Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוצה להגיד לך משהו לגבי הבגש..
היה לי איביזה 2015 רפרנס.
ההורים שלי לקחו לי אותה לסופ"ש בצפון.
נסע ההורים שלי, אחותי ו גיסי ו אחיינית שלי שהייתה בת שנה בערך באותה תקופה.
שמו את כל הציוד שלהם ועוד נשאר להם מקום בבגש...
לפיקניק אתה לא צריך משהו מיוחד לדעתי.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

פורסם

התקציב-עד 160,000 ש"ח .

יכל להיות שגם האצ'בק מרווחת יכולה להתאים .

יש משהו מעניין לעם תאי מטען של האצ'בקים ,הם נראים קטנים אבל כשמתחילים להכניס ציוד, פתאום הכל נכנס ועוד נשאר מקום .

 

פורסם

בתקציב הזה הייתי מציע פיג'ו 3008 בנזין 1200 אקטיב פק. 

נוחה מאוד, מאובזרת יפה ומאוד נעימה. 

רק קח בחשבון שמסך המולטימדיה החליף שם הרבה כפתורים, צריך להתרגל. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

תודה על ההמלצה .
ה-3008 נראית גדולה מדי, אולי אני טועה .

היתה לי הזדמנות לנהוג כשעתיים על אוקטביה החדשה בה התפעול עבר ברובו למסך המגע- זה מאוד לא נוח בזמן נהיגה .
לא סתם אסרו שימוש בסמארטפונים\טאבלטים - ייצרני הרכב פישלו כאן לדעתי והלכו צעד אחורה לכיוון מה שהם מגדירים כקדמה

וזה על חשבון בטיחות ונוחות .

פורסם (נערך)

כל התעשייה הולכת לשם,זה בלתי נמנע,אפילו גולף שזה רכב של לקוחות שמרנים מאד כבר שם.

זה באמת רק עניין של הרגל ,אתה הרי מוריד את העיניים בשביל הדיבורית/רדיו/וכו.

ה3008 4.44 מטר שזה 25 ס"מ פחות מהאוקטביה.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
פורסם

לך תראה גם את הגולף וגם את ה3008 ,שני רכבים מאד ראויים,ואז תוכל לקבל החלטה לאחר שבאמת מיצית את הרכבים הטובים ביותר בסגמנטים שלהם.

פורסם

הבעיה של המאזדה הזאת - צפיפות.
הרכב מרגיש קטן בפנים, גם ליושבים מקדימה וגם מאחורה, לא לבעלי רגליים ארוכות.
חלונות יחסית קטנים ( שמשה קדמית ואחורית ) לא מוסיפים להרגשה של מרחב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בעבר היו רכבים שהיו נבנים לגובה -כמו למשל- טויוטה וורסו, ניסאן טידה.

חבל שכבר לא עושים רכבים מהסוג הזה .

 

אעשה נסיעות מבחן על הגולף וה-3008

על מנת לקבל החלטה מושכלת בבחירת הרכב החדש .

פורסם

גם עכשיו יש הפרשי גובה ( של מושב הנהג ותנוחת הישיבה) בין הרכבים באותה הקבוצה , אפילו אצל אותו היצרן ( הונדה סיוויק מול ג'אז ).
אולי ג'אז חדשה היברידית תענה לצרכים שלכם.
ועדיין מיצרים רכבים "לגובה".
יש את סיטרואן c3 איירקרוס בתקציב.
כבר הוצג הדגם אחרי מתיחת הפנים שצפוי להגיע לקראת סוף השנה ( בנתיים נמכר הדגם הקודם עם 5 שנות אחריות ).

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...