Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטרלול המקביל נמשך - פולקסוואגן ID6 בארץ.


itsik170

פוסטים מומלצים

אם עד היום היה אפשר כלי רכב חשמלי סיני ללא תקינה אירופאית ולמכור עד 400 יחידות בשנה.

זה רק עניין של זמן עד שהיו מביאים דגמים חשמליים של יצרנים מערביים שנועדו לשוק הסיני.

 

והפעם, פולקוואגן ID6 - מיניואן 7 מקומות שמיוצר כיום ע"י פולקסוואגן לשוק הסיני בלבד.

וכרגע נמכר רק בסין או אצל ייבואן מקביל בארץ.

 

אין לי מושג, לגבי מפרט או מחיר, הרכב נצפה בקריית גת בחנייה של הבניין שלי, ועל המושבים היו ניילונים עם כיתוב בסינית.

מאמין שנתנו לו מחיר גבוה יותר מה-ID4 בייבוא סדיר או ID5 שמגיע היום דרך המקבילים.

 

20230411_181812.jpg

20230411_184035.jpg

עריכה אחרונה על ידי itsik170
  • מעניין 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבים נמכרים במגרש "דיזל גרופ" בטבריה, אני לא בטוח שהם הגורם שגם מייבא את הרכב. גם לי יצא לראות אחד כזה על הכביש ואת הפרסומים שלהם, אין לי מושג לגבי המחיר.

אני זוכר שלא מזמן הייתה כתבה על רכבים כאלה שהגיעו לארץ ונאסרו למכירה, ועוד מספר דגמים אחרים שנאסרו למכירה מאותה הסיבה, משהו בנושא תקינה, ולכן התפלאתי לראות שוב פרסומים של הרכב הזה למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הזה הגיע לארץ בטעות אנוש של משרד התחברה - אין לרכת תקינה מערבית, בפועל יש כאלו רכבים למכירה בארץ במחיר 290 - 310 בהתאם לרמת הגימור.

על פניו רכב מעולה 

הייתי חושש מחלפים ושירות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שעשיתי נסיעת מבחן על הרכב בטבריה,

אכן היבואן הוא ״דיזל גרופ״ והם גם מוכרים את הרכב ולפי הבנתי הם גם מעניקים את השירות והאחריות

(3 שנים / 100,000 ק״מ על הרכב, 5 שנים / 150,000 ק״מ סוללה)

הרכב עשה עליי רושם לא פחות ממדהים.

אני התעניינתי בגרסא הבכירה שעולה 310,000 ויחסית לשוק ה7 מקומות חשמלי חד משמעי הוא Value for money מעולה נכון להיום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיקון קטן:
זה לא מיניואן אלא פשוט גירסה מאורכת של ה-ID.4 כדי שיהיה מקום לשורה שלישית. מע׳ ההנעה זהות ל-ID.4 (שגם מיוצר בסין, אגב, ע״י שני יצרנים סינים שונים במיזם משותף עם VAG במיפרטים שונים מאשר בצפון אמריקה או אירופה).
בהתחלה היתה הערכה שהוא ייובא גם לארה״ב ואירופה, שם יש מחסור גדול בדגמי 3-שורות חשמלים במחיר סביר, אבל לארה״ב מסתבר ש-VAG תייצר מקומית קרוסאובר יותר גדול, וגם תציע את ה-ID.Buzz (ואן אמיתי, רק בגירסה ארוכה עם 3 שורות). עוד לא ברור מה הם יציעו באירופה בתחום.
ואם זה אכן הם ללא תקינה חוקית (ואני מנחש שיבואן מקביל לא השקיע בתקינה מקומית), לא ברור לי איך הם מורשים לנוע בכביש. סיכוי לא רע שחברת ביטוח אח״כ תשתמש בזה למנוע תשלום.
צריך להחרים את הרכבים ולהכריח את היבואן להחזיר את הכסף לקונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באותו מקום בטבריה מוכרים גם פולקסווגן iD.4 עם כיתוב CROZZ, ככה הרכב נמכר בסין. הרכבים נראים זהים ל-iD.4 שמוכרים צ'מפיון, מעניין אם יש הבדלים מכניים ומה הבדלי האבזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, aviram3 כתב:

האמת שעשיתי נסיעת מבחן על הרכב בטבריה,

אכן היבואן הוא ״דיזל גרופ״ והם גם מוכרים את הרכב ולפי הבנתי הם גם מעניקים את השירות והאחריות

(3 שנים / 100,000 ק״מ על הרכב, 5 שנים / 150,000 ק״מ סוללה)

הרכב עשה עליי רושם לא פחות ממדהים.

אני התעניינתי בגרסא הבכירה שעולה 310,000 ויחסית לשוק ה7 מקומות חשמלי חד משמעי הוא Value for money מעולה נכון להיום

עד התאונה הקטנה הראשונה

כל מכה קטנה יחייב הפעלת ביטוח בסכום אסטרונומי ולדעתי ייקח הרבה זמן עד שבכלל יגיעו חלקי חילוף, כאמור הרכב לא משווק באירופה.

מה יעלה לבטח את הרכב?

יצא שכרו בהפסדו 

 

אני בהחלט שם עין על הרכב ואם היה יבואן רשמי כנראה היה בחניה שלי.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, PinkDolphin כתב:

תיקון קטן:
זה לא מיניואן אלא פשוט גירסה מאורכת של ה-ID.4 כדי שיהיה מקום לשורה שלישית. מע׳ ההנעה זהות ל-ID.4 (שגם מיוצר בסין, אגב, ע״י שני יצרנים סינים שונים במיזם משותף עם VAG במיפרטים שונים מאשר בצפון אמריקה או אירופה).
בהתחלה היתה הערכה שהוא ייובא גם לארה״ב ואירופה, שם יש מחסור גדול בדגמי 3-שורות חשמלים במחיר סביר, אבל לארה״ב מסתבר ש-VAG תייצר מקומית קרוסאובר יותר גדול, וגם תציע את ה-ID.Buzz (ואן אמיתי, רק בגירסה ארוכה עם 3 שורות). עוד לא ברור מה הם יציעו באירופה בתחום.
ואם זה אכן הם ללא תקינה חוקית (ואני מנחש שיבואן מקביל לא השקיע בתקינה מקומית), לא ברור לי איך הם מורשים לנוע בכביש. סיכוי לא רע שחברת ביטוח אח״כ תשתמש בזה למנוע תשלום.
צריך להחרים את הרכבים ולהכריח את היבואן להחזיר את הכסף לקונים.

זה בדיוק השאלה ששאלתי בנסיעת מבחן, ונאמר לי שהרכבים עברו תקינה מקומית אירופאית מלאה (הוצג בפניי), זה גם הגיוני אחרת לא היו נותנים ליבואן אישור מכירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שטויות אנשים כותבים, בתור בעל משפחה מרובת ילדים התעניינתי בID.6 ובדקתי ה-כ-ל! 

1. הרכב מוכר בחברות הביטוח (מלאי חלפים זמין אצל היבואן הרבה יותר מטסלה לדוגמא ומתחרות אחרות)

2. הרכב קיים בלוי יצחק עם מחירון אמיתי (בדקתי)

3. יש לרכב תקינה

4. הרכב בעל 5 כוכבי ריסוק (ניצח את טסלה מודל Y במבחן ריסוק ראש בראש):

 

5. הרכב עם טווח מאוד גדול וסוללה בקיבולת של 84 קילוואט 

לדעתי זה רכב שישבור את השוק כאן, לא שיש לו יותר מדי מתחרים ברמה שלו ב7 מקומות😅

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, aviram3 כתב:

זה בדיוק השאלה ששאלתי בנסיעת מבחן, ונאמר לי שהרכבים עברו תקינה מקומית אירופאית מלאה (הוצג בפניי), זה גם הגיוני אחרת לא היו נותנים ליבואן אישור מכירה

באיזו ארץ? זה מעניין, כי הייתי מצפה לראות פירסומים על כך.
להעביר תקינה באיחוד האירופי כפי שעשה יבואן ג׳ילי עבור ה-Geometry עולה הרבה מאד כסף (אא״ט, סדר גודל של מאות אלפי או מליון יורו), ולוקח זמן רב. זה השתלם להם, עבור דגם שלא עומד להיות מיובא לאירופה בעתיד הקרוב, רק כי הם התכוונו לייבוא אלפים רבים של מכוניות. לא רואה יבואן מקביל קטן עומד בהוצאות האלה רק עבור מכירת קטן של מכוניות.

אגב, כיון שהיצרן הרשמי איננו VAG, אלא חברה שהיא מיזם משותף שלהם עם FAW הסינית (שאין לה בכלל יבואן בארץ), לא ברור לי שיבואן VAG מחוייב לתת אחריות או שירות.

לגבי מבחני הריסוק הסינים, אף לא יודע מה משמעותם, ולא הייתי מסתמך עליהם.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, liorliani כתב:

כמה שטויות אנשים כותבים, בתור בעל משפחה מרובת ילדים התעניינתי בID.6 ובדקתי ה-כ-ל! 

1. הרכב מוכר בחברות הביטוח (מלאי חלפים זמין אצל היבואן הרבה יותר מטסלה לדוגמא ומתחרות אחרות)

2. הרכב קיים בלוי יצחק עם מחירון אמיתי (בדקתי)

3. יש לרכב תקינה

4. הרכב בעל 5 כוכבי ריסוק (ניצח את טסלה מודל Y במבחן ריסוק ראש בראש):

 

5. הרכב עם טווח מאוד גדול וסוללה בקיבולת של 84 קילוואט 

לדעתי זה רכב שישבור את השוק כאן, לא שיש לו יותר מדי מתחרים ברמה שלו ב7 מקומות😅

הרכב מוכר אך כייבוא אישי - מחיר בהתאם, לסבר את האוזן כמה עלות ביטוח מקיף לשנה?

אין לרכב תקינה אירופאית ולכן ברכב אסור בייבוא

זה שהרכב נפלא ובטיחותי אין לי ספק, יש לי ספק גדול מאוד מה קורה עם פגוש קדמי נשבר בעמוד חניה, לא רואה מנוס חוץ מלהפעיל מקיף בעלות גבוהה, אין לאף אחד בארץ חלפים, הבעיה שגם באירופה אין וזה בעיה מהותית.

 

לא בא לי לנהוג בחרדה (גם בעלי טסלות וBYD למרות הפופולאריות הגדולה לעיתים מגיע מצב של השבתה זמנית ארוכה עקף חוסר בחלפים, כאן המצב יהיה חמור שבעתיים)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שהזכיר את ה-ID באז, אז המקבילים הביאו גם אותו לארץ.

20230417_190320.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה מגרש של מוניות. היבוא המקביל נכנס חזק מאוד לשוק המוניות ומגיעים לשם רכבים מעניינים, כולל לא מעט דגמים שמקדימים את היבואנים הרשמיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...