Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרוסאובר חדש למשפחה עד 145 אלף שקל - התייעצות לפני רכישת סוזוקי ביום א׳


nVIDIA
שימו לב! השרשור הזה בן 618 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קארוק עם נתונים טובים נסחרת במחירים די גבוהים.

בייחוד ברמת הגימור הגבוהה, מעבר למחירון המשוקלל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Super_Tאל תשווה את ה-SX4 לקרוסאובר, מדובר בדגם יותר קטן (והיה לי כזה).

 

נושא ההתאמה לילדים צעירים מצריך בדיקה פרטנית. מושבי הבטיחות השתנו מאוד מאז שהילדים שלי היו בגיל שהצריך אותם, וכיום צריך לבדוק התאמה שלהם לרכב, במיוחד אם יש,שלושה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו גם בהתלבטות דומה ולא הגענו להחלטה, מאוד רוצים גם התראה של רכבים בשטח מת וגם בקרת שיוט אדפטיבית.

ראינו את הסוזוקי, 2008, ארונה, פומה וקונה.
הסוזוקי נפסלה בגלל גודלה וגם בגלל הנראות שלה בעיקר החזית (סובייקטיבי) למרות שהיא היחידה שמכילה את כל מערכות הבטיחות.

הארונה 1.0 היתה פחות חלקה בנסיעה עירונית, ה1.5 התנהגה אחרת לגמרי אבל חסרה התראה של רכב בשטח מת ואין לה בלם יד חשמלי אז הזחילה בפקקים לא מלאה.

ה2008 פרמיום הרגישה לנו נוחה אבל המחיר זה החסרון שלה מבחינתנו, בGT  יש גם התראה על רכב בשטח מת ( ועוד כמה פיצרים nice to have) אבל המחיר 150 פלוס ואין צפי אספקה.

פומה אין כרגע נסיעות מבחן לא ברור מתי יפתחו הזמנות אז לא קובעים נסיעות כרגע, כמובן שהאמינות גם לא ברורה כרגע כי הרכב חדש יחסית.

קונה, אופציה נחמדה אבל חסרה בקרת שיוט אדפטיבית.

במהלך החודש אמורים להביא את יונדאי באיון שאולי תהיה אופציה מעניינת אבל נראה שהיא קצת לוקה בציון הבטיחות שלה במבחני הריסוק של ncap לעומת יתר הקטגוריה.

עריכה אחרונה על ידי dav9
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל ממליצי הואג למיניהם - אם רוב הנסיעות הן בפקקים - לא הייתי ממליץ.

 

לגבי ה c4 ואמינות - יש לזכור שיש 5 שנות אחריות על הרכב. זה ללא ספק הצהרת כוונות מכיוון היבואן(אבל באותה נשימה, לא לשכוח איזה מנוע יש בפנים...)

הסחירות העתידית לא ברורה כי זה דגם חדש וגם כי אנחנו בתקופה מוזרה וכניראה לא נמכרו באמת הרבה רכבים.

לדעתי אספקה יכולה להיות באוגוסט.

 

אגב,

נוסע באוקטביה, כמעט כל יום בפקקי גוש דן. דורש שנהג יתאים עצמו לרכב והבילוי המפוקפק בפקק הופך להיות קשה יותר.

אם היה רכב חברה... אולי הייתי שם את השיקול הזה בצד.

אבל כל גיר רובוטי בפקקים זה פשוט רעיון לא טוב.

 

 

עריכה אחרונה על ידי yaniv572
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסוזוקי מרגיש מאוד מאוד מיושן, איכות תא הנוסעים נמוכה, כיול המתלים קצת רופס, ואבזור הבטיחות קיים אבל - הוא לא שומר על נתיב כמו דגמים אחרים ובקושי מצליח לתקן סטייה, בקרת השיוט לא פעילה עד בלימה מלאה וחלק מהצפצופים נבלעים בהמולה הכללית. היתרון העיקרי הוא צריכת דלק, אני הגעתי ל-14 ק"מ לליטר בלי ניסיונות להיות חסכוני. לטעמי הוא מתומחר גבוה מדי והתמורה למחיר לא מספקת.

מסכים עם מי שהציע את האטקה בתוספת קטנה. תא הנוסעים שלו הרבה יותר מרווח ואיכותי, נוחות הנסיעה טובה יותר, בקרת השיוט פעילה עד עצירה מלאה ובזינוק מחדש, יש שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה, מחשב הדרך ומערכת המולטימדיה דוברים עברית. אם יש לכם גישה מקרבה ראשונה לחבר במועדון חבר אז יש הנחה של 6,000 ש"ח שמביאה אותוו למחיר גבוה ב-1,000 ש"ח בלבד מהסוזוקי הבסיסי.

גם סלטוס שהוצע פה יכול להיות אופציה טובה. הוא מרווח יותר מהסוזוקי ומאובזר לא רע בפני עצמו אך מחסיר את בקרת השיוט האדפטיבית. צריכת הדלק תהיה גבוה יותר אבל גם כאן כבר הזכירו שזה פונקציה של כמה נוסעים ולטעמי שווה להתפשר על כמה מאות שקלים בשנה ולא על רכב נחות.

אם יש רצון להוציא כמה שפחות אני מציע לבדוק גם את יונדאי באיון. הדגם החזק ב-134K מאובזר היטב והוא אמור להיות מרווח יחסית לקונה ולהתאים למשפחה של 4 נפשות בלי בעיה. צריך לקחת בחשבון שהוא יהיה חלש משאר הרכבים שהוצעו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסוזוקי עם חיישני חניה 360 שמהווים יתרון לא קטן. מאוד מצא חן בעיני בחיפוש האחרון. לא בטוח אם מה שאתה כותב מתייחס לדגם הטרי שהחל שיווק כאן לא מזמן, אבל בכדי לקבל אטקה מאובזרת, לי יצא 175 אלף. יש תוספת לאחריות שנה 3 ואם אני זוכר גם תוספת לצבע מטאלי. לא בטוח איך הגעת למחיר הזה ולא כולם יכולים לקבל את הנחת חבר. הייתי באמצע חיפוש שנעצר כרגע, אז חשוב גם לי השרשור הזה (;-

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני התכוונתי לסוזוקי S-Cross, הגלגול העדכני של הקרוסאובר שהחל להימכר בארץ לאחרונה. 

בנוגע לאטקה, התייחסתי כאן לדגם הבסיסי סטייל והבהרתי שהמחיר הנמוך הוא רק לחברי מועדון חבר ולבעלי קרבה ראשונה. 

אני זוכר את השרשור שלך, עבורך חיישנים 360 זה אבזור שהוא מאסט אז אולי זה פוסל את האטקה הבסיסי, אבל כמכלול האטקה עדיף באופן משמעותי על פני הסוזוקי, בפער גדול מאוד, שכל מי שישב ויסע נסיעה קצרה בשני הרכבים האלה ירגיש. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את הדגם החדש של סוזוקי, אבל מהיכרות שיטחית עם הקודם, הוא צריך להרביץ חתיכת קפיצה בכדי להגיע לאטקה, אם כך קרה, שווה להתייחס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם החדש הוא לא ממש חדש אלא מתיחת פנים לקרוסאובר שחוגג כבר עשור. הוא לא ביצע את הקפיצה המבוקשת וקשה מאוד להשוות אותו לדגמים מודרניים מתחרים.

היתרונות שלו הם בעיקר צריכת דלק, נוחות כניסה ותנוחת ישיבה, וגם הביצועים לא רעים. כל השאר כולל המולטימדיה החדשה לא עומד ברמה של רוב המתחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, Mike808 כתב:

הדגם החדש הוא לא ממש חדש אלא מתיחת פנים לקרוסאובר שחוגג כבר עשור. הוא לא ביצע את הקפיצה המבוקשת וקשה מאוד להשוות אותו לדגמים מודרניים מתחרים.

היתרונות שלו הם בעיקר צריכת דלק, נוחות כניסה ותנוחת ישיבה, וגם הביצועים לא רעים. כל השאר כולל המולטימדיה החדשה לא עומד ברמה של רוב המתחרים.

ואמינות עם גיר אמין של טויוטה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.7.2022 בשעה 13:46, sperial כתב:

לגבי השלישיה מבית VAG - כבודן במקומו מונח, אבל הן בקטגוריה קטנה מהסוזוקי. גשו לבדוק אותן, אבל המקבילות לסוזוקי הן הקארוק והאטקה.

ד"ר, במחילה. בדוק את עצמך 😉  בסיס הגלגלים של הסוזוקי קצר מקאמיק וארונה. 

https://www.icar.co.il/compare/?compare-version[]=23106&compare-version[]=21457&compare-version[]=23388

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה שבדקת את המפרט. לי יש ניסיון עם המכוניות. יש לי סוזוקי קרוסאובר (אם כי מהדור הקודם), לאשתי יש ארונה. אלה עולמות אחרים, לטובת הסוזוקי.  

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה הפנית לקארוק ואטקה.

מכיוון שאתה מכיר את המועמדות - ניצחת ☺️

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 618 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...