Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום, אני עומד לפני גיוס קרוב וכניראה שבמהלך השירות אני גם אעבוד. וכניראה שגם אני אגשים חלום קטן, שיהיה לי רכב או אופנוע משלי (500 סמ"ק).

יש לציין שהתקציב עדיין לא ידוע אבל אני משער גם שלא יהיה גדול במיוחד.

השאלה שלי, מה עדיף לקנות, אופנוע או מכונית? מה יהיה יותר קל וזול לתחזק במיוחד לחייל.

 

תודה מראש.

שי.:wink:

 

**למנהלים, אם זה הפורום הלא נכון, אנא סילחו לי והעבירו אותו למקומו המתאים**

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

דווקא כשבדקתי גם ביטוח לאופנוע יוצא בסביבות 4K שזה אפילו יקר יותר מביטוח לרכב.

 

למרות זאת לחייל נראה לי יהיה יותר קל לתחזק אופנוע גם מבחינת צריכת הדלק שנוטה לטובת האופנוע וגם מבחינת הסיכוי לבעיות ותקלות מכניות באופנוע.

 

לפי דעתי תשאל שאלה זהה בפורום האופנועים בפול גז ותידע גם מהם השיקולים הנגדיים, כי פה רובנו אוהבים מכוניות ובעלי חיבה לאופנועים מהירים במיוחד.

http://www.fullgaz.co.il/forums/

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

כל מקרה לגופו

 

יש אופנועים שהחלקים שלהם מאד יקרים

הייתי ממליץ על GS500E לא הכי חזק אבל סוס עבודה אמין

אסור לשכוח שבד"כ חיילים קונים אופנוע יחסית ישן שעבר יותר ידיים ולפעמים קרוע וישור קו שלו זה סיפור מהפטרה. אני מבין באופנועים ומניסיון אני אומר שצריך לשים לב על אופנועים במיוחד אופנועים של יותר מ6 שנים על הכביש. עם כל הכבוד למכונאים עד שאין לך אופנוע אתה לא יודע כמה המוסכים של האופנועים יקרים, אם יש לך חוש טכני ועצבים ותוכל לטפל באופנוע לבד הייתי ממליץ לך ללכת על זה

בעניין הדלק נכון שאופנוע יותר זול אבל בחלקים ועבודה לא בהכרח

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

תלוי איזה אופנוע.

 

ואל לך לשכוח את העלויות הראשוניות של קסדה + מעיל רכיבה + כפפות + שרשרת מאסיבית + מנעול שעשויים להסתכם בכמה אלפים טובים.

 

בוא נגיד, שעוד לפני שקנית אופנוע, אתה צריך 10,000 לנ"ל, ולביטוח לשנה.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

גם אני חושב שיהיה יותר קל להסתדר עם אופנוע.

למרות שלא בטוח שהעלות החודשית תהיה נמוכה בהרבה...

אבל שוב, תלוי איזה אופנוע ואיזה מכונית....

וצריך לזכור יתרונות מול חסרונות של מכונית מול אופנוע (פקקים, גשם, חניה וכו'...)

מעבר לזה, מה קרה, אנשים כבר לא הולכים לקרבי?

 

גיוס קל.

פורסם

omti_t לגבי הגיוס הקרבי זה כבר סיפור ארוך, תוכל לחפש הודעה שלי באוף טופיק.

אשמח לקבל עוד עצות והמלצות.

 

שי. :wink:

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

קראתי את השרשור שלך באוף-טופיק.

 

אני רוצה להתנצל על שאמרתי באם פגעתי בך!

 

מכיוון שאני מכיר את הנושא לעומק אשלך לך משהו שעלול להועיל לך בפרטי.

 

שוב - סליחה!

 

עמרי.

פורסם

אני לא יודע לגבי GS500

 

 

יש לי עד היום CH250 של הונדה

 

קניתי אותה חדשה מהחברה, עשיתי עליה 70000 ק"מ

קטנוע מדהים, אמין, 0 תיקונים במשך 6 שנים, רק לשים דלק ולנסוע, עושה 26 ק"מ לליטר

ואם אתה נוסע פחות מ100 לא נוגעת בגרם שמן (זה תקין שיואכל מעל 100 קמ"ש)

ניסיתי למכור, מחירון 9, נותנים לי 5, לא מוכר, שומר, סוס עבודה כזה לא מוכרים,

יפיפיה. הכל מושלם, כל הפלסטיקים, כמו חדש

 

תחשוב לחפש כזה, גם יהיה לך מקום לתיק וכ"ו, יש מבוגרים שקנו כאלה ונסעו איתם לעבודה ולקניות בסופר, הוצאות 0 על תיקונים, רק טיפולים בזמן!!!!

פורסם

נראה לי שחלק מהמגיבים לא ממש החזיקו אופנוע (לא קטנוע-שיתכן שהעלות זולה יותר-אין לי שום נסיון עם קטנועים) בחיים שלהם.

 

מנסיון של כ14 שנים עם אופנועים אני יכול לנסח את הכלל הבא:

 

בגדול, כמעט כל חלק באופנוע יעלה פי 5 , ויחיה חמישית מהקילומטרז' מהמקביל שלו במכונית .

 

צמיגים, שרשראות , גג"שים, רפידות מצמד, רפידות בלם, אלו חלפים שנאכלים בקצב מדהים באופנוע ועולים המון. מנוע ממוצע חי בין 40000 ל80000 ק"מ עד לשיפוץ. כמובן שיש יוצאים מהכלל, לכאן ולכאן.

 

אני לא מכניס לחשבון את העובדה שאם אתה מתכוון לתת למוסכים לטפל לך ברכב, אז כל החלפת חלק כזה גם גוררת איתה את עלות העבודה של ההחלפה. אני מטפל לבד באופנוע, כולל כשמגיע הזמן לשיפוץ מנוע/גיר, כל 60K ק"מ .

 

דלק, כמובן, עולה הרבה פחות באופנוע.

 

בשורה התחתונה, כשהייתי סטונדט תפרן קניתי - בנוסף לאופנוע - מכונית , ונגרר, השתמשתי ביומיום במכונית, ולטיולים גררתי את האופנוע כך שהקילומטרז' שהוא עשה היה אפסי, וכך חסכתי המון כסף.

 

עלות החלפים השנתית לאופנוע היתה כ7000 ש"ח, למכונית 1000 (25000 קילומטרים בשנה) . כל ההוצאות נרשמו ותועדו בטבלאות אקסל.

 

שלושת הכלים ביחד עלו הרבה הרבה פחות מאשר להחזיק את האופנוע בלבד ולהשתמש בו ביומיום.

פורסם
נראה לי שחלק מהמגיבים לא ממש החזיקו אופנוע (לא קטנוע-שיתכן שעלות זולה יותר-אין לי שום נסיון עם קטנועים) בחיים שלהם.

 

מנסיון של כ14 שנים עם אופנועים אני יכול לנסח את הכלל הבא:

 

בגדול, כמעט כל חלק באופנוע יעלה פי 5 , ויחיה חמישית מהקילומטרז' מהמקביל שלו במכונית .

 

צמיגים, שרשראות , גג"שים, רפידות מצמד, רפידות בלם, אלו חלפים שנאכלים בקצב מדהים באופנוע ועולים המון. מנוע ממוצע חי בין 40000 ל80000 ק"מ עד לשיפוץ. כמובן שיש יוצאים מהכלל, לכאן ולכאן.

 

אני לא מכניס לחשבון את העובדה שאם אתה מתכוון לתת למוסכים לטפל לך ברכב, אז כל החלפת חלק כזה גם גוררת איתה את עלות העבודה של ההחלפה. אני מטפל לבד באופנוע, כולל כשמגיע הזמן לשיפוץ מנוע/גיר, כל 60K ק"מ .

 

דלק, כמובן, עולה הרבה פחות באופנוע.

 

בשורה התחתונה, כשהייתי סטונדט תפרן קניתי - בנוסף לאופנוע - מכונית , ונגרר, השתמשתי ביומיום במכונית, ולטיולים גררתי את האופנוע כך שהקילומטרז' שהוא עשה היה אפסי, וכך חסכתי המון כסף.

 

עלות החלפים השנתית לאופנוע היתה כ7000 ש"ח, למכונית 1000 (25000 קילומטרים בשנה) . כל ההוצאות נרשמו ותועדו בטבלאות אקסל.

 

שלושת הכלים ביחד עלו הרבה הרבה פחות מאשר להחזיק את האופנוע בלבד ולהשתמש בו ביומיום.

סוף סוף אחד שמבין

אולי אתה קצת מגזים בנוגע למחיר החזקת האופנוע כשלושת הכלים

אבל עד שאנשים לא מחזיקים אופנוע אין להם מושג כמה זה תענוג יקר

לחבר שדיבר על קטנועים

אנחנו מדברים על אופנועים

באמת התיקונים של אופנועים יותר יקרים מרכבים ואת זה אמרתי בהודעתי הקודמת

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

×
×
  • תוכן חדש...