Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה זה קנס חנייה באדום לבן?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מתחשבת? חח אתה באמת חושב שאכפת להם ממך? זה הלחם והחמאה שלהם.

זה נכון שבלילה סיכוי נמוך (עדיין קיים)  שתחטוף קנס, אבל זה בעיקר בגלל שרשמית הפקחים עובדים עד 19 ברב הערים.

 

עריכה אחרונה על ידי TsachiE

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם

יפה מאוד. באמת.  אבל עצם העובדה שעשו כתבה על זה רק מדגיש לך כמה זה נקודתי ולא מאפיין את רב ערי ישראל. ואפילו בפתח תקווה זה נקודתי באזור ספציפי.

אגב, הכתבה מתחילת השנה, במקומך הייתי בודק עם המוקד העירוני אם זה עדיין תקף.

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם

תראה, אחת ההכנסות הכי קלות ונוחות של רשות עירונית היא מחניה.
כל כך נוחה וקלה עד כדי כך שערים מסוימות עושות הכול בכדי לצמצם ולהקשות על חניה חוקית והן מאוד יצירתיות בנושא.

ואחרי כל ההשקעה שלהם אדם בא ומבקש התחשבות ?!
בהצלחה לך !

פורסם
לפני 10 שעות, Liquidator כתב:

אז מה היא הכתבה הזו:

https://www.melabes.co.il/news/53376

?

 

1. רשום שזהו פיילוט אשר אמור להתחיל(מי יודע אם החל בכלל?).

2. זה יהיה רק ברחובות ראשיים(בכפוף לקבלת מדבקת חניה נוספת) של פ"ת, וגם לא בכולם(רק באזור מצוקה).

3. אין הפרט מעיד על הכלל, כך שברשויות אחרות אין נוהגים כך.

4. סנונית אחת אינה מבשרת את האביב.

5. הקנס יכול גם להיות 500 ש"ח, במידה וסעיף האישום יהיה הפרעה לתנועה.

  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

במספר ערים ספציפיות במספר שכונות ספציפיות קיים נוהל לא מחייב "להתחשב", אך לא משהו שהוא זכות אלא חסד. אם הפקח/שוטר החליט שאתה מפריע למעבר חציה/חונה על מעבר חציה הקנס עלול לטפס ל750/1000.

×
×
  • תוכן חדש...