Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, החלפתי קלאץ' לפני שבועיים וזה כבר מרגיש לי שחוק.

זה מתבטא בנקודת החיכוך שעולה ועכשיו זה כבר כמעט למעלה!

יכול להיות שבנהיגה רגילה זה נשחק כל כך מהר? או שהמוסכניק שם קלאץ' לא איכותי?

 

toyota avensis 2007 manual

פורסם

אתה מרגיש שהוא מחליק?
יכול להיות שלא כוון כראוי (אם מדובר בכבל) או שיש אוויר במערכת ההידראולית (אם זה מנגנון הידראולי). באיזה רכב מדובר?

  • אהבתי 1
פורסם

יש אחריות על העבודה, תחזור למוסך ותבקש שיבדוק את כיוון הקלאצ' (אם קיים) או את המערכת ההדראולית

  • אהבתי 1

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
לפני כשעה, nadavd4 כתב:

אתה מרגיש שהוא מחליק?

ממש לא

פשוט נקודת החיכוך עברה תוך שבועיים מלמטה ללמעלה

 

לפני כשעה, nadavd4 כתב:

באיזה רכב מדובר?

טויוטה אוונסיס 2007 האצ'באק

 

לפני כשעה, nadavd4 כתב:

יכול להיות שלא כוון כראוי (אם מדובר בכבל) או שיש אוויר במערכת ההידראולית (אם זה מנגנון הידראולי).

 

לפני 18 דקות, Igalz כתב:

תחזור למוסך ותבקש שיבדוק את כיוון הקלאצ' (אם קיים) או את המערכת ההדראולית

מה שבטוח שהקלאץ' לא הלך כל כך מהר, הבנתי נכון?

עריכה אחרונה על ידי london130

toyota avensis 2007 manual

פורסם

נשמע תקין דווקא
במערכות הידראוליות אין אופציות כיוון
כנראה היה למטה בגלל שהיה אוויר במערכת עכשיו אין אז עלה למקום שאמור להיות
 

×
×
  • תוכן חדש...