Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוג כסאות בטיחות צרים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

מחפש ייעוץ עדכני.

יש לנו זוג תאומים בני שלוש שיושבים היום בצ'יקו נקסטפיט וילדה בת שנה וחצי' יושבת בסלקל צי'קו קייפיט. היא אמנם פצפונת אבל הסלקל כבר צפוף וצריך להחליף.

שני צ'יקו נקסטפיט לא יאפשרו למישהו לשבת באמצע מאחור בטוסון.

אני מניח שצריך לרכוש שני כסאות חדשים קצת יותר צרים. יש המלצה למשהו שנשאר ברמת בטיחות טובה?

 

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

 

 

פורסם
יש בוסטרים עם גב ורצועות הם הרבה יותר צרים מכיסאות

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk



תודה. לא צריך משהו מאוד מאוד צר, לדעתי עוד קטנים מדי להעביר לבוסטר גב. כיוון שנכנס סבבה בהרכב הקיים משהו קצת יותר צר ממה שיש היום אמור להיות סבבה.
  • אהבתי 1
פורסם

כמה היא שוקלת? אולי באמת ה-MyFit שהציע הקיפוד

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה מספיק בשביל MyFit (אצלנו שמנו אותה ב-MyFit כשהיא הייתה בסביבות 9 קילו וזה היה בסדר למרות שהוא לכאורה מ-11.6 קילו ומעלה).

כל MyFit חוסך לך בערך 7 ס"מ ברוחב - 45.7 מול 53 ס"מ.

 

רק אצלי באוטו נשאר ה-NextFit ואצל אשתי ואמא שלי יש MyFit

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

Graco Tranzitions  ברמה יותר נמוכה משמעותית מאשר myfit. 

יש לו אבזם שממש קשה לשחרר. כל כך קשה שנאלצתי לקנות חתיכת פלסטיק ממותגת שעולה 10 או 12$ וזמינה למשלוח בארה"ב בלבד כדי שהילד יוכל לשחרר את עצמו.

בmy fit יותר קל לשחרר.

בgraco צריך להתקין עם locking clip מעל משקל 18 קג ילד בערך. לא טוב. בכלל לא טוב.

בmy fit יש נועל מובנה והרבה יותר קל לשחרר את האבזם. אפשר גם לעשות כל מיני דברים מבלי לפרק את הכיסא, נניח להעביר את המיקום של האבזם או להעביר אותו ממצב עם רצועות פנימיות למצב חגורת בטיחות.

גרקו כן יותר זול. וגרקו הופך לבוסטר תחת שאני ממש לא אוהב אותם, וממש בז לאנשים שמשתמשים בהם, פרט אולי לילד שהוא כבר ממש גדול. נניח 9/10.

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...