Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המרת מטבע זה פאסה. כרטיס אשראי וזהו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני תמיד נוסע עם לפחות 2 כרטיסי אשראי ומזומן כשכרטיס אחד עליי יחד עם מזומן לאותו היום והשאר בחדר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

גם זה לא בטוח. לחדרניות יש קוד מאסטר לכספת. ושמעתי סיפורים על עןד מיני שיטות גניבה מכספות.

 

אני משתמש בפאוץ' שטוח, כזה שמיועד לבטן, מתחתצלחגורה, מתחת בית השחי. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא שם את רוב המזומן בכספת. הוא מוסלק בכל מיני כיסים בבגדים שבמזוודה.

 

לחדרניות אין זמן לחטט בבגדים במזוודות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

וואלה כותרת שקר.

 

זאת תוכנית שנקראת Scam City שכל מטרתה להראות את צד ההונאות של ערים גדולות ומוכרות.

 לסדרה 2 עונות, אחת ב 2012 ואחת ב 2014, 20 פרקים

בין הערים הנוספות שעשו עליהן תכנית:

לונדון

רומא

פריז

הונג קונג

ברצלונה

ניו יורק

אמסטרדם

פראג

לוס וגאס.

 

באותה מידה שאתה (כנראה) לא רואה את צכיה כארץ הונאות למרות שלפראג יש פרק, ככה לא רואים את ישראל כארץ הונאות.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
פורסם
לפני 6 שעות, guya72 כתב:

אתה שוכח שתיירים מגיעים גם ליפן (כמדומני המדינה הכי יקרה בעולם. ואם לא - אז מתברגת היטב בטופ), לניו-יורק וכו'.

 

כבר ממש ממש לא, גרתי שנה ביפן כשהיא אכן היתה כזו 1996, כיום היא זולה כי המטבע שלהם קרס. גם הפאונד ירד מאוד ולכן גם לונדון לא יקרה כמו בעבר.

לפני 30 דקות, Ooga כתב:

וואלה כותרת שקר.

 

 

 

קצת הגזמת

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

ראיתי רק 12 דקות(יותר מזה - בזבוז זמן)

שמע, אני לא יודע איפה אתה מטייל בעולם, אבל ללכת למקום מרכזי ותיירותי ולהתחיל לדבר עם מקבצי נדבות(לא משנה הרקע, דתי, עוני, פליט מלחמה וכו') זה לא משהו שהייתי עושה ואם כן, לא הייתי בוכה שהוציאו ממני 30דולר - זה בגללי.אומרים no thank you וממשיכים הלאה. ולהיכנס לחנות עתיקות באמצע השוק שמוכרות גם מאפרות של I heart Jerusalem ולשלם שם 70 דולר על חתיכת חרס זה שיא התמימות.

מכיר הרבה תיירים שמגיעים לארץ, לאף אחד מהם אין תחושה שמנסים לרמות אותם, חוץ מהשטיקים הרגילים, מנהגי מוניות, מסעדות וכדומה שאתה צריך להיות יותר עירני ולעשות מחקר קל לפני שאתה מגיע.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 13 שעות, sperial כתב:

תחמןן אחד שקשה להתחמק ממנו הוא מחירי המוניות

אובר / ליפט

בדיוק מהסיבה הזו ועם ניסיון רע עם מוניות בכל העולם. (גם באמסטרדם, מקומית שונים בארהב , שוויץ , אנגליה ומה לא)

 

הסרטון עצמו מגוכך. בהחלט לא טיל שתיירים רואים את ישראל.

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

זה בסדר, גם באובר וליפט לא חסר חולירות, או סתם חובבנים חסרי תודעת שירות וכישורי נהיגה. הם ישרו קו מהר מאד עם שוק המוניות וכיום זה נבלה וזה טריפה, אבל לפחות ממוניות המדינה רואה קצת מיסים.

 

וכן, גם אני מדבר מנסיון בכל העולם ובארה"ב, אם כי אצלכם בחוף המזרחי המצב עוד היה סביר יחסית פעם אחרונה שבדקתי (בסביבות 2018).

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

נהגי אובר וליפט לא קובעים את המחיר או לא מוכנים לקחת מונה.

אם הם עושים סיבובים ודאווינים - אחרי הנסיעה - מתלוננים בצ’אט ומקבלים את ההפרש חזרה (מניסיון).

השירות והמכוניות במצב האבה יותר טוב אגב מהמצב המביך של מוניות באיזור שלי גם שזה בונוס נחמד.

 

לגבי ה״מדינה שומרת מיסים״ - לא מכיר את ההקשר - אבל אובר וליפט בארהב משלמים את כל המיסים הפדרליים והמקומיים וכנל הנהגים בתור 1099 (עצמיים) - כולל מיסים מקומיים (ראה ערך מדינת ניו יורק לדוגמא שמחייבים נהגי אובר וליפט להוציא רישיון tlc. שווה לקרא)

אם כבר - אין כסף שחור - כי אין טראנזקציות במזומן - כולל הטיפ (שלא חייב במס עד גבול הכנסה מסוים אגב - מדווח בנפרד , ותמיד מדווח בתלוש שכר / הגשת מיסים)

הדבר היחיד שאני מודה - זה שהמחירים שלהם בלא מעט מקרים הגיעו למחירי מוניות (ולפעמים גבוהה יותר עם surge charge אפילו) בחלק מהמקומות (ברוב עדיין יוצר זול, והמחיר הרבה יותר ידוע מראש)

 

אם ניקח באחוזים - היו לי 0% בעיות / יצאתי לא מרוצה / מופתע מהמחיר עם השירותים האלו לעומת בערך 50% עם מוניות

 

והייתי טס ונוסע הרבה (לתקופה בערך פעמיים בחודש לחול - כשבכל נסיעה - מינימום 6 נסיעות בין מוניות לשירותים כאלו)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 7 שעות, Michazzz כתב:

כבר ממש ממש לא, גרתי שנה ביפן כשהיא אכן היתה כזו 1996, כיום היא זולה כי המטבע שלהם קרס. גם הפאונד ירד מאוד ולכן גם לונדון לא יקרה כמו בעבר.

קצת הגזמת


ואילו אני סבור שאתה קצת הגזמת, פות"ש.
מדוע לא בחרת להראות כאן את עשרות (אם לא יותר) הסרטונים הפרטיים שתיירים העלו ביוטיוב, המדברים בשבח ישראל? כמה כיף היה להם כאן? המלצות שלהם?
למה בחרת דווקא את הסרטון של התוכנית הדמגוגית והצהובה הזו?
מה אתה מנסה להראות או להגיד?

פורסם

נזכרתי בתוכנית הזו כשהגבתי לבחור שנוסע לפראג, ואז נתקלתי בפרק שלא הכרתי על ירושלים, ולא תאמין - כתבתי פוסט. אני לא עובד בתיירות, לא מכיר הרבה תיירים שמגיעים לארץ ואם שוב חוזרים התיירים אז גם אתה תוכל להזהיר אותם מהסכנות שבסרטון. יום נפלא ושבוע טוב

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אני חושה שהSCAM העיקרי הוא של מפיק ומגיש התכנית שהצליחו לשכנע את הערוץ לתת להם חשבון הוצאות לטיסה בכל העולם + קניית כל שטות שמתחשקת להם.

  • מצחיק 1
פורסם

אני בדיוק מחכה לטיסה חזרה מתאילנד - לא ניגשתי לכל מיני מסכנים ברחובות והתחלתי לדבר איתם כמו טיפש על הסחורה שלהם.

אומרים לא וממשיכים.

מי שנופל קורבן לסוחרים מפגרים או שלא עשה בדיקה על מחירי מוניות זאת בעיה שלו.

פורסם

אתם (וכנראה גם פותח השירשור) מפספסים את הפואנטה של התוכנית- לטוס ליעדי תיירות מבוקשים ולבדוק אילו תרמיות יש שם. המגיש בכוונה מנסה ליפול בתרמיות פוטנציאליות כדי להציג אותן ולהזהיר אחרים. לכן ההתנהגות שלו היא לא סבירה ותייר אמיתי עם קצת שכל לא יגיע למצבים כאלה.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...