Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות טובות : במקום טסט פעם בשנה , יהיה טסט פעם בשנתיים!


Elico48
שימו לב! השרשור הזה בן 1291 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמה רכבים יש היום מעל גיל 19 על הכביש? אני לא מכיר את המספרים, אבל זה נראה לי שולי חסית.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יפה. תיכף מעל גיל 10 שנים יהיה שולי יחסית, מה שמחזק את התיאוריה....

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ושוב, לדעתי ההשפעה לא תהיה עצומה. מכאן ועד לתאוריית קונספירציה כאילו כל המטרה של המהלך היא לייצר עוד הכנסות ממיסוי רכב למדינה - יש מרחק לא קטן.

 

לדעתי, שוב, זה בסה"כ מעט יח"צ לכבוד השרה לקראת הבחירות. לא כל דבר צריך מייד לייחס לשי ניתן ואנשי הלטאה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 4 שעות, tinoki כתב:

תיכף מעל גיל 10 שנים יהיה שולי יחסית, מה שמחזק את התיאוריה....

אבל זו המטרה - להצעיר את הרכבים.  ובלי קשר לסיבה (המדינה רוצה יותר כסף כנגד רק הבריאות שלך וזיהום האוויר חשובים לנו) לדעתי זו מטרה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הרכבים אי אפשר להצעיר, הם מזדקנים משנה לשנה.

את הגיל הממוצע של צי הרכב ניתן.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה יופי, שעכשיו שוב מגלים שתכניות במדינה מבוססות על "נתונים מצוצוים מהאצבע" או סתם הסטוריה לא רלוונטית כמו סטטיסטיקה מלפני עשור לגבי תוכניות לעתיד. 

 

הרפורמה עליה הכריז משרד התחבורה התבססה על נתונים שנאספו ממכוני רישוי לגבי מכוניות שמעולם לא הגיעו לשם. במכוני הרישוי עצמם מדגישים כי הישראלים ממעטים לטפל ברכב שלהם ולשמור על תקינותו. לראשונה מאשר משרד התחבורה שרכבי הליסינג סובלים מבלאי הרבה יותר גבוה מאשר מכוניות בבעלות פרטית

 

מקור- כלכליסט :

 

 

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3880894,00.html

בתאריך 11.12.2020 בשעה 15:44, kompy כתב:

דו"ח מצב יומי(ואחרון):

בני 9-10 כ-37% מהרכבים שנמצאו עם ליקויים(היגוי, צמיגים, מתלה).

לא נמצאו בני 7-8 עם ליקויים.

בני 4-6 כ-63% מהרכבים שנמצאו עם ליקויים(80% צמיגים, 20% מתלה)

 

לסיכום -

בני 9-10 כ-50% מהרכבים שנמצאו עם ליקויים.

בני 6-8 כ-23% מהרכבים שנמצאו עם ליקויים.

בני 4-5 כ-27% מהרכבים שנמצאו עם ליקויים.

 

כ-59% מהרכבים שנמצאו עם ליקויים היו עם צמיגים פגומים.

כ-18% מהרכבים שנמצאו עם ליקויים היו עם מתלה לקוי.

כ-13.5% מהרכבים שנמצאו עם ליקויים היו עם תקלה במע' ההיגוי.

כ-9% מהרכבים שנמצאו עם ליקויים היו עם פנסים ראשיים/רפלקטור פגום.

כ-4.5% מהרכבים שנמצאו עם ליקויים היו עם בעית בלמים.

כ-4.5% מהרכבים שנמצאו עם ליקויים היו עם ליקוי במע' ההנעה.

 

לא התייחסתי לרכבים עם נזילות שמן/דלק/מים, כמו גם לרכבים עם עשן יתר/זיהום אויר.

 

האם העיתונאות תרים את הכפפה, ותבקש לראות את הנתונים עליהם סמכו ידיהם אנשי המקצוע שבמשרד התחבורה טרם גבשו המלצתם והעבירו אותה אל הראש(כמעט בטוח שהמחקר, אם נעשה, בוצע בזמנו של סמוטריץ' ורגב רק קוצרת את הפירות)?

האם יש מדיניות פתוחה במשרד התחבורה וישתפו פעולה עם העיתונות לכשיתבקש המידע?

 

*שוב, אין לראות במידע זה סטטיסטיקה כלשהי, מאחר וחסר נתון חשוב של כמות הרכבים שנבדקו כללית.

 

 

 

הרפורמה עליה הכריז משרד התחבורה התבססה על נתונים שנאספו ממכוני רישוי לגבי מכוניות שמעולם לא הגיעו לשם. במכוני הרישוי עצמם מדגישים כי הישראלים ממעטים לטפל ברכב שלהם ולשמור על תקינותו. לראשונה מאשר משרד התחבורה שרכבי הליסינג סובלים מבלאי הרבה יותר גבוה מאשר מכוניות בבעלות פרטית

עובדה מעניינת: הנתונים אשר אפשרו להגיע למסקנות אלה נאספו ממכוני רישוי ברחבי הארץ. יודגש שוב: המסקנות של משרד התחבורה תקפות רק לרכבים אשר יוצרו משנת 2018 ומעלה.לפי חוק, מכוניות משנת 2018 ומעלה פטורות מהטסט השנתי למשך שלוש שנים (אך לא מאגרת הרישוי). כאשר הן שייכות ללקוח פרטי ופטורות מהטסט השנתי לשנתיים כאשר הן שייכות לחברת ליסינג.

 

כלומר, משרד התחבורה ביסס את מסקנותיו, אשר נאספו ממכוני רישוי, על מכוניות שמעולם לא הגיעו למכון רישוי. לא מדובר בשגיאה אלא בעובדה מביכה.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ולא.

המסקנות מתבססות על רכבים שהגיעו אל מכוני הרישוי בשנים האחרונות, לכן הוחלט כי ניתן יהיה לתת לרכבים משנת היצור 2018 ואילך את 'הלוקסוס' של מבחן תקופתי פעם בשנתיים.

עם כל הכבוד ל- @תומR הכתבה הזו מטעה(אפילו נוטף ממנה ריח של כתבה מוזמנת מטעם איגוד המכונים).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקרוב משרד התחבורה יוכל להוריד לכם את הרכב מהכביש על סמך חשד בלבד!!!!

לפי תקנות חדשות של משרד התחבורה, מדובר במכוניות שעברו טסט במכון רישוי מפוקפק, או לסירוגין טופלו במוסך לא מורשה. בעלי רכב שיקבלו זימון יצטרכו להתייצב תוך 15 ימים לבדיקה

לתשומת לבם של נהגי ישראל: בקרוב רשות הרישוי במשרד התחבורה תוכל לקבוע על סמך חשד בלבד שהרכב שלכם אינו תקין, לשלוח לכם בדואר הודעה לפיה עליכם להגיע לבדיקה - וגם להשבית את הרכב במידה ולא תגיעו אליה. כך עולה מנוסח תיקון לתקנות התעבורה שמפרסם משרד התחבורה. התקנות צפויות להיכנס לתוקף תוך 30 יום.

התקנות החדשות מבהירות גם אילו מכוניות יהיה אפשר לזמן לבדיקה שתוריד אותן מהכביש. לפי משרד התחבורה, מדובר במכוניות שעברו טסט במכון רישוי מפוקפק, או לסירוגין "טופלו במוסך לא מורשה".

כאשר ברשות הרישוי יתעורר חשד כי רכב כזה נוסע בכבישי ישראל, בעל הרכב יהיה חייב להביא אותו לתחנת בדיקה. אם בעל הרכב לא יביא את הרכב תוך 15 ימים לתחנת הבדיקה - רישיון הרכב יוקפא באופן אוטומטי.

משרד התחבורה לא מפרט כיצד יוכלו אנשי משרד התחבורה לדעת איזה רכב לא טופל במוסך מורשה, שהרי מוסכים לא מורשים אינם ממהרים לדווח על פעולותיהם. כלומר, בפועל, כל בעל רכב בישראל יכול למעשה לקבל מכתב ממשרד הרישוי שמצהיר כי לגבי הרכב שלו התעורר חשד - למשל על סמך הלשנה - והוא יכול להסדיר את הנושא באמצעות בדיקה תוך 15 ימים.

חשוב לציין שמשרד התחבורה כלל אינו מדגיש מי יהיו בעלי הסמכות לזמן את הנהגים לבדיקת מכוניתם, ועל סמך מה יוחלט האם אכן לזמן את הנהגים. כלומר, משרד התחבורה רק מציין כי רשות הרישוי תהיה אחראית לזימונם של הנהגים הסוררים. המשמעות במצב כזה עשויה להיות שכל נהג בישראל עלול למצוא עצמו "בחזקת חשוד".

https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=3882254&fbclid=IwAR07vjpOxv9R7abhl9xY2IdX7apKCrpMuYNOLUsaFj6Zd96L7l9rC-87GwI

Sent from my SM-G973F using Tapatalk





שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אין כמו הפחדות ואיומים כדי להביא צפיות וקליקים באתר, הכתבים האלה מתים על זה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1291 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...