Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי היום סטרטר להונדה סיוויק ומרגיש לי שקצת נעקצתי.

 

בהתחלה נאמר לי שהעלות הינה 1050 שקל לסטרטר משופץ.

לאחר שיחה של המוסכניק עם המקום של החלפים נאמר לי שיש אפשרות להוסיף עוד 100 ולקבל סטרטר חדש.

 

האם מחיר של 1150 לסטרטר חדש כולל עבודה ומעמ זה הגיוני? משום מה ראיתי בשיטוטים באינטרנט שהמחיר נע סביב ה 600 .

פורסם (נערך)

לא נעקצת כנראה .

חדש מהקופסה יעלה הרבה יותר מאלפיה וכנראה שקיבלת משופץ (לי הלך ב 2013 סדאן ושילמתי גם 950-1000 שח על משופץ עם אחריות ל 6 חודשים אצל כרמלי)

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אצלי ברכב (רנו קנגו דיזל) משופץ עלה 400, על חדש סיני באותו מקום ביקשו 500.
מחירים רק לחלק ללא מע"מ ועבודה.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

פורסם
לפני 15 דקות, colauti 9 כתב:

לא נעקצת כנראה .

חדש מהקופסה יעלה הרבה יותר מאלפיה וכנראה שקיבלת משופץ (לי הלך ב 2013 סדאן ושילמתי גם 950-1000 שח על משופץ עם אחריות ל 6 חודשים אצל כרמלי)

 

הוציא אותו חדש מהקופסה. ראו שהכל חדש.

פורסם
לפני 3 שעות, itamar3103 כתב:

החלפתי היום סטרטר להונדה סיוויק ומרגיש לי שקצת נעקצתי.

 

בהתחלה נאמר לי שהעלות הינה 1050 שקל לסטרטר משופץ.

לאחר שיחה של המוסכניק עם המקום של החלפים נאמר לי שיש אפשרות להוסיף עוד 100 ולקבל סטרטר חדש.

 

האם מחיר של 1150 לסטרטר חדש כולל עבודה ומעמ זה הגיוני? משום מה ראיתי בשיטוטים באינטרנט שהמחיר נע סביב ה 600 .

מה המק"ט שרשום בחשבונית? 

פורסם
לפני 49 דקות, danniel כתב:

מה המק"ט שרשום בחשבונית? 

לא רשום מקט רשום החלפת סטרטר חדש.

לפני 44 דקות, מרק10 כתב:

השאלה הנשאלת מי הייצרן של הסטרטר החדש ? 

לא היה רשום ממה שראיתי

פורסם

סטרטר מפירוק אמור לעלות בערך 400 -500 שח

לגבי עבודה כמו שודאי נוכחת לדעת זה לא דקה ושתי ברגים...

שילמת מחיר סביר אם אכן הסטרטר שקיבלת משופץ

חדש מקורי בהערכה גסה כ2800 שח..

בהצלחה

honda civic 05 1.6 auto

פורסם
לפני 44 דקות, ba323f כתב:

יש בשוק סטרטר חדש סיני בעלות קרובה למשופץ, אינני שולל שהותקן ברכבו סטרטר חדש כפי שנאמר לו.

נניח שזה סיני .. מזה אומר ?שזה פחות טוב ?

×
×
  • תוכן חדש...