Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה תכנות כזה משתלם?


שליקו99
שימו לב! השרשור הזה בן 579 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 13 דקות, GABIUBOGI כתב:

וואי לגמרי, לפעמים בעבודה שלי כאינטגרטור אני יושב עם המהנדסים והבודקים על איזה שגיאה עלובה שמעסיקה אותנו שעות ואני רוצה להוריד לעצמי את הראש.

 

בגלל זה מהנדסים טובים מקבלים שכר גבוה.

קבוצה של 5 מהנדסים שיושבת 5 שעות על שגיאה עולה למעסיק אלפי ש"ח ותוקעת התקדמות בפרויקטים אחרים.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 282
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 10 דקות, MZN כתב:

אני נכנס ללינקדאין ורואה ילדי שמנת שכתבו אקסלים בצבא ומתחילים להגיש קורות חיים כמינימום CEOs, מה יהיה?

לינקדין זה פשוט אוננות עצמית בעיני.

לפני 1 דקה, Potato כתב:

 

בגלל זה מהנדסים טובים מקבלים שכר גבוה.

קבוצה של 5 מהנדסים שיושבת 5 שעות על שגיאה עולה למעסיק אלפי ש"ח ותוקעת התקדמות בפרויקטים אחרים.

 

מסכים איתך לגמרי, מעריך את האנשים האלה.

  • רעיון טוב! 1

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, MZN כתב:

אפרופו היצע וביקוש, וקורסים של חצי שנה שבסופה אתה ״מתכנת״, מה הוותיקים כאן חושבים על זה? כל יומיים מפמפמים כאן על ההיטק, רוצים ללמד את השיט המונפץ הזה החל מגן חובה, ובממילא מתכנת ישראלי עולה פי כמה מהודי / דרום אמריקאי, מה אתם חושבים שיקרה כאן?

 

קורה כאן דבר טוב.
כולם בורחים להייטק - ואז כל מי שנשאר במקצועות הפיזיים ה"קשים" לכאורה, מרוויח יותר כתוצאה מזה שהביקוש עולה על ההיצע.
לדוגמא: פעם היית מעסיק עוזרת בית בשכר מינימום, היום אתה לא יכול למצוא אחת - ואם מצאת, תשלם בקלות 50-100 שח לשעה (שכר שהוא טוב בהרבה אפילו ביחס לאנשים שרכשו השכלה מסויימת ועובדים במקצוע שלמדו אותו). השכר הממוצע של עוזרת בית עומד היום על 70 שח לשעה, אגב (משרה מלאה זה בערך 13K שח בחודש, בלי אקסטרות).
...וזה תקף גם להרבה מאוד ענפים אחרים (רכב, תחזוקה, מזון וכד').

 

  • אהבתי 3

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, איציק נ. כתב:

קורה כאן דבר טוב.

טוב למי? לעוזרת בית? או למי שמחפש עוזרת בית? (שאלות רטוריות כמובן)

אישית אני לא רואה שום דבר טוב בהתייקרות של משרות שלא דורשות השכלה או הכשרה..

  • אהבתי 1

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, Igalz כתב:

טוב למי? לעוזרת בית? או למי שמחפש עוזרת בית? (שאלות רטוריות כמובן)

אישית אני לא רואה שום דבר טוב בהתייקרות של משרות שלא דורשות השכלה או הכשרה..

אין בזה שום דבר טוב.

רק אומר שהכל מתייקר.

 

לפני 15 דקות, איציק נ. כתב:

 

קורה כאן דבר טוב.
כולם בורחים להייטק - ואז כל מי שנשאר במקצועות הפיזיים ה"קשים" לכאורה, מרוויח יותר כתוצאה מזה שהביקוש עולה על ההיצע.

לא כולם בורחים להייטק.

אין צורך להגזים ולהסחף.

 

מרוויחים יותר במקצועות הפיזיים הקשים כי יש מקצועות פחות קשים שאפשר לעבוד בהם.

 

הרוב יעדיפו לעבוד במוקד של חברת ביטוח בשביל 9 בחודש ולא בתור מכונאים.

אז בשביל למשוך מישהו להיות מכונאי אתה תשלם לו 11,זה פיצוי על התנאים הגרועים ולא כי כולם עוברים ל"הייטק".

 

כל כמה זמן יש כתבה בכלכליסט על תעשיינים שמתלוננים כמה שהם מסכנים כי אף אחד לא רוצה לבוא לעבוד 13 שעות ביום בשביל 30 שקל לשעה ובוכים שאין עובדים.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, Potato כתב:

כל כמה זמן יש כתבה בכלכליסט על תעשיינים שמתלוננים כמה שהם מסכנים כי אף אחד לא רוצה לבוא לעבוד 13 שעות ביום בשביל 30 שקל לשעה ובוכים שאין עובדים

עובדים כלליים מתחילים היום ב 37 ומעלה ואם הם עובדים 13 שעות אז יש להם גם 5 שעות נוספות שמכפילות את השכר שלהם.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Night Driver כתב:

עובדים כלליים מתחילים היום ב 37 ומעלה ואם הם עובדים 13 שעות אז יש להם גם 5 שעות נוספות שמכפילות את השכר שלהם.

שעות נוספות לא מכפילות את השכר,זה המינימום שאתה מחויב לפי חוק שעות נוספות ולכן מסתכלים על הבסיס.

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל צריך להבין שלא כולם רוצים או יכולים לעבוד במשרד.

 

שנית, מדובר על התחלה. אם לא מתמקצעים בכלום מתקבעים די מהר על איזור ה 40 ואם כן אז גם 60 ומעלה.

 

קח בחשבון שמי שלא מתמקצע בכלום הוא אדם שלא יכול לעשות הרבה מעבר.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, איציק נ. כתב:

 

קורה כאן דבר טוב.
כולם בורחים להייטק - ואז כל מי שנשאר במקצועות הפיזיים ה"קשים" לכאורה, מרוויח יותר כתוצאה מזה שהביקוש עולה על ההיצע. 

מעולה. 

עוד תרומה של ההייטק למשק.

באופן כללי, עדיף שהפערים בין המשכורת המינימלית לגבוהה יהיו קטנים. 

פערים בהכנסה יוצרים פערים במקומות אחרים. אבל זה צריך לקרות בזכות שוק חופשי ולא בהנחתה מלמעלה. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הסיפור הזה של מניות הוא די הרבה כסף בלי שום קשר כי זה ״כסף חינם״ בלי קשר למשכורת.

אופציות כנ״ל, רק שבאופציות יש סיכוי מסוים ליפול על הנפקה במחיר בועה ולממש קניית מניה במחיר של כמעט 0 דולר (נניח מחיר האופציה כשהיא מוענקת 0.00001 משהו כזה) על מחיר הנפקה של נניח 100$ כאשר אחרי שנה מיום ההנפקה יש סיכוי שמחיר המניה בכלל יהיה שווה לא יותר מ20$ פר מניה.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, SurfHigh כתב:

מעולה. 

עוד תרומה של ההייטק למשק.

באופן כללי, עדיף שהפערים בין המשכורת המינימלית לגבוהה יהיו קטנים. 

פערים בהכנסה יוצרים פערים במקומות אחרים. אבל זה צריך לקרות בזכות שוק חופשי ולא בהנחתה מלמעלה. 

 

הבעיה היא שגופים ישנים ומסורבלים מאוד מתקשים לבצע אדפטציה. בטח בזמן תגובה סביר.

עד ששינויים שייכנסו היום במקום עבודה כזה (כמו המדינה) על מנת לנסות לשפר תנאים/משכורות - ההייטק מזמן כבר התקדם. 

 

מה גם שכאשר אתה מעלה שכר. זה מאוד חשוב מאיפה אתה מעלה. 

כי אם יש לך אנשים שמרוויחים X.

בהייטק מרוויחים 5X.

אז רוצים להעלות לאותם אנשים את השכר. יוסיפו להם 10.20.30 אפילו 50 אחוז במשכורת. זה שיפור. אבל עדיין משאיר פער עצום.

ושוב - לא שכולם צריכים להרוויח אותו דבר. אבל עם הזמן נוצרים "איים"/"בועות". תקרא להם איך שאתה רוצה שמנותקים משאר המשק. 

כי זה לא שהיום יש גאונים עם איקיו 125 שלא היו לפני 30 שנה.

יש את אותו פילוג של אינטיליגנציה בחברה. 

פשוט לפני 30 שנה אותם אנשים יכלו לבחור בין ככה וככה מקצועות שבכולם הרוויחו טוב. 

היום אותם אנשים מבינים לבד שבהייטק מרוויחים טוב יותר ומהר יותר. אז הם הולכים לשם.

 

זה כמובן לא בא כביקורת להייטק. זה בא כביקורת לקיבעון של הגופים האחרים.

 

ספיראל - הייטק לא שווה ערך לא לרפואה ולא למשפטים.

קודם כל מבחינת הליך ההכשרה הראשוני - רפואה בכלל שמישהו ידבר איתך אתה מדבר על מעל עשור. יותר קרוב ל-15 שנה.

בהייטק גם בתפקידים התחלתיים/אפילו תפקידים סטודנטיאלים התגמול הוא יפה.

 

זאת אומרת שמהר מאוד אתה מתחיל לקצור פירות. ברור שזה משתפר עם השנים. אבל ההתחלה הרבה יותר יפה ממשפטים או ראיית חשבון או רפואה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, Night Driver כתב:

קודם כל צריך להבין שלא כולם רוצים או יכולים לעבוד במשרד.

אם ניקח סקר של 1000 איש,כמה מתוכם לא ירצו לעבוד במשרד? 10?20?

 

בשביל 40 שקל לשעה אני מעדיף לשבת בלובי של איזה בניין לראות שטויות ביוטיוב ולא להיות עובד כללי.

אותו שכר,מתעייף הרבה פחות לא נפצע.

בשביל 55 הייתי מתלבט.

לפני 46 דקות, Night Driver כתב:

שנית, מדובר על התחלה. אם לא מתמקצעים בכלום מתקבעים די מהר על איזור ה 40 ואם כן אז גם 60 ומעלה.

וואי וואי 40 שקלים שלמים ברוטו לשעה????

איפה אני שם מקדמה לקאדילק החדשה שלי עם הסכום המטורף הזה.

לפני 46 דקות, Night Driver כתב:

קח בחשבון שמי שלא מתמקצע בכלום הוא אדם שלא יכול לעשות הרבה מעבר.

גם להיות מוקדן זה להתמקצע.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...