Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קצת תמונות מבידוד שהתקנתי בעצמי, אקורד 2007, מאוד קל לפרק את הדלתות ברכב הזה.

ה"בידוד" הקודם בדלתות היה על גבול הלא קיים, היה פשוט ניילון שקוף שמודבק מסביב לכל דלת.

אני יודע שהעבודה קצת חאפרית אבל בכל זאת, פעם ראשונה שלי והשתמשתי במדריכים מיוטיוב ובפורום.

הפרויקט נעשה בזמנים שונים מטעמי זמן, כסף ומחסור בחומרים.

 

יש גם בידוד ששמתי בתא המטען כולו, דלת תא המטען,בתי הגלגלים האחוריים ומגש המתכת מתחת לחלון האחורי שעליו יושבים רמקולים 6x9, אבל זה ליום אחר..

 

unknown.thumb.png.f3daca82a6e836d859584c350134e571.png

דלת שמאל עברה בידוד כבר לפני חודשיים.

כמובן שיש חומר בידוד  בדופן הפנימית בשני הדלתות.

 

unknown.thumb.png.02dcc8d722e7ff693891bcee8dba6a4f.png

 

בידוד פלסטיקה בדלת שמאל.

 

unknown.thumb.png.787e1031431110e4f42fe0bff61cc8d6.png

בידוד לדלת ימין, נעשה לפני כחודש, השתמשתי כאן בפחות חומר בידוד כי הוא עמד להגמר.

 

unknown.thumb.png.acb904a631de684a634ca125cd1ceb37.png

בידוד לפלסטיקה בדלת ימין שסיימתי היום והשארתי גם חלק ממה שהגיע עם הרכב שוב בגלל חוסר בחומר.

 

unknown.thumb.png.74d20041925f9d79eb4d9f9a62ba8c05.png

הודבק ספוג בכל הקליפסים בדלתות על מנת שישבו צמוד יותר ולא ינועו בחופשיות.

 

unknown.thumb.png.dcf47e8ec796f260f0c53175381e150c.png

מאחורי כל רמקול יש ספוג שחתכתי בצורת ריבוע, החור הזה אחר כך גם נסגר עם חומר בידוד.

 

היום הותקנו טבעות ספוג שהגיעו מאלי אקספרס מסביב לרמקולים, אני כן מרגיש בהבדל לפני ואחרי הטבעות, למרות שהיה לפני חומר בידוד.

גם גומיות נגד רוח הודבקו בדלת שמאל, עשיתי חישוב לא נכון והזמנתי 4 מטר כי חשבתי שיספיק לשתי הדלתות, לא נורא אחכה עוד חודש להזמנה הבאה.

 

לסיכום, למרות שיש לי סט די ישן: jbl gto 608c הסאונד השתפר משמעותית וגם הבאסים שהרמקולים בדלת מפיקים, ובידוד הרעשים מבחוץ כמובן.

 

 

החומרים שהשתמשתי בהם :

stp black silver 1.8

stp biplast 5

stp biplast 15 tech

 

תודה לסמיון מ - caraudio על הייעוץ וההמלצה על החומרים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Sqwaden
  • אהבתי 5
פורסם
לפני 1 דקה, race driver כתב:

כמה השיפור דרמטי ?

 

השיפור הכי גדול לדעתי אלה הבאסים שעכשיו מורגשים משמעותית, בגלל האיטום וסגירת החורים, הדלת הפכה למעין תיבה כמו תיבה לסאבוופר אז היא מעמיקה את הבאסים והסאונד שהרמקול מפיק.

 

לפי דעתי זה הדבר הראשון שצריך לעשות כשרוצים לשדרג מערכת, כי גם עם רמקולים זולים אפשר להגיע לתוצאות יפות מאוד.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3
פורסם

עבודה יפה מאוד אחי כל הכבוד !

 

החלק הפנימי שמת גם יריעות בידוד?

 

ואני גם אוהב מאוד להוסיף טבעות איטום לרמקול זה משפיע אני בכל התקנה שם אותם

 

 

  • אהבתי 2

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
לפני 7 דקות, DRcarLEd כתב:

עבודה יפה מאוד אחי כל הכבוד !

 

החלק הפנימי שמת גם יריעות בידוד?

 

ואני גם אוהב מאוד להוסיף טבעות איטום לרמקול זה משפיע אני בכל התקנה שם אותם

 

 

 

כן רשמתי ששמתי בפנים.

 

  • ספונסר פורום
פורסם
לפני 12 שעות, Sqwaden כתב:

 

תודה לסמיון מ - caraudio על הייעוץ וההמלצה על החומרים.

תמיד שמח לעזור!

 

תהנה.

משווק רשמי בישראל של המותגים:

Brax, Helix, Match

STP - Standartplast

Audio System Germany

נציג רשמי של קהילת EMMA בישראל.

חנות און-ליין: www.CarAudio.co.il

פורסם

עבודה טובה חבוב(אני כבר זקן מותר לי),

במידה ואתה רוצה לעלות לבל הבא הנה טריק, פשוט זה לא מופיע בפורום אז החלטתי לזרוק את זה באשכול הנ"ל:
אם אתה רוצה לבדוק את הדלת באמת ויש לך אפשרות לבודד רמקול רמקול במערכת תוריד אפליקציה Audio Function Genartor/F generator קוראים לזה באייפון,
זה מייצר sine wave שזה בעצם גל סאונד שאפשר לבדוד איתו את הדלת איפה ולשמוע היא רועדת בדיוק בכל תדר.
ואז משחקים עם התדרים מ-50-500, בווליומים שונים בכל רמקולים וככה מוצאים איזה דלת מרעישה איפה באיזה ווליום.
שיטה מעולה אבל ככה תגלה שהדלת תגלה שעשית רבע דרך.

יש איזה בחור במפגשים בשם יורי הלוחש לדלתות חולה הוא משמיע לך תדרים ותוך כדי מפרק את הדלת ומתקן תדרים בזמנו עוד שהייתי הולך, מרכיב לך ספוגים, איטומים.
אבל אצלו באמת היה דממה בכל תדר ותדר, ד"א לדעתי לו יש את אחד הרכבים הכי טובים בארץ מבחנית SQ מאוד אהבתי.
לדעתי הוא פרש כבר, אחלה גבר, מוכשר מאוד.

  • אהבתי 3

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

פורסם
בתאריך 27.5.2022 בשעה 11:31, kalmangar כתב:

עבודה טובה חבוב(אני כבר זקן מותר לי),

במידה ואתה רוצה לעלות לבל הבא הנה טריק, פשוט זה לא מופיע בפורום אז החלטתי לזרוק את זה באשכול הנ"ל:
אם אתה רוצה לבדוק את הדלת באמת ויש לך אפשרות לבודד רמקול רמקול במערכת תוריד אפליקציה Audio Function Genartor/F generator קוראים לזה באייפון,
זה מייצר sine wave שזה בעצם גל סאונד שאפשר לבדוד איתו את הדלת איפה ולשמוע היא רועדת בדיוק בכל תדר.
ואז משחקים עם התדרים מ-50-500, בווליומים שונים בכל רמקולים וככה מוצאים איזה דלת מרעישה איפה באיזה ווליום.
שיטה מעולה אבל ככה תגלה שהדלת תגלה שעשית רבע דרך.

יש איזה בחור במפגשים בשם יורי הלוחש לדלתות חולה הוא משמיע לך תדרים ותוך כדי מפרק את הדלת ומתקן תדרים בזמנו עוד שהייתי הולך, מרכיב לך ספוגים, איטומים.
אבל אצלו באמת היה דממה בכל תדר ותדר, ד"א לדעתי לו יש את אחד הרכבים הכי טובים בארץ מבחנית SQ מאוד אהבתי.
לדעתי הוא פרש כבר, אחלה גבר, מוכשר מאוד.

אהבתי כל מה שכתבתה KALMANGAR, לשמחתי יורי לא פרש כלל, להיפך הוא הקים סדנא מסודרת בראשל"צ, ועושה עבודות נפלאות ומקצועיות. כמובן עם חשבוניות 🙏🥰  מספר תמונות מצומצם מהעבודות של יורי

1 יורי.jpg

יורי 2.jpg

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 26.5.2022 בשעה 00:19, Sqwaden כתב:

לפי דעתי זה הדבר הראשון שצריך לעשות כשרוצים לשדרג מערכת, כי גם עם רמקולים זולים אפשר להגיע לתוצאות יפות מאוד.

מסכים עמך לחלוטין,

מי שחווה את השיפור, מבין את החשיבות של איטום/בידוד רמקולים

  • אהבתי 3

-

×
×
  • תוכן חדש...