Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, 

חדש פה בפורום בתור משתמש אבל מעיין הרבה בתור אורח

כרגע מחפש לקנות רכב שיסיע אותי לעבודה כל בוקר, משהו באיזור ה90KM יומי

לא כזה משנה לי הנראות או הביצועים אבל יש כמה דברים שכן חשובים לי כמו:

1. שיהיה חסכוני

2. עלות אחזקה נמוכה

3. שישרוד כמה שיותר זמן

 

מעבר לזה לא באמת מעניין אותי השאר

התקציב שלי הוא עד 20K אבל כמה שפחות יותר טוב

כרגע מתלבט בן אלטו, סיוופט או i10 אבל אני פתוח להצעות מן הסתם

תודה! 

פורסם

גיר ידני הוא אלטרנטיבה אפשרית?

 

זה לא מעט לנסוע כל יום, ה-i10 לא כל כך חסכונית (בטח בגרסה האוטומטית) אז הייתי מוריד אותה מהרשימה. הייתי מוסיף סוזוקי ספלאש, ואם ידני אפשרי מבחינתך אז גם פנדה / 107 / c1.

 

האלטו ממש ממש ספרטנית, לא יודע אם הייתי בוחר אותה לנסיעה כל כך ארוכה כל יום.

  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

90 קילומטר ליום זה לא מעט נסיעה במכונית מיני מתיישנת, במבט ראשון הייתי הולך על סוויפט אם נכנסת בתקציב בעיקר בגלל שהיא מעט יותר מרווחת מהשאר ותופסת מעט יותר נפח על הכביש למרות שמדובר ברכב קופצני משהו וקשיח מתלים, הרבה כאלו כבר סובלות מרעשים וקירשוקים מאוד חזקים מאזור הדש בורד בגלל הקפיציות שלה.

אולי תנסה לחשוב גם על מיצובישי ספייסטאר, היא קטנה יותר אבל גם נוחה באופן מפתיע.

עדיין אולי שווה לנסות למתוח את התקציב לטובת סופר מיני.

פורסם

ידני אופציה בהחלט, שוב פחות משנה לי אם הרכב קופצני או קטן או לא נוח לנסיעה, למזלי אני צעיר וזה משהו שהוא פחות משנה ובתקציב כזה אני לא יכול להיות בררן, כל יום נסיעה מקרית גת רחובות הלוך חזור

Sent from my SM-N935F using Tapatalk

פורסם (נערך)

מבחינת חסכון עדיפות הספייס/אלטו/108/C1.
מבחינת בטיחות אני חושב שהאלטו הגרועה ביותר ומבחינת אבזור האלטו כל כך ספרטנית שאפילו מד סל"ד אין לה.
ה 108 עם מנוע 1.2 זריזה יותר, אני לא יודע אם זה אומר שיש לה צריכת דלק גבוהה יותר מה C1 עם מנוע ליטר.
מעניין אם יש רכבי דיזל נורמליים (בטוחים/נוחים) בתקציב הזה. 90 ק"מ ליום זה המון וכנראה שגם ב C1 תרגיש חוסר נוחות.
 

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם

איך בדיוק ספייס סטאר גרועה מבחינה בטיחותית?

B3B39036-137B-4DD0-9ED9-BA8B72A66711.thumb.png.3b7f35003ddf68ef25d0e5bc75788afe.png

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 8 דקות, yulianx כתב:

איך בדיוק ספייס סטאר גרועה מבחינה בטיחותית?

B3B39036-137B-4DD0-9ED9-BA8B72A66711.thumb.png.3b7f35003ddf68ef25d0e5bc75788afe.png

 

מעניין, משום מה זכור לי שהיא זהה לאטראז' מהבחינה הזו - טוב לדעת שטעיתי. הספייס היא לא גרסת ההאצ'בק של האטראז'?

פורסם

כן, אם כי פחות מרווחת ובעלת תא מטען קטן יותר.

  • מעניין 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בקטגוריה ובמחיר הנ"ל חשוב למצוא רכב שמור ומטופל.

אין למעלה עצה גרועה, סה"כ רוב המיני יעשו את העבודה בפרט שהשואל הוא בחור צעיר ולא מפונק.

 

אוכל להמליץ מניסיון אישי של 4 שנים שפיאט פנדה ידנית מהמודלים האחרונים היא סוסון עבודה אמין, חסכוני יחסית ובעיקר נוח ונעים עד כמה שהדבר קיים במכוניות מיני..

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, yulianx כתב:

כן, אם כי פחות מרווחת ובעלת תא מטען קטן יותר.

מעניין איך שתי מכוניות שחולקות את אותו מרכב מקבלות תוצאות שונות כל כך במבחני ריסוק? אני זוכר שרק הספייס נבדקה ב NCAP, והאטראז' לא. אולי מכאן נובע ההבדל?

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם

הספייס נבחנה במבחן האירופאי, האטראג לא.

באיזה מבחן ראית את האטאג?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הרבה מציעים לי תספייס באמת, מה אתם אומרים בתקציב שלי מאיפה כדאי לקנות ואיזה שנתון בערך ?
יש משהו חשוב שכדאי לי לדעת לפני הרכישה או במועד הרכישה ? טיפים יתקבלו בברכה
גם מה לדעתכם עדיף ידני או אוטומט(בגדול אין לי בעיה עם ידני, יש לי אחלה רגל)

Sent from my SM-N935F using Tapatalk



פורסם (נערך)

ניסאן מייקרה, אם לא חשוב איכות ונסיעה איכותית... אז היא גם אמינה גם חסכונית.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
×
×
  • תוכן חדש...