Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן מחפש להחליף את המסך 5in בסיאט איביזה 2018. בעיקרון אני מחפש מערכת טובה שלא תקרטע אחרי חודש שתקבל עדכונים למערכת הפעלה ואם אפשר אנדרואיד אוטו זה יהיה מצויין, על מנת שכל הכוח עיבוד יגיע מהנייד. מתלבט אם להשקיע כבר 3500 במערכת טובה מ hi led או שגם המערכות של סינקופה יעשו את העבודה בסביבות 2000 כולל התקנה. שניהן תואמות מקור. אם למישהו/מישהי יש ניסיון עם אחת מהן אשמח לדעת. תודה.

פורסם

הבנתי חצי ממה שכתבת.

hiled, לה סינקופה אלה שני מתקינים של מערכות לרכב, אולי הם מתקינים לך את אותו מוצר.

אתה צריך להשוות את מה שהציעו לך בשביל לדעת מה ההבדל

לפני שעתיים, שניר מנחם כתב:

מסך 5in

לא הבנתי מה זה אומר.

 

התואמות מקור האלה נולדות ומתות עם אותה מערכת הפעלה בדרך כלל.

לפעמים אפשר למצוא עדכון פרטי שמפרסמים ב xda-developers, אבל זה לא סמסונג שמעדכנים את הטלפון שלך כל חודש.

אם תזמין את המכשיר הכי יקר שיש באלי אקספרס לא תגיע ל 1000 ש"ח אחרי מיסים

https://www.aliexpress.com/item/4000972204081.html

 

אייל

פורסם
לפני שעתיים, LotusElise כתב:

הבנתי חצי ממה שכתבת.

hiled, לה סינקופה אלה שני מתקינים של מערכות לרכב, אולי הם מתקינים לך את אותו מוצר.

אתה צריך להשוות את מה שהציעו לך בשביל לדעת מה ההבדל

לא הבנתי מה זה אומר.

 

התואמות מקור האלה נולדות ומתות עם אותה מערכת הפעלה בדרך כלל.

לפעמים אפשר למצוא עדכון פרטי שמפרסמים ב xda-developers, אבל זה לא סמסונג שמעדכנים את הטלפון שלך כל חודש.

אם תזמין את המכשיר הכי יקר שיש באלי אקספרס לא תגיע ל 1000 ש"ח אחרי מיסים

https://www.aliexpress.com/item/4000972204081.html

 

כן לא הייתי הכי ברור, בעיקרון ההתלבטות היא אם לקנות ממשווק של סינקופה מערכת שתיהיה נורמאלית בעדיפות עם אפשר להתקין דוגל ל android auto, או שבאמת עדיף להזמין מhi led שהוא בחור על הכפאק והסחורה שלו מאוד איכותית אבל יקרה. מסך 5 אינצ. 

×
×
  • תוכן חדש...