Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולו v40/s60 או במוו 318 מודלים 16-17


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

מתלבט בין הרכבים. 

בעקרון ישמש את האישה. דרישות:

1.גודל ונוחות (צריך שיהיה מקום לכסא תינוק ובוסטר מאחור) חשוב שיהיה נוח ומפנק.

2. בטיחות - כולל מערכות בטיחות.

3. עלויות אחזקה ודלק.

 

בנוסף הלכתי לאיבוד עם כל הרמות אבזור של הוולו.. אז אם מישהו מבין ויכול לעשות סדר מה ההבדלים בין קינטיק ל-רדיזין.

פורסם

R דיזיין זה דגם יותר ספורטיבי, לא מכיר את הדגמים החדשים, אבל משער שזה אומר יותר כוח סוס אבל פחות נוחות כיוון שהוא קשיח יותר

כבר חתמתי...

פורסם

זה דווקא לא קשור לכ"ס.אולי הוא יותר נוקשה.

 

עיקר השאלה היתה ההבדל באבזור בין הגרסאות.

 וכמובן איך הם מול הבמוו..

 

פורסם

בוולוו - גם ב  s60 וגם ב v40
הבגאז׳ די קטן. יותר קטן ממשפחתיות עממיות קלאסיות כמו קורולה \ אוקטביה \ אלנטרה. תבדוק אם מתאים לך, תינוק עגלה וכו׳.
אני גם עם 2 ילדים ופסלתי את שתיהן בזמנו על סעיף תא מטען.

פורסם
לפני 7 שעות, sbs כתב:

זה דווקא לא קשור לכ"ס.אולי הוא יותר נוקשה

ציינתי שאני פחות מכיר את הדגמים החדשים, אבל שאלה שאני מכיר, גרסת הR הוסיפה כוח סוס ומתלים קשיחים יותר משמעותית.

והנוקשות וזה עניין חשוב, כי אפילו פה בפורום אם אני זוכר נכון, תמצא גברים שזה הפריע להם, אז לא בטוח אם לאישה זאת אפשרות בכלל

כבר חתמתי...

פורסם

שני הדגמים יצאו ב-2012.  ה-318 לא באמת קיימת ב-2016-2017.

 

ב-2016 נמכרו 5 יחידות. וב-2017 לא נמכרה כלל.

 

בתור בעלים לשעבר של v40 לא הייתי ממליץ על הרכב למשפחת צעירה. המושב האחורי צפוף והרכב נמוך ולא נוח לקשירת ילדים במושב האחורי.

גם תא מטען קטן ולא מתאים לעגלות.

 

מבחינת מערכות בטיחות אקטיביות לוולוו v40 יש בלימה אוטונומית (יצא פעם אחת "לבדוק" והיא עבדה מצוין.)

 

נשארת עם ה-s60  ואם אתה רוצה מערכות בטיחות מעבר לבלימה אוטונומית תצטרך לבחור ב-R-Design.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 18 שעות, zvit כתב:

שני הדגמים יצאו ב-2012.  ה-318 לא באמת קיימת ב-2016-2017.

 

ב-2016 נמכרו 5 יחידות. וב-2017 לא נמכרה כלל.

 

בתור בעלים לשעבר של v40 לא הייתי ממליץ על הרכב למשפחת צעירה. המושב האחורי צפוף והרכב נמוך ולא נוח לקשירת ילדים במושב האחורי.

גם תא מטען קטן ולא מתאים לעגלות.

 

מבחינת מערכות בטיחות אקטיביות לוולוו v40 יש בלימה אוטונומית (יצא פעם אחת "לבדוק" והיא עבדה מצוין.)

 

נשארת עם ה-s60  ואם אתה רוצה מערכות בטיחות מעבר לבלימה אוטונומית תצטרך לבחור ב-R-Design.

  דווקא בחיפוש ראיתי כמה 318 בשנים באלו. אולי התכוונת ל316?

 

לגבי הs60 לא מגיע עם כל החבילת בטיחות של וולו ם בדגם הבסיס? מה התרומה של הדיזיין?

תודה על הv40..אם לא נוח להושיב מאחור אפילו 2 פעוטות אז זה בעייתי.

פורסם

אכן טעיתי. יש 318i גם ב-2016 וגם ב-2017 רובן ברמת גימור S שחפה ממערכות בטיחות כלשהן.

 

ברמות הגימור Sport ו-Luxury יש בלימה אוטונומית ובקרת סטיה מנתיב.

 

ב-S60  קינטיק אין מערכות בטיחות למעט בלימה אוטונומית. ברמות הגימור Bussiness ו-R-Design יש גם בקרת סטיה מנתיב.

 

לו אני צריך לחפש רכב נוח ומאובזר כיאות לאשתי מהשנים הרלוונטיות - זה כנראה היה קיה ספורטאז' מהדגם שאחרי מתיחת הפנים (יש גם שאריות מהדגם הקודם ב-2016 בלי מערכות בטיחות)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...