Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוכן נסיעות(אליס), אמור להחזיר כסף בזמן שאמר

קנייה ישירה מחברת התעופה (אלעל) - ממצבים אחרים שאני מכיר, תביעה בתביעות קטנות

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אין לי שום ניסיון בתביעות קטנות, אליס לא מתפקדים ושלחו מייל גנרי "הכסף יוחזר תוך 90 יום" (כן בטח)

אמסאלם טורס- לא מחזירים מיילים.

מה אני עושה? 

אם אלה היו טיסות זולות אולי שהייתי מבליג, או מחכה עד שיחזירו לי. היות ומדובר כאן על 2 טיסות למזרח (יפן וד.קוריאה) ועוד אחת לגרמניה שלא היתה זולה, אז אני מתעקש לקבל את מה שמגיע לי. 

 

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
לפני 3 דקות, darkmanxxx כתב:

אין לי שום ניסיון בתביעות קטנות, אליס לא מתפקדים ושלחו מייל גנרי "הכסף יוחזר תוך 90 יום" (כן בטח)

אמסאלם טורס- לא מחזירים מיילים.

מה אני עושה? 

אם אלה היו טיסות זולות אולי שהייתי מבליג, או מחכה עד שיחזירו לי. היות ומדובר כאן על 2 טיסות למזרח (יפן וד.קוריאה) ועוד אחת לגרמניה שלא היתה זולה, אז אני מתעקש לקבל את מה שמגיע לי. 

 

 

תבקש מאליס ומהסוכנות השניה אסמכתא ממערכת BSPlink לראות מה הסטטוס והאם הם הכלל הגישו בקשה לזיכוי

  • אהבתי 2
פורסם

מוזר. אלי אלעל פנו ביוזמתם לפני מספר חודשים והציעו לי את האפשרות לשמר קרדיט של 125% או לקבל החזר במזומן. באותו זמן היתה תחושה שבמחצית השניה של 2021 אפשר יהיה לנסוע, ובכל מקרה יהיה אפשר לקבל החזר בכל שלב (וממילא היה מדובר בסכום קטן), אז בחרתי בקרדיט. בינתיים התנאים השתנו - יש מוטציות, יש סגירת שמיים, אלעל לא מקבלת תמיכה. 

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 שעות, darkmanxxx כתב:

אין לי שום ניסיון בתביעות קטנות, אליס לא מתפקדים ושלחו מייל גנרי "הכסף יוחזר תוך 90 יום" (כן בטח)

אמסאלם טורס- לא מחזירים מיילים.

מה אני עושה? 

אם אלה היו טיסות זולות אולי שהייתי מבליג, או מחכה עד שיחזירו לי. היות ומדובר כאן על 2 טיסות למזרח (יפן וד.קוריאה) ועוד אחת לגרמניה שלא היתה זולה, אז אני מתעקש לקבל את מה שמגיע לי. 

 

גורמים / חברות ישראליות , אם מדובר עד סכום של 32K , כמו שאמרו מעלי הייתי מנסה תביעות קטנות 

או אפילו שולח להם "מכתב לפני תביעה" 

לגבי אלעל שמעתי מצד ג שזה עבד לו, הגיש מכתב , הכסף נחת בחשבון. 

 

לדעתי , אין להם מספיק כסף לשלם לכולם , אז משלמים למי שצועק / מאיים הכי חזק כנראה. 

 

חברות זרות זה כנראה קצת יותר בעיה. מקום שיפוט וכד' 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...