Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטול start and stop לצמיתות


GodEkeL

פוסטים מומלצים

לרכבים עם מנוע מוגדש (עם טורבו), ההנחיה היא להמתין כ-1/2 דקה עד דקה כדי לקרר את הטורבו ולמנוע את שריפת השמן במעברים ואת סתימת המעברים במשקעי שמן שרוף.

האם יתכן שכשה- start & stop יכבה את המנוע בעצירה ברמזור אחרי נסיעה מהירה, יגרם במשך הזמן נזק מצטבר לטורבו?

זה לא מתנגש עם ההנחיה להמתין לפני כיבוי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
בתאריך 21.1.2023 בשעה 06:48, sperial כתב:

בסיאט ארונה הפתרון הוא להשאיר את המזגן מופעל - לא 100%, אבל כמעט בכל עצירה מקבלים עת העיגול עם ה-A.

אתמול התפניתי סופסוף לבדוק את העניין בגולף (12/2017) שלי.

הפתרון של המזגן עובד בתנאי שבקרת האקלים לא במצב auto - רק אם יש דרישה ידנית למדחס מובטח ביטול הS/S.

בכל מקרה לא אהבתי את הפתרון הזה כי אני נוסע לעיתים קרובות עם מזגן כבוי.

דרך VCDS ניתן להיכנס לתכנות פרמטרים של הרכב, יש שם שדה של "ביטול S/S". ניתן לבטל, אבל אחרי התנעה חוזרת מתאפס למצב פעיל.

יש שדה אחר של וולטאג' מצבר מינימאלי, משנים אותו מ7.8V ל12.1V וזה נשאר לנצח. בדקתי וזה מצליח.

קראתי שבמודלים החדישים ביותר של VAG זה כבר לא עוזר.

  • אהבתי 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.1.2023 בשעה 16:38, Saxman55 כתב:

לרכבים עם מנוע מוגדש (עם טורבו), ההנחיה היא להמתין כ-1/2 דקה עד דקה כדי לקרר את הטורבו ולמנוע את שריפת השמן במעברים ואת סתימת המעברים במשקעי שמן שרוף.

האם יתכן שכשה- start & stop יכבה את המנוע בעצירה ברמזור אחרי נסיעה מהירה, יגרם במשך הזמן נזק מצטבר לטורבו?

זה לא מתנגש עם ההנחיה להמתין לפני כיבוי?

 

לא הבנתי

 

מתי להמתין דקה עד דקה וחצי?

אחרי שמניעים? אחרי שנוסעים מהר?

 

בתאריך 17.1.2023 בשעה 13:06, yossiaviel כתב:

....ויש עוד דרך פשוטה יותר בהרבה.

מוציאים את הכפתור, בודקים עם רב מודד באיזה מצב הכפור לחוץ, ועושים גשר פשוט\הלחמה, [או בסגנון], על 2 החוטים, או המגעים שאחראים לביטול.

בסופו של תהליך יופיע המנורה בלוח מחוונים, האחראית על התראת מע" START-STOP כבויה.

עשיתי את זה במיצובישי ספייס סטאר 2019 לשעבר של אשתי, וזה עבד יופי.

כשהרכב נמכר, שאלתי את הקונה אם הוא מעוניין שאחזיר את זה למצב הקודם, והוא התנגד בתוקף.

להלן התהליך:

 

carsforum.co.il/topic/663970-מיני-פרוייקט-מצולם-ביטול-מע-start-stop-ספייס-סטאר-אטראז/

 

ממש פשוט...😅

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

https://thecar.co.il/מערכת-עצור-והתנע-הורסת-לכם-את-המנוע-בר/

 

הדבר הזה גם גורם לנזקים. במקרה שזה לא היה ברור למישהו עד עכשיו..

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני התקנתי מודל לביטול S&S בעת פתיחת הסוויץ המערכת נכנסת לOFF, 

ניתן להפעיל אותה ידנית בלחיצה על הכפתור. 

נמכר באלי אקספרס. 

 

לא מצאתי יותר מדי מידע לגבי יונדאי, 

אבל יש את זה : https://www.aliexpress.com/item/1005003662531549.html 

שמתאים לTucson 2022 , אולי הSַַ&S זהה בשניהם.. שווה לבדוק. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה את הנושא הזה חוזר שוב ושוב ולא מבין, ב2 מכוניות שהיו לנו, המערכת לא תכבה את המנוע אלא אם לוחצים את דוושת הבלמים עד הסוף כמעט.

יוצא מזה שכדי שהמנוע יכבה צריך במכוון ללחוץ את הדוושה מעבר לרמה הטבעית בה לוחצים בדרך כלל לצורך עצירה. ככה השליטה במערכת מאוד נוחה ולא מפריע כלל.

מעבר לזה שאני אישית אוהב לעמוד עם מנוע כבוי ברמזור, פחות רעש פחות רעידות ועל הדרך לחסוך דלק לי ולסביבה, אבל זה עניין של דעה אישית ולכן זה פחות מעניין.

 

יש אוטו אחד שנסעתי, סיאט, שהיה מכבה את המנוע הרבה יותר מדי מהר וזה מציק ללא ספק אבל זה אשמת היצרן הדביל שלא מכייל את המערכת לנוחות שימוש.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי השהחלפתי בולמים בטיפול האחרון זה היה סיוט. כל לחיצה קלה בעמידה המערכת 

הופעלה, השתדלתי ללחוץ בשיא העדינות וגם לא עזר.

מאז אני לוחץ על הכפתור ביטול בתחילת כל נסיעה. מתרגלים לזה.

סוזוקי קרוסאובר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...
בתאריך 26.11.2022 בשעה 21:32, GodEkeL כתב:

שלום לכולם, קיבלתי רכב חדש מעבודה - יונדאי באיון Bayon - וכל כניסה לאוטו צריך ללוחץ על כפתור off start and stop - אני רוצה שהכפתור יפעל כל הזמן ורוצה לבטל את הstart and stop איך עושים את זה ?? 

ניתן לבטל ע"י הכנסת פיסת פלסטיק דקה (כמו חתיכה מכרטיס אשראי) בין הכפתור למסגרת הכפתור כשהכפתור לחוץ והמניע לא פועל , כך הכפתור ישאר לחוץ חצי מילימטר פנימה בתוך הבית שלו .

להפעיל את המנוע הכפתור כבר ידלקו לצבע צהוב ובזה נגמר כל בלבול המח של הלחיצות המיותרות

בתאריך 21.1.2023 בשעה 15:37, Ron Poh כתב:

החיסכון הוא בקטנה.

אבל, כאשר יש מסה של רכבים שכל אחד מהם חוסך בקטנה, האפקט על הסביבה הוא גדול.

אתה לא מבין שהפעלה אין סוף פעמים של הטרטור והמנוע והחלפת מצברים וסטרטרים מזהמים הרבה יותר.....תבדוק אותי ותענה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...