Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

בחיפושיי אחר רכב קומפקטי מצויין -נוח,בטיחותי וסחיר עם תא מטען נגיש בגודל סביר .

לאחר נסיעת מבחן , אהבתי את המאזדה .

מה שפחות טוב שמרווח הגחון די גבולי והרכב יכל להיפגע כאשר נוסעים לטיולים ביערות\שבילים לא סלולים .

אין הכוונה לנסיעות שטח קלאסי .

הרכב ישמש כרכב ראשי למשפחה של 3 אנשים - אין צורך בתא מטען ענק כמו נגיד של רכבי סטיישן ,מצד שני , רצוי שיספיק מקום לטיולים \פיקניקים ביער.

האקסיד הוא דוגמא מצויינת לרכב עבור המשפחה -הבעיה שהוא היה קצת נוקשה מדי בנסיעת מבחן, אני מחפש מתלים מעודנים יותר .

בא לי רכב שיידע "לגהץ" בורות\פסי האטה.

אופי הנהיגה במשפחה (2 נהגים) הוא רגוע ,ללא האצות מרובות , רצוי שתא הנוסעים יהיה שקט ,סולידי ונגיש .

על פי "צו האופנה" מסכי המולטימדיה הופכים למסכי טאץ'-אנחנו פחות אוהבים זאת .

בזמן הנהיגה -כפתורים הרבה יותר נוחים לשימוש מאשר מסכי מגע -מניסיון .

הנסועה השנתית כ16K -מעורבת כאשר 5 ימים הרכב ישמש לנסיעות קצרות יחסית לנסיעות בית-עבודה מחוץ לעיר (כ45K סה"כ לשני הכיוונים).

בסופי שבוע הרכב יהפוך לרכב פנאי לנסיעות המשפחתיות .

תודה

פורסם

תעשה נסיעת מבחן על הCX5,לדעתי הרכב ימצא חן בעיניך,הוא לא מרבד קסמים,אבל הוא לא נוקשה כמו האח הקטן יותר,והוא שקט יותר ומרווח יותר.

פורסם

קיה סלטוס. 

פיג'ו 2008.

סובארו xv. 

סיאט אטקה. 

כולן יכולות להתאים לדרישות. 

בצע עוד נסיעות מבחן כדי שתחליט מה הכי נכון לך. 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

לא בטוח שה-CX30 זה הרכב שאני רוצה .

בכל מקום אני רואה שמציינים עד כמה הרכב לא בדיוק נוח , בטח לא ברמה של "גיהוץ "

אני משום מה לא הרגשתי זאת בנסיעת המבחן ,אולי כי התרגשתי או מכל סיבה אחרת .

 

פורסם
Just now, SunshineGC38 כתב:

לא בטוח שה-CX30 זה הרכב שאני רוצה .

בכל מקום אני רואה שמציינים עד כמה הרכב לא בדיוק נוח , בטח לא ברמה של "גיהוץ "

אני משום מה לא הרגשתי זאת בנסיעת המבחן ,אולי כי התרגשתי או מכל סיבה אחרת .

 

נסעתי עליו כחודש

הוא רכב מעולה, לא היה לי שום תלונות מלבד הצפיפות

פורסם

מה דעתכם  על הקאמיק בהשוואה למאזדה ?
יש לא מעט נסיעות עם פקקים -ממה שקראתי ,  הגיר של הסקודה לא מצטיין כאשר מחפשים נוחות בנסיעה איטית יחסית .

פורסם

איכות ועיצוב תא הנוסעים ב מאזדה היא ברמה גבוהה מאוד. מבחינת איכות ועיצוב היא ברמת רכבי פרימיום. מבחינת נסיעה, היא טובה מאוד. לי הברקסים קצת הציקו. אבל מתרגלים לזה אחרי שניה. לדעתי אין מה להשוות לקיה סלסטוס זה רכב שמגומר זול בהרבה. אם אתה מחפש רכב שירגיש פרימיום, ולא יקר, מאזדה היא הבחירה הנכונה ביותר

Sent from my M2101K7AG using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...