Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטרלול המקביל נמשך - פולקסוואגן ID6 בארץ.


itsik170

פוסטים מומלצים

זה אכן במגרש של יהודה מזרחי.

אני עובר שם כמעט כל יום בדרך לעבודה ורואה את רוב דגמי המוניות שמככבים בייבוא מקביל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, itsik170 כתב:

למי שהזכיר את ה-ID באז, אז המקבילים הביאו גם אותו לארץ.

 

במחיר סביר, יכול להיות בהחלט רכב מוצלח לארץ. עוד אין פרטים על גירסאות ה-6/7 מושבים למיטב ידיעתי, אבל לגירסת ה-5 יש יעילות אנרגטית לא רעה בכלל לואן, ונפח מטען עצום (1100 ליטר ללא קיפול מושבים). הדבר המשמעותי שחסר שם לטעמי זו יכולת V2L -- זה מאד שימושי לרכב משפחתי לטיולים, ומתחיל להיכנס כסטנדרט לא רק בדגמי יונדאי/קיה, אלא גם בדגמים זולים כמו ה-MG4 של MG; לא אמור להיות יקר ל-VAG להוסיף את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.4.2023 בשעה 15:18, אליהו שבת כתב:

הרכב מוכר אך כייבוא אישי - מחיר בהתאם, לסבר את האוזן כמה עלות ביטוח מקיף לשנה?

אין לרכב תקינה אירופאית ולכן ברכב אסור בייבוא

זה שהרכב נפלא ובטיחותי אין לי ספק, יש לי ספק גדול מאוד מה קורה עם פגוש קדמי נשבר בעמוד חניה, לא רואה מנוס חוץ מלהפעיל מקיף בעלות גבוהה, אין לאף אחד בארץ חלפים, הבעיה שגם באירופה אין וזה בעיה מהותית.

 

לא בא לי לנהוג בחרדה (גם בעלי טסלות וBYD למרות הפופולאריות הגדולה לעיתים מגיע מצב של השבתה זמנית ארוכה עקף חוסר בחלפים, כאן המצב יהיה חמור שבעתיים)

 

גם לא נכון, ממתי רכב ביבוא מקביל נחשב כיבוא אישי?

הרכב מוקם בלוי יצחק עם מחירון מסודר ואין צורך ב״הערכת שמאי״ להבדיל מיבוא אישי.

לגבי ביטוח בדקתי בהפניקס סמרט גיל 30+

מקיף 4155 + חובה 1099

ועד כמה שידוע לי אין מחסור בחלפים לרכב

כל אחד והשיקולים שלו 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

פורסם היום בכלכליסט

 

https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=skwf24cxn

  • מעניין 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, itsik170 כתב:

פורסם היום בכלכליסט

 

https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=skwf24cxn

כלכליסט לא מדייק בנקודה אחת:
הרכבים האלה לא מיוצרים ע״י ״הזרוע הסינית של היצרנית״, אלא ע״י חברה בבעלות 50/50 משותף של VW סין וחברת הרכב הסינית FAW (שאיננה מייצאת רכב לישראל)(*), שמהווה חברת רכב אחרת.
כיון שהנהלת VAG עצמה אומרת שרכבים אלה לא עומדים בתקינה והיא לא תיתן להם שירות ואחריות מחוץ לסין, לא מאמין שצ׳מפיון תעשה זאת -- הרי במקרה של תקלה תחת אחריות, היבואן עושה את העבודה, אבל היצרן משלם עבורה. למה שצ׳מפיון תשלם מכיסה?
והתירוץ של ״אנחנו לא בודקים״... אם היצרן שולח לך הודעה רשמית ישירה שהוא לא תומך ברכב, זה אמור לתפוס (כי בשביל רשיון ייבוא צריך להביא מכתב מהיצרן שבוא הוא מתחייב לתת שירות ואחריות).
אני לא רואה איזשהי דרך שהרכבים האלה עדיין על הכביש אלא אם כן היה כאן שוחד ממש. בכל מקרה, ממש לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות עד שעוברות 3-4 שנים ורואים אם אכן יש שירות ואחריות (לא יבואן זעיר שאומר ״יהיה בסדר״).

(*) יש מיזם משותף ל-VAG עם חברת רכב סינית אחרת שמייצר רכבים חשמליים שונים, כולל דגם אחר של ה-ID.4 .

עריכה אחרונה על ידי PinkDolphin
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי בעיות עם ה id.6;

 

א. במבחן האייל הצפוני שבודק יכולת תמרוני חירום ה id.4 נכשל. האניאק שמבוסס עליו וגדול ממנו במימדים נכשל כבר בצורה חמורה. לא רוצה לדעת איך הדגם הנ"ל שגדול משניהם בכל פרמטר יתנהג במצב של תמרון חירום.

 

ב. השיווק של ה id.4 נפסק לפני כמה ימים בארה"ב בגלל בעיה במנגנון נעילת הדלתות שגורם לדלתות להפתח במהלך נסיעה. אני מנחש שריקול יגיע בנושא גם אלינו. מי ידאג לריקול כזה ב id.6? איך בכלל יודעים אם המנגנון דורש את אותו ריקול

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהכירות אינטימית עם צמפיון , מי שקונה את הרכבים הללו שם את כספו על קרן הצבי , בכל בעיה \ תאונה \ חלפים ימצא עצמו הרוכש את הרכב מול שוקת שבורה.

ההצהרה של היצרן עצמו שהרכבים אינם תואמים את התנאים במזרל התיכון מבהירה שעזרה כלשהי מהיבואן המקומי ...... 

  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, CX25GTI כתב:

מהכירות אינטימית עם צמפיון , מי שקונה את הרכבים הללו שם את כספו על קרן הצבי , בכל בעיה \ תאונה \ חלפים ימצא עצמו הרוכש את הרכב מול שוקת שבורה.

ההצהרה של היצרן עצמו שהרכבים אינם תואמים את התנאים במזרל התיכון מבהירה שעזרה כלשהי מהיבואן המקומי ...... 

ובצדק לגמרי. גם החיוב של יבואן לתת שירות לדגמים שבכלל איננו מייבא לא הגיוני לדעתי, אבל לדגמים של יצרן אחר -- אין סיבה שייתן (ו-VW-FAW  זה לא VAG. חברה אחרת, מסחרית ומשפטית).
לא יודע מה ההבדל בחלקים, אבל מנחש שאמנם הפלטפורמה עצמה זהה (ה-MEB), אבל מדובר בסוללה בייצור סיני, ללא מק״ט אירופי של VAG בכלל. סביר שגם מע׳ הבטיחות פחותות, כי התקן הסיני לא מחייב את רובן (מנחש שיש פחות כריות אויר למשל שבכלל לא חובה בסין).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
בתאריך 2.5.2023 בשעה 19:13, PinkDolphin כתב:

כלכליסט לא מדייק בנקודה אחת:
הרכבים האלה לא מיוצרים ע״י ״הזרוע הסינית של היצרנית״, אלא ע״י חברה בבעלות 50/50 משותף של VW סין וחברת הרכב הסינית FAW (שאיננה מייצאת רכב לישראל)(*), שמהווה חברת רכב אחרת.
כיון שהנהלת VAG עצמה אומרת שרכבים אלה לא עומדים בתקינה והיא לא תיתן להם שירות ואחריות מחוץ לסין, לא מאמין שצ׳מפיון תעשה זאת -- הרי במקרה של תקלה תחת אחריות, היבואן עושה את העבודה, אבל היצרן משלם עבורה. למה שצ׳מפיון תשלם מכיסה?
והתירוץ של ״אנחנו לא בודקים״... אם היצרן שולח לך הודעה רשמית ישירה שהוא לא תומך ברכב, זה אמור לתפוס (כי בשביל רשיון ייבוא צריך להביא מכתב מהיצרן שבוא הוא מתחייב לתת שירות ואחריות).
אני לא רואה איזשהי דרך שהרכבים האלה עדיין על הכביש אלא אם כן היה כאן שוחד ממש. בכל מקרה, ממש לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות עד שעוברות 3-4 שנים ורואים אם אכן יש שירות ואחריות (לא יבואן זעיר שאומר ״יהיה בסדר״).

(*) יש מיזם משותף ל-VAG עם חברת רכב סינית אחרת שמייצר רכבים חשמליים שונים, כולל דגם אחר של ה-ID.4 .

 

https://wheel.co.il/0-קמ-פולקסווגן-id-4-בגרסה-מאוד-מאובזרת-ב-229900-ש/

 

והנה גם ה-id בגרסה הסינית הגיעה.

רק שהפעם קראו לה "גרסה מאוד מאובזרת" והציגו את זה כמבצע.

ה-crozz שמציגים כרמת גימור, זה בעצם השם של הדגם בסין.

  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...