Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סגירת ברגים עם מד מומנט .


 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

סגרתי ברגים עם מד מומנט עד הישמע הקליק . כאשר בדקתי שוב את כל הברגים לוודא שלא פספסתי משהו אז שמתי לב שמתבצע הידוק נוסף עד הקליק . האם כך צריך להיות או שמספיק לסגור פעם אחת וזהו ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במטוסים בודקים 3 פעמים עד שנשמע קליק.

תקין.

 

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 1

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מהדק לדוגמא חלק שיושב על אטם גמיש, הידוק של כל בורג מכווץ מעט את האטם, ואז הבורג הראשון שהידקת כבר לא באמת מהודק, לכן חובה לחזור מספר פעמים על ההידוק, עד שכולם מקליקים ללא תזוזה

 

יום טוב גם לך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה הכוונה בורג בודד? החלק מהודק על ידי כמה ברגים?

אם כן, אחרי שהידקת את כל הברגים החלק "התיישב" ואז אפשר להוסיף עוד הידוק עם אותו מומנט לבורג הראשון והשני וכו'. 

 

עוברים כמה פעמים כמו שנאמר. 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יזיק, למרות שבמצב כזה אני לא רואה כיצד ההידוק ישתנה מהפעם הראשונה

 

יום טוב גם לך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
במטוסים בודקים 3 פעמים עד שנשמע קליק.
תקין.
 
 
בס"ד

אני עובד כמעט 20 בתעופה (אזרחית וצבאית), פעם ראשונה שאני שומע דבר כזה.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב לזה הרבה. אפילו פלאגים - סגרתי כל אחד ואחד עד הקליק.

אחר כך עשיתי בדיקה נוספת, וחלק מהם זזו קצת עד שהיה קליק שוב.

 

אני מניח שיש שלוש אופציות (כנראה משולבות יחד):

1. סטיה של ידית המומנט עצמה - בהגדרה לידיות מומנט יש סטיה בין סגירה לסגירה. ניתן לראות זאת במבחנים, 5% ואפילו 10% בזולים.

2. סטיה שנובעת משינוי מיקום האחיזה בידית או אופן האחיזה.

3. ריכוך ומעיכה מינורית של השייבה שעליה סוגרים עוד קצת אחרי הקליק, שתאפשר להזיז עוד קצת הלאה אם תנסה להדק שוב כמה שניות אחר כך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, rotemb כתב:

בס"ד

אני עובד כמעט 20 בתעופה (אזרחית וצבאית), פעם ראשונה שאני שומע דבר כזה.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

 כל טכנאי בחיל האוויר מכיר את זה.

לא זוכר אם 3 פעמים, אבל פעמיים בטוח.

 

 

במומנטים קטנים (10NM וכו') צריך לסגור עם רגש, לא להפעיל כח או לבוא בתנופה בזמן הסגירה, לפעמים המומנט שאנחנו יוצרים עולה על המומנט הנדרש

ואנחנו מפספסים את הנקודה. 

זה קורה גם בסגירה של מצתים, צריך לעבוד עם אובר רגישות ולהבין מתי יהיה את הקליק בידית (לקראת סוף ההידוק מרגישים התנגדות) ולסגור עם פחות כח לקראתו.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, rotemb כתב:

בס"ד

אני עובד כמעט 20 בתעופה (אזרחית וצבאית), פעם ראשונה שאני שומע דבר כזה.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

 

תשמ'ע, בתור טכנאי מסוקים כבדים לשעבר (לפני 25 שנים) זה מה אני זוכר היה כתוב בהוראות הטכניות.

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...