Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 55 דקות, נטלינ כתב:

איזה כיף זה לשבת מאחורי מקלדת ולזלזל באנשים

אני חושב שלכתוב שטויות בפורום זה לזלזל בקוראים,

ואם כבר שטויות, לפחות שיהיה מצחיק קצת...

  • רעיון טוב! 1
  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אני רואה שהשרשור שפתחתי פה עורר עניין וספקנות אז תכירו את מישל, הרכישה שלי... אנחנו ביחד כבר כמעט חודש. עד כה לא מצאתי חסרונות או מגבלות כלשהן. מאוד זריזה, מאוד נוחה מכל הבחינות. היא עושה כמעט כל יום בצורה מרשימה יש לציין את העליות לירושלים. ו... היא מנוע אלף ומכונית מיני. עד כה מעידה שאני מאוד נהנית ממנה.

למי שפחות מחובר לז'אנר הלא אוטומט - ממליצה לבחון. נותן הרבה יותר אפשרויות ושליטה בנהיגה ובאופי הנסיעה.

מה שכן...עוד לא יצא לי לעשות איתה נסיעות ארוכות מאוד בגלל המלחמה. ברגיל שלי מרבה לטייל בסופ"שים...  אז נראה איך זה. בנסיעה של עד שעה, בינתיים, מושלם. 

עריכה אחרונה על ידי נטלינ
  • אהבתי 2
פורסם
לפני 17 דקות, LEGACY 1.8 כתב:

אחלה רכב, כבוד על הבחירה בגיר ידני!

המנוע אכן מספק את הסחורה כל עוד לא גרים בתוואי הררי.

תתחדשי וסעי בדרכים טובות.

Thank you

פורסם

תתחדשי! כיף לראות בחורה שמעריכה ואוהבת נהיגה וגיר ידני. 

 

מתחבר למה שאת אומרת שרכבים כאלה יותר כיפיים לנהיגה מרכבים גדולים וכבדים יותר שעולים הרבה יותר. נראית חמודה מאוד היונדאי הזאת, תהני. 

 

מה שכן בנוגע לאיביזה בגרמניה, אלא אם כן זו היתה איביזה קופרה אין מצב ל 250 קמ״ש. יכול להיות שנהגת מהר ולא שמת לב למהירות בפועל אבל זה הרגיש לך ככה. 

פורסם (נערך)
לפני 17 שעות, Doron_Z כתב:

תתחדשי! כיף לראות בחורה שמעריכה ואוהבת נהיגה וגיר ידני. 

 

מתחבר למה שאת אומרת שרכבים כאלה יותר כיפיים לנהיגה מרכבים גדולים וכבדים יותר שעולים הרבה יותר. נראית חמודה מאוד היונדאי הזאת, תהני. 

 

מה שכן בנוגע לאיביזה בגרמניה, אלא אם כן זו היתה איביזה קופרה אין מצב ל 250 קמ״ש. יכול להיות שנהגת מהר ולא שמת לב למהירות בפועל אבל זה הרגיש לך ככה. 

תודה רבה.

לגבי האיביזה - היא הייתה 6 הילוכים.  זה סטנדרט בהשכרה בגרמניה. מיועד לכבישים ללא הגבלת מהירות. אגב זה גם לא מרגיש מהר כשאתה נוסע בדרום גרמניה. המהירות הממוצעת בכבישים היא מאוד גבוהה והכבישים רחבים ואיכותיים  

עריכה אחרונה על ידי נטלינ
פורסם
לפני 10 דקות, נטלינ כתב:

תודה רבה.

לגבי האיביזה - היא הייתה 6 הילוכים.  זה סטנדרט בהשכרה בגרמניה. מיועד לכבישים ללא הגבלת מהירות. אגב זה גם לא מרגיש מהר כשאתה נוסע בדרום גרמניה. המהירות הממוצעת בכבישים היא מאוד גבוהה והכבישים רחבים ואיכותיים  

 

הילוך שישי הוא סטנדרט בכל סופרמיני ידנית ומעלה ברמת גימור לא-בסיסית, ומיועד לחסכון בדלק ושקט בזמן שיוט, גם ב 100 קמ"ש.

פורסם
לפני 18 דקות, nadavd4 כתב:

 

הילוך שישי הוא סטנדרט בכל סופרמיני ידנית ומעלה ברמת גימור לא-בסיסית, ומיועד לחסכון בדלק ושקט בזמן שיוט, גם ב 100 קמ"ש.

וואללה? אני לא נתקלתי בישראל במכונית סופרמיני ידנית עם שישה הילוכים. בטח לא משהו עוצמתי כל כך כמו ההיא בגרמניה. 

איפה ראית בארץ כזה דבר?

פורסם
לפני שעתיים, נטלינ כתב:

וואללה? אני לא נתקלתי בישראל במכונית סופרמיני ידנית עם שישה הילוכים. בטח לא משהו עוצמתי כל כך כמו ההיא בגרמניה. 

איפה ראית בארץ כזה דבר?

 

הסופרמיני שלי ידנית, אבל היא אמורה להיות הגרסה ה"חמה".

 

באופן כללי קיבלת את הרושם הנכון, בארץ אין הרבה סופרמיני ידניות וכשהן כן, ברוב המקרים מדובר בגרסה הפשוטה ביותר עם המנוע הצנוע ביותר ואז תהיה גם התיבה הפשוטה ביותר, או הגרסה ה"חמה" ששם לרוב יהיו שישה הילוכים.

 

אבל כאן אין מבחר כמו באירופה - שם כנראה שאפשר לקבל כל רמת גימור עם איזו תיבת הילוכים שרוצים, ואז הלקוח יכול לבחור מה הוא רוצה.

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, nadavd4 כתב:

 

הסופרמיני שלי ידנית, אבל היא אמורה להיות הגרסה ה"חמה".

 

באופן כללי קיבלת את הרושם הנכון, בארץ אין הרבה סופרמיני ידניות וכשהן כן, ברוב המקרים מדובר בגרסה הפשוטה ביותר עם המנוע הצנוע ביותר ואז תהיה גם התיבה הפשוטה ביותר, או הגרסה ה"חמה" ששם לרוב יהיו שישה הילוכים.

 

אבל כאן אין מבחר כמו באירופה - שם כנראה שאפשר לקבל כל רמת גימור עם איזו תיבת הילוכים שרוצים, ואז הלקוח יכול לבחור מה הוא רוצה.

 

לפי דעתי אין כזה דבר. בארץ. אולי יבוא אישי? ואגב התבלבלתי אז שכרנו סיאט לאון, לא איביזה. זה היה לפני איזה 8 שנים. לחברה שלי הייתה באותו זמן איביזה שהזכירה לנו אותה פשוט... אבל ללא קשר, אין שום מקום להשוואה בין מה שיש שם לגרסאות שיש בארץ. יש גם הגיון אגב. אין מה לעשות בישראל עם מנועים כאלה

עריכה אחרונה על ידי נטלינ
פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, נטלינ כתב:

 

לפי דעתי אין כזה דבר. בארץ. אולי יבוא אישי? ואגב התבלבלתי אז שכרנו סיאט לאון, לא איביזה. זה היה לפני איזה 8 שנים. לחברה שלי הייתה באותו זמן איביזה שהזכירה לנו אותה פשוט... אבל ללא קשר, אין שום מקום להשוואה בין מה שיש שם לגרסאות שיש בארץ. יש גם הגיון אגב. אין מה לעשות בישראל עם מנועים כאלה

 

הגרסה החזקה ביותר של הלאון היא הקופרה, שתמיד ועודנה נמכרת בארץ (בשנים האחרונות באוטומט בלבד).

רוב הגרסאות ה"חמות" של סופרמיני דווקא נמכרו בארץ בייבוא סדיר, וחלקן כמו הפולו gti עדיין מיוצרת ומשווקת כאן בגרסה אוטומטית, או יונדאי i20n החדשה שנמכרת בגרסה ידנית בלבד (עם שישה הילוכים). כל השאר כבר לא מיוצר יותר או לא שווק כאן מלכתחילה (פיאסטה ST).

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם
לפני 3 שעות, נטלינ כתב:

 

לפי דעתי אין כזה דבר. בארץ. אולי יבוא אישי? ואגב התבלבלתי אז שכרנו סיאט לאון, לא איביזה. זה היה לפני איזה 8 שנים. לחברה שלי הייתה באותו זמן איביזה שהזכירה לנו אותה פשוט... אבל ללא קשר, אין שום מקום להשוואה בין מה שיש שם לגרסאות שיש בארץ. יש גם הגיון אגב. אין מה לעשות בישראל עם מנועים כאלה


גם הליאון לא מגיעה ל 250 קמ״ש רק הגרסת קופרה עם ה 300 כוח אבל גם שם זו המהירות המירבית של הרכב ככה שאת צריכה כביש ריק של קילומטרים (לוקח לו זמן להגיע לשם) ותנאים הכי אידיאליים כדי לסחוט את המהירות הזאת מהרכב הנ״ל ואני בספק ששני הדברים התקיימו (גם קופרה לאון ידנית בהשכרה וגם התנאים למהירות המירבית) ואני בטוח שלא באת בקטע של לחרטט על שטות כזאת אז ההנחה שלי זה שאת לא זוכרת במדויק/התבלבלת.

פורסם (נערך)
לפני 23 שעות, Doron_Z כתב:


גם הליאון לא מגיעה ל 250 קמ״ש רק הגרסת קופרה עם ה 300 כוח אבל גם שם זו המהירות המירבית של הרכב ככה שאת צריכה כביש ריק של קילומטרים (לוקח לו זמן להגיע לשם) ותנאים הכי אידיאליים כדי לסחוט את המהירות הזאת מהרכב הנ״ל ואני בספק ששני הדברים התקיימו (גם קופרה לאון ידנית בהשכרה וגם התנאים למהירות המירבית) ואני בטוח שלא באת בקטע של לחרטט על שטות כזאת אז ההנחה שלי זה שאת לא זוכרת במדויק/התבלבלת.

 

תשמע. אני לא מספיק מבינה בפרטי הדגמים ובהבדלים בין הדגמים השונים שמשווקים במדינות שונות. לפי האינטרנט היא דווקא מגיעה ל250. בכל מקרה,  יכולה להגיד לך בוודאות של 100% שבטיול שלי בדרום גרמניה, רוב הדרך הייתה מעל 200, לפרקים הרבה מעל 200 לפרקים פחות אך עדיין מעל 200. הרכב עבר את ה 200 מאוד מאוד בקלילות והגיע לשם מאוד מהר. . אבל אין לי אנרגיות או חשק  להתווכח איתך. 

עובדתית, הגעתי ממינכן לקולמר (צרפת) בתוך כ 3.5 שעות , כאשר בחלק הצרפתי של הדרך הייתה הגבלת מהירות של נדמה לי 80 קמ"ש ואשכרא מקפידים על זה. 

בחזור ירד עלינו לפתע גשם זלעפות אז הורדתי ל180 (וכאן זה מדויק, כי זו הייתה בחירה מושכלת) כי הנהיגה הייתה מאוד קשה, אבל מאוד לא רציתי לפספס רכבת אז... לקח לי כ-6 שעות לחזור. (אם כי עשיתי די הרבה עצירות של 2-3 דקות לטובת מסאז' לעיניים) היה מאוד קשה לנהוג שם ככה.  

 

משאירה לך לחשב את המהירות הממוצעת אם תרצה (או שלא. הכל טוב) :)  

 

עריכה אחרונה על ידי נטלינ

×
×
  • תוכן חדש...