנות וחזר  עם ידית מומנט של סנאפ-און (רציתי לחבק אותו).

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, Supertigre כתב:

 

השאלה אם פגשת מקום כזה? 

פשוט בשבוע שעבר ביצעתי איזון לגלגלים ובסוף השבוע הייתי צריך להסיר גלגל כדי להחליף נורה. עכשיו יש לי ידית כוח (קצרה יחסית) ולרוב זה מספיק לי אבל הפעם נאלצתי להעזר בחבר עם אימפקט עצבנית של מילווקי כדי לפתוח חלק מהברגים שלא הצלחתי. 

 

תשמע, יש דברים שאפשר לדבר עליהם בלי סוף בפורום אבל הם בגדר דבר נתון ואנחנו לא יכולים להשפיע עליהם.

 

נגד התופעה הזו אני עושה את מה שאני יכול לעשות:

 

אם החלפתי גלגל בדרך, אני מגיע לפנצ'ריה, מתקנים את הגלגל ואז אני מבקש לא להחזיר אותו למקומו אלא שם במקום של הספייר, אחרי זה עוצר במקום נוח ומחליף את הגלגל חזרה.

 

 

אחרי החלפת צמיגים או תיקון פנצ'ר שלא חייב החלפת גלגל, מיד אחרי שיוצא מפנצ'ריה משחרר את כל הברגים חצי סיבוב ומהדק עם ידית מומנט.

 

 

וכן לפעמים מאוד מאוד קשה לי לשחרר את הברגים, אפילו שאני בן אדם גדול 115 קילו ומשתמש בידית כוח ארוכה. 

 

 

זהו, זה מה שאני יכול לעשות בעניין זה. אני לא יכול לחלק מפתחות מומנט לכל הפנצ'ריות ולדאוג  שיעבדו איתם. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

בסדנאות צבאיות.  כאשר הייתי עושה עדיין מלואים, הבאתי פעם רכב לסדנא (החלפת צמיג או משהו דומה). בסיום, השתמשו במד-מומנט לסגור את הברגים...

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

אני לא חושב שהם מכירים את המושג הזה. אפילו לסגור בהתחלה עם היידים הם לא עושים.

בהתחלה כשהייתי לקוח חדש באיזו פנצ'רייה . יחס יפה , מה שלומך? מבריג בהתחלה את הבורגים עם הידיים ואז מבריג.

עכשיו מגיע . שלום , חכה .. מחכה.. מרים את הרכב מחליף וסוגר את הבורג ישירות מהפטישון.

פורסם
לפני 43 דקות, chrono כתב:

אבל ירון תייר בג'י פורס

אם כל המוסכים והפנצ'ריות היו כמו ירון, החיים שלנו היו הרבה יותר קלים :-) יש בהחלט סדנאות טובות ומקצועיות בישראל. 

×
×
  • תוכן חדש...