Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

רשום בצד של הדלת שאפשר למלא 41 קדמי 36 אחורי לסוזוקי סוויפטזה נשמע הגיוני?

חשוב לציין שיש מצב comfort ויש מצב eco 

ופה מדובר על ecoתמונה:

 

&title=%D7%9C%D7%97%D7%A5%20%D7%A6%D7%9E

 

 

עריכה אחרונה על ידי 1newguy
פורסם


הגיוני - אלה הוראות של יצרן הרכב
במצב eco הרכב יהיה קשיח יותר.
אני אישית הייתי ממלא לחץ באמצע בין שני המצבים ( 39 מקדימה, 34 מאחורה). זה במידה והרכב נוסע בתפוסה חלקית.

ואם הרכב נוסע רוב הזמן מלא , אז מה שרשום לך בצד ימין ( 36 מקדימה, 41 מאחורה ).




toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 8 דקות, vladclar כתב:


הגיוני - אלה הוראות של יצרן הרכב
במצב eco הרכב יהיה קשיח יותר.
אני אישית הייתי ממלא לחץ באמצע בין שני המצבים ( 39 מקדימה, 34 מאחורה). זה במידה והרכב נוסע בתפוסה חלקית.

ואם הרכב נוסע רוב הזמן מלא , אז מה שרשום לך בצד ימין ( 36 מקדימה, 41 מאחורה ).



 

כבר פחדתי שאני עושה נזק לצמיג מבלי לדעת. רעיון טוב מה שנתת לי פה.

הרכב תמיד רק עם נוסע אחד שזה אני והמקסימום זה 2. אתה חושב שזה בסדר ובריא לצמיג מה שאני עושה?

 

 

פורסם

אין שום בעיה כל עוד אתה נצמד להוראות היצרן.

שים לב לצמיג הרזרבי ( קטן ) - אותו צריך לנפח 60psi

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

המצב ECO הזה סוג של הסתלבטות על קמצנים, לא ראיתי בשום רכב פרייבט שממלאים בו 41 בקדמי, בטח לא במיני.

לנסוע על צמיגים קשים כמו אבן בשביל לחסוך עוד גרוש וחצי.

המצב Comfort גם הוא גבוה יחסית לרכב כזה.

במקומך היתי נצמד להוראות הסטנדרטיות -  Comfort.

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, Alf3 כתב:

המצב ECO הזה סוג של הסתלבטות על קמצנים, לא ראיתי בשום רכב פרייבט שממלאים בו 41 בקדמי, בטח לא במיני.

לנסוע על צמיגים קשים כמו אבן בשביל לחסוך עוד גרוש וחצי.

המצב Comfort גם הוא גבוה יחסית לרכב כזה.

במקומך היתי נצמד להוראות הסטנדרטיות -  Comfort.

אבל אם אתה חוסך למה זה הסתלבטות?

אגב- יש אופניים שממלאים בהם גם 120 psi

עריכה אחרונה על ידי 1newguy
פורסם
Just now, 1newguy כתב:

האמת שכן

אם כן, אז תשאיר את זה ככה. גלגל מנופח יותר מתגלגל יותר בקלות ואתה חוסך דלק.

ברוב הרכבים אפשר להתאים את הלחץ +-3PSI למה שכתוב בהוראות, לפי מה שנוח לנהג.

×
×
  • תוכן חדש...