Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוקל לעבור חברת סלולר מפרטנר ל 019, אשמח לשמוע חוות דעת אודות החברה?


Camaro 92

פוסטים מומלצים

בפלאפון צריך לאפשר את זה גם באתר / דרך מוקד השירות - בפרט אם מדובר בחבילה ישנה. 

לפני כשעה, Camaro 92 כתב:

ספר קצת בבקשה כיצד התבצע תהליך הניוד וכמה זמן לקח כל הסיפור?

אישית ניידתי esim, דרך המוקד הטלפוני (רציתי לנייד כמה קווים).

לאחר הבחירה של החבילה, קיבלתי קוד QR למייל / סמס.

הגדרתי במכשיר ורק לאחר מכן הנציגה התחילה בתהליך הניוד.

כל הסיפור לקח 15-20 דקות.

כמובן שבמוקד המכירות אמרו שיש תמיכה ב volte, רק אחרי מעבר לתמיכה הודו שאין.

 

עריכה אחרונה על ידי XVSTI
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Camaro 92 כתב:

ספר קצת בבקשה כיצד התבצע תהליך הניוד וכמה זמן לקח כל הסיפור?

אני העברתי לפני כשבועיים וחצי את אשתי ושני הילדים מסלקום ל-019.
אספתי 3 סימים מחנות ברעננה בערב - לא ביקשו ממני שום דבר בשביל זה בחנות.
ביום שישי בצהריים כשכולם היו בבית התקשרנו לשרות ובצענו את הניוד. לקח בערך 20 דקות עד שהוא התבצע בפועל.

לאשתי לא עבדה הגלישה הסלולרית - נפתר בשיחה של רבע שעה עם התמיכה
הבת גילתה אחרי שבוע בערך שאין לה תמיכה במודם סלולרי - נפתר בצ'אט של כמה דקות עם התמיכה.

עד כה כולם מרוצים

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...