Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי סוויפט - לחץ אויר צמיגים ECO


1newguy
שימו לב! השרשור הזה בן 1115 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רשום בצד של הדלת שאפשר למלא 41 קדמי 36 אחורי לסוזוקי סוויפטזה נשמע הגיוני?

חשוב לציין שיש מצב comfort ויש מצב eco 

ופה מדובר על ecoתמונה:

 

&title=%D7%9C%D7%97%D7%A5%20%D7%A6%D7%9E

 

 

עריכה אחרונה על ידי 1newguy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


הגיוני - אלה הוראות של יצרן הרכב
במצב eco הרכב יהיה קשיח יותר.
אני אישית הייתי ממלא לחץ באמצע בין שני המצבים ( 39 מקדימה, 34 מאחורה). זה במידה והרכב נוסע בתפוסה חלקית.

ואם הרכב נוסע רוב הזמן מלא , אז מה שרשום לך בצד ימין ( 36 מקדימה, 41 מאחורה ).




toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, vladclar כתב:


הגיוני - אלה הוראות של יצרן הרכב
במצב eco הרכב יהיה קשיח יותר.
אני אישית הייתי ממלא לחץ באמצע בין שני המצבים ( 39 מקדימה, 34 מאחורה). זה במידה והרכב נוסע בתפוסה חלקית.

ואם הרכב נוסע רוב הזמן מלא , אז מה שרשום לך בצד ימין ( 36 מקדימה, 41 מאחורה ).



 

כבר פחדתי שאני עושה נזק לצמיג מבלי לדעת. רעיון טוב מה שנתת לי פה.

הרכב תמיד רק עם נוסע אחד שזה אני והמקסימום זה 2. אתה חושב שזה בסדר ובריא לצמיג מה שאני עושה?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיה כל עוד אתה נצמד להוראות היצרן.

שים לב לצמיג הרזרבי ( קטן ) - אותו צריך לנפח 60psi

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצב ECO הזה סוג של הסתלבטות על קמצנים, לא ראיתי בשום רכב פרייבט שממלאים בו 41 בקדמי, בטח לא במיני.

לנסוע על צמיגים קשים כמו אבן בשביל לחסוך עוד גרוש וחצי.

המצב Comfort גם הוא גבוה יחסית לרכב כזה.

במקומך היתי נצמד להוראות הסטנדרטיות -  Comfort.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, Alf3 כתב:

המצב ECO הזה סוג של הסתלבטות על קמצנים, לא ראיתי בשום רכב פרייבט שממלאים בו 41 בקדמי, בטח לא במיני.

לנסוע על צמיגים קשים כמו אבן בשביל לחסוך עוד גרוש וחצי.

המצב Comfort גם הוא גבוה יחסית לרכב כזה.

במקומך היתי נצמד להוראות הסטנדרטיות -  Comfort.

אבל אם אתה חוסך למה זה הסתלבטות?

אגב- יש אופניים שממלאים בהם גם 120 psi

עריכה אחרונה על ידי 1newguy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, 1newguy כתב:

האמת שכן

אם כן, אז תשאיר את זה ככה. גלגל מנופח יותר מתגלגל יותר בקלות ואתה חוסך דלק.

ברוב הרכבים אפשר להתאים את הלחץ +-3PSI למה שכתוב בהוראות, לפי מה שנוח לנהג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1115 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...