Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ד'צה דסטר בנזין4X4 , אמינות (כמות ביקורים במוסך)


Volunteerist
שימו לב! השרשור הזה בן 939 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום וחג שמח לכל מומחי הרכב היקרים בפורום זה
אני מעוניין לרכוש דצ'ה דסטר 4X4 (שנתון של איזור 2018)....והגיע לאוזניי שמועה כזו: "אל תיגע בד'צה דסטר 4X4 *בנזין*, היא כל הזמן במוסך"
ורציתי לברר מחבריי הפורום הנכבדים האם יש בסיס מציאותי לשמועה זו

בתודה מראש אדם פשוט המעוניין לקנות ד'צה דסטר 4X4 🙂
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע הבנזין (1.2 טורבו ) בתחילת דרכו היה בעייתי והיצרן לקח את הזמן שלו עד שהוא לקח עליו אחריות. מתישהו באזור 2017 2018 עשו איזה שינוי לטובת טיפול בבעיה ולי אישית יש ניסיון עם 

שתי מכוניות (קנגו וקליאו מ2017 ) עם המנוע הזה שלא סבלו מאכילת שמן או תקלה אחרת במנוע הזה. (לא שזה מדגם מייצג). 

לצמצום הסיכון הייתי מעדיף רכב כמה שיותר חדש. 

ב-2019 המנוע הזה הוחלף ב1.3 טורבו שפותח בשת"פ עם מרצדס. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התשובות המהירות והטובות!
אני באמת מייד העדפתי את הדגם דיזל 4X4 שהבנתי מי נגד מי....פשוט הדגם דיזל 4X4 הרבה פחות נפוץ ביד 2 , לכן התעניינתי לגבי הבנזין 4X4 שקל למצוא אותו למכירה (בטח אומר משהו אם הרבה מוכרים אותו)
בכל אופן, תודה לכולם ....עזרתם לי להבין שעליי להתמקד בדגם הדיזל בהתחשב בכל הנסיבות.
תודה תודה תודה לכולם!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אני טועה אבל ממה שקראתי בשעתו, במנועי הדיזל של רנו יש נטייה למזרקים לסיים את חייהם יחסית מוקדם (ואפילו מאד), המזרקים מאד רגישים לאיכות הדלק ולצד היתרונות של מנוע גמיש וחסכוני מאד, יש חסרונות בגזרת האמינות.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם זה המנוע שקיים בפלואנס, מניסיון של אבא שלי עם 2 רכבים במשך יותר מעשור אף פעם לא היתה בעיה עם המזרקים. או בכלל בעיות במנוע. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם דאסטר דיזל 4*4,

179 אלף ק"מ,

אצלי מ140 אלף,

ברוך השם נוסע פצצה ללא בעיות נותן בראש בשטח קליל,

משכתי איתו רכבים שהתחפרו בחולות ועוד כל מיני שטויות,

יש כבוד למחיר, מחיר זול ואחלה תמורה,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, spidrman כתב:

אולי אני טועה אבל ממה שקראתי בשעתו, במנועי הדיזל של רנו יש נטייה למזרקים לסיים את חייהם יחסית מוקדם (ואפילו מאד), המזרקים מאד רגישים לאיכות הדלק ולצד היתרונות של מנוע גמיש וחסכוני מאד, יש חסרונות בגזרת האמינות.


לא מכיר דבר כזה. אולי היה בעבר הרחוק בגרסאות קדומות של המנוע.

 

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 939 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...