Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שאלה לגבי מילוי אוויר בצמיגים, כרגע התחנת דלק עם המשאבה היחידה שנראת נורמאלית נמצאת בסביבות 3 ק״מ מהבית. השאלה אם אחרי 3 ק״מ נסיעה הצמיגים כבר יהיו חמים ועדיף למלא יותר ב1 או 2? (כרגע אני ממלא באמצע בין המלצה לנוחות לבין החיסכון בדלק אז  גם ככה ממלא ב5-6 יותר מהמומלץ לנוחות. 

עריכה אחרונה על ידי Barak5555
פורסם

הכי טוב זה לקנות מד פשוט בכמה עשרות שקלים (גם בעלי זה סבבה, רק אל תלך על הזולים ביותר).
ולבדוק בבית לבד.
אופי הנסיעה מאד תלוי, מהירות גבוהה למשל תחמם את הצמיגים מהר יותר, כך גם סיבובים שתעשה במהירות שאינה אפסית.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)

כמה מקסימום הבדל שיכול להיות בין צמיג חם לקר?

ויש קישור למד מומלץ?

עריכה אחרונה על ידי Barak5555
פורסם
לפני שעתיים, Barak5555 כתב:

שאלה לגבי מילוי אוויר בצמיגים, כרגע התחנת דלק עם המשאבה היחידה שנראת נורמאלית נמצאת בסביבות 3 ק״מ מהבית. השאלה אם אחרי 3 ק״מ נסיעה הצמיגים כבר יהיו חמים ועדיף למלא יותר ב1 או 2? (כרגע אני ממלא באמצע בין המלצה לנוחות לבין החיסכון בדלק אז  גם ככה ממלא ב5-6 יותר מהמומלץ לנוחות. 

כן.
לגבי נוחות, בדרך כלל בשביל ECO היצרן כותב לפעמים לעלות ובשביל comfort דווקא להוריד

פורסם
לפני שעה, Barak5555 כתב:

כמה מקסימום הבדל שיכול להיות בין צמיג חם לקר?

ויש קישור למד מומלץ?

 

יש לי כזה שקניתי בארץ לפני (בלי להגזים, אמיתי לגמרי) משהו כמו 15 שנה במחיר סופר מופקע.

עובד עד היום ללא דופי, מדוייק ונוח. מפתיע לראות שזה בדיוק אותו המכשיר מאז ועד היום (הדגם שיש לי הוא בדיוק בצורה של המכשיר בצבע האדום במגוון שמציע המוכר הזה)

 

https://www.aliexpress.com/item/1005002172039832.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.baf13014lo0sHB&algo_pvid=5b1e29b9-bfd5-4c71-87a1-0c1e0da032a4&algo_exp_id=5b1e29b9-bfd5-4c71-87a1-0c1e0da032a4-8&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000018934369327"}&pdp_npi=1%40dis|ILS||18.27|||||%400b0a050116513500641188644e5d4e|12000018934369327|sea

 

לימים (אחרי שהכרתי בזמנו את DX ו EBAY) קנית גם אחד כזה, עובד טוב מאוד.

 

https://www.aliexpress.com/item/1005002991063343.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.baf13014lo0sHB&algo_pvid=5b1e29b9-bfd5-4c71-87a1-0c1e0da032a4&algo_exp_id=5b1e29b9-bfd5-4c71-87a1-0c1e0da032a4-11&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000023101617778"}&pdp_npi=1%40dis|ILS||10.4|||1.9||%400b0a050116513500641188644e5d4e|12000023101617778|sea

 

איציק

 

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 13 שעות, shellcase כתב:

הכי טוב זה לקנות מד פשוט בכמה עשרות שקלים

אני הלכתי שלב קדימה ורכשתי את זה. אין בעיה של התחממות צמיגים כי ממלאים בבית כשהם קרים, שלא לדבר על תור בתחנת דלק, דיוק משאבת האוויר וכו'.

 

אגב, הקומפרסור הספציפי הזה נכנס למבצע ה"חמישים דולר = משלוח חינם". יכול להעיד שהוא מצויין (ומדויק), עד כדי כך שרכשתי עוד אחד לרכב השני.

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, yohai71 כתב:

אני הלכתי שלב קדימה ורכשתי את זה. אין בעיה של התחממות צמיגים כי ממלאים בבית כשהם קרים, שלא לדבר על תור בתחנת דלק, דיוק משאבת האוויר וכו'.

 

אגב, הקומפרסור הספציפי הזה נכנס למבצע ה"חמישים דולר = משלוח חינם". יכול להעיד שהוא מצויין (ומדויק), עד כדי כך שרכשתי עוד אחד לרכב השני.

קומפרסור כזה לא יכול לרוקן את המצבר? 

 

עריכה - אני רואה כרגע בהוראות שעל המנוע להיות מונע. 

עריכה אחרונה על ידי imprezadude
פורסם (נערך)

המומלץ אצלי לנוחות 29 קדמי 26 אחורי

המומלץ לחיסכון בדלק 39 קדמי ו36 אחורי

אחרי נסיעה של מעל 1.5 קמ הבנתי שצריך למלא אזור 2-3 יותר..

בכל מקרה הנוחות מרגיש נמוך מדי אז כרגע ממלא אחרי נסיעה של סביבות 3 ק״מ 35 בקדמי ו32 אחורי

שזה יוצא בין הנוחות לחיסכון..

נראה לכם שזה סבבה?

עריכה אחרונה על ידי Barak5555
פורסם
לפני 5 שעות, Barak5555 כתב:

אחרי נסיעה של מעל 1.5 קמ הבנתי שצריך למלא אזור 2-3 יותר

אם אתה רוצה לרדת לרזולוציה של 2 PSI

 

היצרן נותן את הערכים עבור טמפרטורה של 20 מעלות. 

 

ביום קר כשבחוץ נגיד 5 מעלות, אחרי נסיעה של 1.5 ק"מ הצמיג עדיין לא יגיע ל 20 מעלות. 

 

ביום חם אתה מתחיל את הנסיעה כבר ב 35 מעלות. אם האוטו חונה צד אחד בשמש, צד שני בצל, אז בצד שבשמש יהיה לחץ אוויר גבוה יותר. 

 

 

 

פורסם
לפני 21 שעות, yohai71 כתב:

אני הלכתי שלב קדימה ורכשתי את זה. אין בעיה של התחממות צמיגים כי ממלאים בבית כשהם קרים, שלא לדבר על תור בתחנת דלק, דיוק משאבת האוויר וכו'.

 

אגב, הקומפרסור הספציפי הזה נכנס למבצע ה"חמישים דולר = משלוח חינם". יכול להעיד שהוא מצויין (ומדויק), עד כדי כך שרכשתי עוד אחד לרכב השני.

איך אתה יכול להיות בטוח בדיוק של המשאבה הזו? מילא בזמן הקנייה, אבל איך אתה משוכנע שהיא עדיין מכויילת אחרי שנים של שימוש?

פורסם

^

במקרה שלי, יש גם מד לחץ ידני שמאשר את זה. ויצא לי גם להחליף בין המשאבות ולגלות שהן זהות, למרות שאחת חדשה מהשנייה בשלוש שנים.

 

ולפחות מניסיוני, המשאבה הזו עדיפה על משאבות של תחנות דלק, שהייתרון היחידי שלהן הוא במהירות המילוי (זה אם הגעת למשאבה והיא פנויה, והצמיגים שלך קרים וכו').

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Buki כתב:

אם אתה רוצה לרדת לרזולוציה של 2 PSI

 

היצרן נותן את הערכים עבור טמפרטורה של 20 מעלות. 

 

ביום קר כשבחוץ נגיד 5 מעלות, אחרי נסיעה של 1.5 ק"מ הצמיג עדיין לא יגיע ל 20 מעלות. 

 

ביום חם אתה מתחיל את הנסיעה כבר ב 35 מעלות. אם האוטו חונה צד אחד בשמש, צד שני בצל, אז בצד שבשמש יהיה לחץ אוויר גבוה יותר. 

 

בכל מקרה אם המצב חיסכון בדלק זה 39 בקדמי 270 (kpa) ו36  250 (kpa) אחורי ואני ממלא 35 קדמי ו32 אחורי זה בסדר? כי אני מצד אחד מפחד שזה גבוהה מדי  כי-6 יותר מהמומלץ לנוחות מצד שני ממש סבבה ככה בנסיעה ומרגיש יותר חיסכון בדלק וזה פחות או יותר בין הנוחות לחיסכון פשוט מפחד ש35 זה קצת גבוהה מדי.. מה אתה אומר?

ובמומלץ לנוחות זה

29 קדמי (200) kpa אחורי 26 (180) kpa

לעומס מלא כתוב:

מקדימה 38 (260) kpa ומאחורה 46 (320) kpa

עריכה אחרונה על ידי Barak5555
פורסם

תודה רבה 🙏🙏

והעיקר לשמור על אותו הפרש של 3 בין הקדמי לאחורי נכון?

פשוט דאגתי שאם אני ממלא 6 יותר מהנוחות שזה לא יהיה יותר מדי לצמיג(לפעמים ממלא שהצמיג קצת חם אחרי נסיעה קצרה). אז מאמין שזה פחות מ6.. 

×
×
  • תוכן חדש...