Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמינות של 3008 כרכב יד 2 ללא אחריות יצרן


dotSYS
שימו לב! השרשור הזה בן 1039 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתאריך 19.5.2021 בשעה 22:38, dorosen כתב:

יש לי כזה 3 שנים, 1.6 פרימיום, אחד הרכבים הטובים שהיו לי אם ״ה״, אולי נפלתי על אחד מיוחד אבל אצלי אפס תקלות ואמינות מופתית - טיפול פעם בשנה וזהו.

דיזל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 20.5.2021 בשעה 13:02, ronrcz כתב:

זה לא נכון,אתה מצטט מהפורום ששם אנשים מקשקשים שטויות שמרביתם נפתרו כחוסר ידע בהפעלה.

אתה מתכוון לקבוצת הפייסבוק? מערכת מולטימדיה שמתאתחלת זה לא חוסר ידע בהפעלה. מראות שנפתחות באופן חלקי זה לא חוסר ידע בהפעלה. נזילה מהגג זה לא חוסר ידע בהפעלה. התרעות אדומות שדורשות גרירה למוסך זה לא חוסר ידע בהפעלה. 🤷🏻‍♂️

תהייתי מקבל טיעון שהתקלות הנ״ל קרו לקומץ אנשים מבין ה-3008 הרבים שיש בכביש אבל לא שזה חוסר ידע בהפעלה. 

 

בתאריך 20.5.2021 בשעה 17:41, dani666 כתב:

כפי שנאמר כבר, למנוע בנזין 1.6 אין רצועה אלא שרשרת ומכאן שלא ניתן לקבל עליו ריקול לרצועה.  אתה מתבלבל במשהו.  ...

במנועי ה*דיזל* 1.6 של הקונצרן אכן היה ריקול להחלפת רצועה.

מעולה, עשית לנו סדר. ב-1.2 בנזין וב-1.6 דיזל היה ריקול לרצועה. מעניין באמת למה ב-1.6 דיזל יש רצועה וב-1.6 בנזין יש שרשרת. 

 

לפני 20 שעות, save כתב:

פות"ש עשית סלט של ריקול.
בנושא מנוע 1.2 תקרא בשרשור תגלה שיצאה רצועה נוספת ב 2020. אולי היא תפתור את הבעיות.

אחרי התגובה של דני חשבתי שסידרנו את הסלט אבל עכשיו אתה מחדש לי עם הרצועה החדשה! הייתי בטוח שב-2018 כבר יצאה רצועה שלא מתפוררת. מה ההבדל בינה לבין זו של 2020?

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, dotSYS כתב:

אתה מתכוון לקבוצת הפייסבוק? מערכת מולטימדיה שמתאתחלת זה לא חוסר ידע בהפעלה. מראות שנפתחות באופן חלקי זה לא חוסר ידע בהפעלה. נזילה מהגג זה לא חוסר ידע בהפעלה. התרעות אדומות שדורשות גרירה למוסך זה לא חוסר ידע בהפעלה. 🤷🏻‍♂️

תהייתי מקבל טיעון שהתקלות הנ״ל קרו לקומץ אנשים מבין ה-3008 הרבים שיש בכביש אבל לא שזה חוסר ידע בהפעלה. 

 

מעולה, עשית לנו סדר. ב-1.2 בנזין וב-1.6 דיזל היה ריקול לרצועה. מעניין באמת למה ב-1.6 דיזל יש רצועה וב-1.6 בנזין יש שרשרת. 

 

אחרי התגובה של דני חשבתי שסידרנו את הסלט אבל עכשיו אתה מחדש לי עם הרצועה החדשה! הייתי בטוח שב-2018 כבר יצאה רצועה שלא מתפוררת. מה ההבדל בינה לבין זו של 2020?

אני בקבוצת הפייסבוק יותר זמן ממך ויודע טוב מאד מי כתב מה ולמה,וגם בקבוצה באנגליה.

בוודאי שחלק מהתלונות נכונות ,כמו בכל רכב מודרני,הרוב קשקושים,אם בן אדם לא יודע שלמסך ברכב שלו יש מנגנון הגנה שהוא מכבה את עצמו בגלל שהתחמם יותר מדי אז הוא בבעיה,לא הרכב,שישים מגן שמש.

בכל מקרה מדובר במקרים בודדים מתוך אלפים שחברים בקבוצה.

תקנה מה אתה רוצה אבל אל תבוא עם קשקושים ותגיד שזה ככה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.5.2021 בשעה 21:04, dotSYS כתב:

שלום לכולם,

מעיון בפורום עולה שפיג'ו 3008 הוא רכב מאוד מפנק ומאוד משביע רצון ואני רוצה שננסה לעשות סדר אחת ולתמיד לגבי האמינות של הרכב הזה.

אין לי ספק שאם הייתי קונה חדש ומחזיק אותו בתקופת האחריות - זה לא היה מאוד מעניין אותי כי היבואן יטפל ברוב התקלות.

במקרה של רכישת 3008 יד 2 בן כ-3 שנים, כבר אין אחריות יבואן ולכן נושא האמינות מאוד קריטי.

אציין שאני מכוון לשנתון 2018 מנוע בנזין בנפח 1200 או 1600 בגימור פרימיום.

 

קראתי כאן את כל השרשור בן 12 העמודים לגבי צרפתיות מלפני כמה חודשים ובשורה התחתונה משם עולה שכל רכב לגופו, היו צרפתיות עם תקלות נוראיות ויש צרפתיות מאוד אמינות שלא אמורות להפתיע, בעיקר אם מטפלים בהם טוב.

לגבי 3008 מהתגובות בפורום אני מבין שהוא לכאורה נכנס לקטגוריה של הדגמים האמינים אבל רציתי לבדוק את זה לעומק...

 

הצטרפתי לקבוצה בפייסבוק ובווצאפ של בעלי 3008 ואספתי תקלות שהתייעצו לגביהם בחצי שנה האחרונה:

1. מיכל אוריאה - נראה כמו תקלה מאוד נפוצה ברכב הזה, בכל מקרה רלוונטי רק לדיזל אז פחות מדאיג אותי

2. מערכת המולטימדיה - למספר אנשים מערכת המולטימדיה פתאום לא נדלקת או מתאתחלת מספר פעמים במהלך הנסיעה, בנוסף דיווחים על כפתורי פסנתר + הגה שמפסיקים לעבוד ודורשים אתחול ע"י ניתוק מצבר

3. מראות חשמליות - דיווחים על סגירה / פתיחה לא מלאה של המראות

4. בעיות מנוע - נדלקת נורת מנוע והרכב מצפצף בצורה נוראית, תקלה שנובעת ממכסה שסתומים ומזרק דלק

5. סטארטר - דיווחים על הנעה עם חריקה, היבואן סירב לטפל

6. תקלה בחיישני חניה (מספר אנשים פשוט כיבו אותם)

7. רצועת טיימינג - הנושא הזה ממש לא ברור לי. חשבתי שהבעיה היא רק במנועים בנפח 1200 מלפני 2017 אבל מסתבר שגם רכבים שעלו ב-2018 קיבלו את הריקול הזה. בנוסף, גם רכבים עם מנוע 1600 (ששם אמורה להיות שרשרת בכלל?) קיבלו ריקול.

8. נורת שמן מנוע מופיעה ונעלמת (יכול להיות שזה קשור לרצועת טיימינג שמתפוררת לתוך השמן)

9. נזילה מהגג שמש הפנורמי - דורש החלפת גומיות וצינורות ניקוז

10.דלת בגאז' חשמלית לא נפתחת (3 צפצופים)

11. חריקות מהרפידות (ברכבים בני יומם, לטענת היבואן בגלל מים באוניה מהיבוא)

12. ריקול למניעת מגע עם צינור מים (?!)

13. התפתחות של רעשי רוח בעקבות אי-איזון של דלת הנהג

14. גב כיסא מתפרק

 

בקבוצת הווצאפ עולות המלצות לבצע טיפולים יותר תכופים (כל 8 ק"מ) כדי להימנע מבעיות.

 

ברור שלא כל התקלות קרו בכל הרכבים ויש כאן תקלות שקרו פעמים בודדות וכמובן שהרכב הזה מאוד חדשני ומלא במערכות חשמליות ולכן יש יותר דברים שעלולים להתקלקל (ולכן אני לא משווה ליפנית הוותיקה שלי).

השאלה היא האם בסופו של יום אני קונה ילד שצריך לדאוג לו ולקחת אותו כל שני וחמישי למוסך או רכב שאפשר לנסוע עליו ולטפל בו פעם בשנה בראש שקט.

 

אשמח לשמוע את דעתכם.

אני בדיוק באותו התהליך בדיקה לפני רכישה

לפי חוות הדעת ותקלות ברשת דיזל זה דרעק ורק ה1.6 בנזין אמין

עדיין חושש מאמינות פיג׳ו כי אני בא מטויוטה- אפס תקלות 

קיבלת החלטה בסוף ?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנו יש 3008 1.2 פרימיום מינואר 19, 0 תקלות, מרוצים מאוד, רכב פגז.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 9 שעות, oricoh כתב:

לפי חוות הדעת ותקלות ברשת דיזל זה דרעק

לפעמים המילים נעתקות.  מסקרנות - אפשר הפניה למקורות ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.5.2021 בשעה 20:28, dani666 כתב:

dotSYS - חבל על הזמן.  אל תקנה PSA וזהו.

הבעיה היא שלא מצאתי רכב אחר שמתאים לי חוץ מה-3008 והנירו. אם היא לא היתה היברידית לא היתה שום התלבטות אם לקחת ״סיכון״ עם צרפתית. בגלל שאני מעריך את חברי הפורום הזה וקראתי כאן הרבה, רציתי לברר את הנושא כדי להסיר חששות והייתי שמח לקבל תשובות ענייניות. תשובות כמו ״לי יש ולא היו תקלות״ לא מאוד מקדמות את הדיון כי זה לא מדגם מייצג ומה שמיוצג זה גם בעיקר רכבים עם אחריות יצרן ובפתיחת השרשור כתבתי שאני רוצה לברר את נושא האמינות לטווח מעט יותר ארוך ממה שמכוסה באחריות היבואן.

 

לפני 23 שעות, ronrcz כתב:

אני בקבוצת הפייסבוק יותר זמן ממך ויודע טוב מאד מי כתב מה ולמה,וגם בקבוצה באנגליה.

בוודאי שחלק מהתלונות נכונות ,כמו בכל רכב מודרני,הרוב קשקושים,אם בן אדם לא יודע שלמסך ברכב שלו יש מנגנון הגנה שהוא מכבה את עצמו בגלל שהתחמם יותר מדי אז הוא בבעיה,לא הרכב,שישים מגן שמש.

בכל מקרה מדובר במקרים בודדים מתוך אלפים שחברים בקבוצה.

תקנה מה אתה רוצה אבל אל תבוא עם קשקושים ותגיד שזה ככה.

אני מסכים איתך, הרושם שקיבלתי מקבוצת הפייסבוק והווצאפ זה של חבורת פאנבויז שמעדיפים לייצץ מאשר לפתוח ספר רכב.

כמו שאמרתי, אני מוכן לקבל טענה שהתקלות שציינתי כמו מולטימדיה שניכבת (אני לא מדבר על בעיות Android Auto!), מראות שלא נפתחות טוב ונזילות מהגג לא קורות הרבה ואפילו יותר מזה, שהן תקלות שקל לפתור ולתקן והם לא יקרות. פשוט הייתי שמח אם מישהו שיעול לטעון זאת באמת יאמר כך.

 

חוץ מזה, אם מישהו שמכיר את מכלולי הרכב ויכול לומר שהמנוע / גיר הוצג כבר ברכבים אחרים והציג אמינות - זו גם אמירה שהייתי שמח לשמוע ושם הייתי רוצה שהדיון יתקדם. 

  • משעמם 1

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה היא כן ,השילוב מנוע גיר גם ב1.6 ,וגם 1.2 קיימים כבר כמה שנים והוכיחו אמינות טובה מאד,ב1.2 הייתה רצועת טיימינג שהתפוררה אם לא החליפו בזמן {מה שקרה לא מעט} ובחלק קטן מהמקרים אף גרם לנזקים למנוע עצמו,ה1.6 אמין מאד.

גם השילוב בדיזל 1.5 קיים כבר שלוש שנים +- בהצלחה.

בדיזל ,בשלב כלשהו חלק מבעלי הרכב יצטרכו להחליף מיכל אוריאה,קיים רצון טוב מטעם היבואן למשך 5 שנים.

בכל השנים שאני בקבוצה בארץ נתקלתי פעם אחת מתוך אלפי משתמשים על תלונה של נזילה מהגג ככה שזה לא בדיוק מדגם תקלות מייצג..

כפי שרשמתי ,אנשים חונים שעות בשמש ויכול להיות מצב שהמנגנון כיבוי עצמי של המסך נכנס לפעולה כדי למנוע נזק,לך תראה כמה מסכים מחליפים במאזדה 3 ותבין כמה אמין המסך של ה3008.

מרבית ה"תלונות" נפתרות אחרי שמישהו שכן קרא את הספר רכב ענה.

תשים לב שיש אחוז גבוה של אנשים בקבוצה שהחליפו 3008 באחת חדשה.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין איך ב3 שנים אפשר לגבש דעה על אמינות...

 

גם על SMAX טורבו המושמצת בפורום בשנים הראשונות יש פירגונים על אמינות מופתית (תעשו קצת חיפוש ותתרשמו) בסוף זה התפוצץ בבום סביב ה100 אלף ק"מ.

ככה זה בערך עם הפיקאסו (ולי יש את המנוע "האמין" 1.6 165 כ"ס)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נעים לומר, אבל אין ברירה, פה לא ניתן לקבל חוות דעת שאפשר באמת לסמוך עליה, יש הנשבעים שהאוטו איכותי ואמין לאללה, כי זה מה שהאוטו הפרטי שלהם מספר להם, או חברים או מוסכניקים שלרוב מתמצאים פחות מהם, יש שמשוכנעים שמדובר בזבל על גלגלים ובדיוק מאותן סיבות. אבל בכדי להרגיע, זה המצב גם בכל מקום אחר ובכל נושא אחר בו אנחנו מספרים אחד לשני סיפורים. מכונית היא מוצר מורכב ומיוצר בידי בני אדם. ככזה הוא חשוף לתקלות, אין מה לעשות וזה בכלל לא משנה היכן הוא מיוצר ואיזה סמל יש לו על הגריל. מה שאפשר לאתר הן תקלות סידרתיות, בעיקבותיהן מוציא היצרן ריקול כזה או אחר. לפי מספר ואופי הריקולים אפשר אולי לבסס תמונה, גם לא ממש ברורה על איכות בסיסית של האוטו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לכך,יש מספיק רכבים כאלה בני 4 ועם קילומטראז של מעל ל150000ק"מ.

המכלולים קיימים עוד כמה שנים מעבר לשימוש ב3008 ככה שיש מספיק והותר מדדים לאמינות הרכב.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, ronrcz כתב:

התשובה היא כן ,השילוב מנוע גיר גם ב1.6 ,וגם 1.2 קיימים כבר כמה שנים והוכיחו אמינות טובה מאד,ב1.2 הייתה רצועת טיימינג שהתפוררה אם לא החליפו בזמן {מה שקרה לא מעט} ובחלק קטן מהמקרים אף גרם לנזקים למנוע עצמו,ה1.6 אמין מאד.

גם השילוב בדיזל 1.5 קיים כבר שלוש שנים +- בהצלחה.

בדיזל ,בשלב כלשהו חלק מבעלי הרכב יצטרכו להחליף מיכל אוריאה,קיים רצון טוב מטעם היבואן למשך 5 שנים.

בכל השנים שאני בקבוצה בארץ נתקלתי פעם אחת מתוך אלפי משתמשים על תלונה של נזילה מהגג ככה שזה לא בדיוק מדגם תקלות מייצג..

כפי שרשמתי ,אנשים חונים שעות בשמש ויכול להיות מצב שהמנגנון כיבוי עצמי של המסך נכנס לפעולה כדי למנוע נזק,לך תראה כמה מסכים מחליפים במאזדה 3 ותבין כמה אמין המסך של ה3008.

מרבית ה"תלונות" נפתרות אחרי שמישהו שכן קרא את הספר רכב ענה.

תשים לב שיש אחוז גבוה של אנשים בקבוצה שהחליפו 3008 באחת חדשה.

״ב1.2 הייתה רצועת טיימינג שהתפוררה אם לא החליפו בזמן {מה שקרה לא מעט} ובחלק קטן מהמקרים אף גרם לנזקים למנוע עצמו״

ברור לך שמשפט כזה לא יכול להתקבל עם ״השילוב מנוע גיר גם ב1.6 ,וגם 1.2 קיימים כבר כמה שנים והוכיחו אמינות טובה מאד״ ???

 

זה פאק רציני באמינות של הדגם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי היה 308 עם המנוע הזה ,הגיע למעל 340000ק"מ ,ויש עוד אחד עכשיו עם 90000ק"מ,שניהם מצויינים ולא עשו בעיות בכלל,העניין הוא רק שעשיתי טיפולים בזמן ועקבתי בכל טיפול אחרי מצב הרצועה.

המקרים שבהם נגרם נזק למנוע הוא קטן מאד עד מזערי,מרביתם נוסעים עד היום אחרי שטיפה יסודית למנוע והחלפת הרצועה.

למרות שהייתה פה פאשלה רצינית בעיקר של היבואן שלא נתן הוראה למוסכים לבדוק את הרצועה בכל רכב שנכנס לטיפול ובזאת היה משאיר את הבלון בלי אויר,במודלים המתקדמים יותר שרולוונטים לשאלתך לא הוזכרו בעיות עם הרצועה ולכן אני עומד מאחורי מה שרשמתי.

לכל רכב יש ריגקטים ,אין 100%.

השילוב עם ה1.6 ללא רבב.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.5.2021 בשעה 09:17, oricoh כתב:

אני בדיוק באותו התהליך בדיקה לפני רכישה

לפי חוות הדעת ותקלות ברשת דיזל זה דרעק ורק ה1.6 בנזין אמין

עדיין חושש מאמינות פיג׳ו כי אני בא מטויוטה- אפס תקלות 

קיבלת החלטה בסוף ?

 

כמו שכבר נכתב , נשמח לראות אסמכתאות לקביעות הנחרצות שלך לגבי מנועי הדיזל של קונצרן PSA.

כמובן וללא שום כוונה לערער את הביטחון העצמי שלך קצת עובדות:

טויוטה סיטי = האח התאום של הסיטרואן ברלינגו... כן עם אותו מנוע דיזל לא אמין וסמל טויוטה על החזית

טויוטה פרואייס = האח התאום של הסיטרואן גאמפי...כן עם אותו מנוע דיזל לא אמין וסמל טויוטה על החזית

 

שיהיה בוקר טוב.

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1039 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...