Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היסטוריית רכב לפי מספר שלדה - VIN


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 13 שעות, ocsi4u כתב:

לפי מס שלדה

MAZDA.thumb.png.ef2f558ad14e7a7717cfbbc3a86490d4.png

מה שרואים פה זה בעצם מתי התחילו לייצר דגם כזה, אבל לא לרכב עם המספר שלדה ספציפית.

 

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם
לפני שעתיים, mitsugli כתב:

מה שרואים פה זה בעצם מתי התחילו לייצר דגם כזה, אבל לא לרכב עם המספר שלדה ספציפית.

 

מקס

כי אולי מחקתי ??

הרבה אנשים פה רגישים ולא מעוניינים לפרסם VIN.
עכשיו כל חברה ומדיניות/תהליכי ייצור,אצל הרבה חברות עד לרמה של יום אתה רואה,אצל חלקם בחודש שהתחילו לבנות.
זה נתון רפרנס מחשבון דילר אירופה לפי VIN שנתת,מעבר לזה אתה מוזמן להתקשר ליבואן כמו שהמליצו לך פה.

 

MAZDA.thumb.png.2f68644502ae09ba2de72929f508121c.png

2021-05-04_12-17-53.thumb.png.cf3f4e0b86237947bf639fa15a42758b.png2021-05-04_12-18-27.thumb.png.d74c968dc027165fe5e33a5168493a3a.png

×
×
  • תוכן חדש...