Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה מסך מחשב עדיף?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתנו לי לבחור מהעבודה אחד משניהם, אותו הגודל, 24

ASUS va249HE

SENSE M2488HVB

היתרון הגדול מבחינתי ל SENSE הוא הרמקולים - אני משתמש ברמקולים במסך הישן הרבה בישיבות ולא משתמש באוזניות. והוא גם נראה חיצונית יותר טוב, ללא מסגרת ודק.

היתרון של ASUS זה למיטב הבנתי המסנן מסך כחול.

מה לדעתכם עדיף?

ליאור.

 

פורסם

סינון צבעים כחולים זה משהו שכבר יש ברמת המערכת הפעלה / אפליקציה

מצד שני המסך השני - אפילו לא מצאתי מקום שמציין את הפאנל ושה נראה כמו איזה מוצר מדבקה מסין. רמקולים מובנים יהיו כנראה אשפה

 

בא נגיד שיש פחות סיכוי ליפול עם האסוס אבל שניהם הבסיס של הבסיס שאפשר למצא …

אם זה למשרד ביתי - הייתי שואל אם אפשר לקבל תקציב במקום ומשדרג.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מבין שניהם האסוס הוא עם פנל VA מיצרן מוכר.

הסנס הוא מותג מדבקה עם פנל לא ידוע (כלומר TN).

 

לדעתי אין שאלה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

אם אין אפשרות לקבל תקציב - אז כמו שכתבו מעלי.

האסוס - אין בכלל שאלה.

עזוב איך ״נראה״.

במאמר מוסגר - לא יודע במה אתה עוסק - אבל אם אתה הולך לבלות שעות רבות מול המחשב - מסך 24״ 1080p זה לא נורא אבל לא להיט - והייתי שוקל לקנות משהו קצת יותר מפרגן ולהעביר את הנ״ל הלאה או בתור מסך שני. זה בערך מה שהיה מקובל לפני 7-8 שנים, היום - פחות.

(ככה עשיתי עם 2 27״ 4K מהעבודה ... הילדים שודרגו :) )

  • רעיון טוב! 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...