Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בקשר לתהליך מיון לעבודה ב 2 מקומות


mazinya
שימו לב! השרשור הזה בן 1165 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בגלל הקורונה אישתי כבר כמה זמן נמצאת בחל"ת והבנו שלמקום העבודה הקודם לא תוכל כבר לחזור. דמי האבטלה יסתיימו בקרוב ולא נוכל להרשות לעצמינו שהיא תישאר ללא עבודה ולכן החליטה לחפש מקום עבודה אחר. היא התחילה תהליך מיון מתיש במקום שהיא מאוד הייתה רוצה לעבוד בו וכבר הגיעה לשלב הלפני אחרון ונשאר עוד תהליך אחד אחרון לפני שיחת שכר. אך עדיין לא התקשרו להודיע מה קורה עם זה.

 

במקביל,  כדי לא לשים את כל הביצים בסל אחד,  היא התחילה תהליך מיון במקום עבודה אחר פחות נחשק מבחינתה לעומת מקום העבודה הראשון.

קבלת ההחלטות במקום העבודה השני, עובדת מהר יותר ממקום העבודה הראשון  וממידע שקיבלנו, כנראה שהיא הצליחה להתקבל אליו. (עדיין אל וודאי 100% אבל רוב הסיכויים שכן)

 

התלבטנו האם במידה ואכן מודיעים לה שהתקבלה כדאי ליצור קשר עם המקום הראשון ולהגיד שהתקבלה למקום אחר והאם יש צפי לקבלת תשובה על המשך התהליך. אבל זה מרגיש שאולי זה יתפרש לא נכון כאילו דוחקים אותם לפינה.

ההתלבטות היא קשה כי גם ככה קשה למצוא עבודה בתקופה זו ולא היינו רוצים להישאר קרחים מכאן ומכאן.  

 

הייתי רוצה לקבל את עצתכם המלומדת, אולי מאלה שעוסקים בתחום הגיוס וכו' לדעת מה הייתם ממליצים לעשות במצב כזה שבו כבר יש תשובה ממקום אחד אבל עדיין ממתינים לתשובה ממקום אחר שיותר רצוי.

 

עריכה אחרונה על ידי mazinya
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מתחום הגיוס אבל להתקשר למקום הראשון, נראה לי צעד די מתבקש. הייתי שואל לגבי הערכת זמנים לגבי תשובה סופית או מתי מגיעים לשלב הבא.

האווירה הנוכחית נראה לי די לגיטימי שיהיו אלו שיתקשרו לשאול, מאחר ואנחנו כבר לא באותה סיטואציה לפני הקורונה.

בין השורות אני מבין שמדובר בתחום ההייטק בעקבות כך הייתי מחכה לשמוע עוד דעות משאר ההייטקיסטים פה מה הולך בשוק העבודה אצלם.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התראיינתי ל4 מקומות עבודה במקביל, מכולם ביקשתי לזרז תהליכים בגלל שאני מתראיין בעוד מקומות ולא ארצה לפספס בגלל זה.

כולם הבינו אותי והחזירו לי תשובה במהירות אם כן או לא, בוא נגיד שמי שרוצה אותך באמת יזרז תהליכים בלי לבזבז זמן, יצא לי לראיין לאחרונה לא מעט אנשים ואלו שהעברתי אמרתי להם בסוף הראיון ממש שמתקדמים לשלב הבא כדי לא לאבד אותם.

  • רעיון טוב! 1

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חד משמעית לומר למקום הראשון, אבל לעשות את זה ממקום חיובי: "קיבלתי הצעת עבודה מחברה אחרת, אבל מאוד אשמח לעבוד דווקא אצלכם. הבטחתי להם תשובה תוך יומיים, כך שאם תחזרו אלי מחר עם תשובה אעריך זאת מאוד".

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבקש זמן מהמקום השני להחליט , להודיע כבר עכשיו למקום הראשון שהיא בתהליך מתקדם במקום אחר טבל מעדיפה אותם.

 

מקובל לחלוטין (לפחות בתחום שלי)

כשחיפשתי פעם אחרונה והיו לי הצעות מ4 מקומות שיתפתי בהיי לבל ושמות של חברות בין המקומות מה שהשיג לי גם גמישות במתי לקבל את ההחלטה וגם הצעת שכר מקסימלית לדרגה שהתקבלתי בה במקום שחתמתי ותהליך מהיר מאוד לקבלת החלטה מהחברות עצמן.

סהכ תהליכי ראיונות של חודשיים התנקזו להצעות ביד במרוכז בשבוע אחד.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...