Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 שעות, itamar3103 כתב:

נניח שזה סיני .. מזה אומר ?שזה פחות טוב ?

זה בוודאות פחות טוב מחדש מקורי אבל לא פחות טוב ממשופץ שאתה לא יודע מה הייתה רמת השיפוץ ויתכן מאוד שבשיפוץ השתמשו באותם חלקים סיניים.

לפחות אתה יודע שקיבלת מה מוצר חדש שלא עבד 10 שנים לפני שהגיע אליך.

 

מחיר בסדר לסטרטר סיני חדש עם עבודה.

 

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Buki כתב:

זה בוודאות פחות טוב מחדש מקורי אבל לא פחות טוב ממשופץ שאתה לא יודע מה הייתה רמת השיפוץ ויתכן מאוד שבשיפוץ השתמשו באותם חלקים סיניים.

לפחות אתה יודע שקיבלת מה מוצר חדש שלא עבד 10 שנים לפני שהגיע אליך.

אצלי,שיפצו את המקורי עם אחריות ל 6 חודשים ב 850 ש"ח כולל הכל (מתקן את הסכום שנכתב קודם,הסתכלתי עכשיו ברישומים.

האם היה עדיף להרכיב סיני חדש ? 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 12 שעות, itamar3103 כתב:

נניח שזה סיני .. מזה אומר ?שזה פחות טוב ?

 

בהשוואה לסטרטר מקורי או של ייצרן OEM בוודאי שכן. הזמן יגיד את שלו.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 3 שעות, colauti 9 כתב:

האם היה עדיף להרכיב סיני חדש ? 

קשה לענות על זה. תלוי מה החליפו בשיפוץ ובאיזה חלקים השתמשו. 

 

 

 

 

פורסם

טוב מעדכן שאחרי החלפת הסטרטר אני עכשיו מרגיש שבבוקר שהאוטו קר ההנעה קצת קשה. מן רעש כזה שהאוטו מנסה להניע איזה 2 3 שניות ורק אז מניע. שאר ההנעות בהמשך היום הולכות חלק.

מה זה יכול להיות ? מצבר בן שנה ותקין.

 

×
×
  • תוכן חדש...