Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. היכן נמצא פילטר דלק ברכב הזה?

2. האם ניתן לנקות חיישן נקישות (במנוע) ואם כן אז איך?

3.האם יתכן שרמת נוזל קירור תעולה לאט לאט לבד?

4. מה הסל"ד שאמור להיות ב 100 קמ"ש?

 

תודה לעונים!

פורסם

QUOTE=jenia269]1. היכן נמצא פילטר דלק ברכב הזה?

2. האם ניתן לנקות חיישן נקישות (במנוע) ואם כן אז איך?

3.האם יתכן שרמת נוזל קירור תעולה לאט לאט לבד?

4. מה הסל"ד שאמור להיות ב 100 קמ"ש?

 

תודה לעונים!1)תרים את המושבים האחוריים. תפתח את הפלטה המלבנית,תגלה עיגול ובו 10-15 ברגים וצינורות דלק מחוברים אליו. שם זה הפילטר דלק.

 

2)לא ניתן לנקות את חיישן הנקישות במנוע. מחליפים אותו. יש לך בעייה ? נורת CHECK ENGINE נדלקת ?

 

3)השאלה מתי. אם וכאשר המנוע עובד והוא חם מהרגיל, אז כן, זו תופעה נורמלית שבמיכל עיבוי תראה כמות קצת יותר גדולה של נוזל קירור. אבל אם המנוע קר ואתה רואה שהכמות גדלה, אז צר לי ידידי, אתה צריך להחליף פקק לרדיאטור.

 

4)איזה נפח מנוע ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

1. תודה

 

2. איפה הנורה הזאת נמצאת ?

ומתי היא צריכה להידלק? עד עכשיו לא שמתי לב אם היא נדלקה.

 

3. לאחר נסיעה של כ40 דקות ומנוע כבוי.. אז זנ עולה מעל למקס' באיזה 1.5 ס"מ

4. 1600 ( אצלי זה עומד על 2.75 בערך)

פורסם
1. תודה

 

2. איפה הנורה הזאת נמצאת ?

ומתי היא צריכה להידלק? עד עכשיו לא שמתי לב אם היא נדלקה.

QUOTE]

 

הנורה נמאת בלוח השעונים, אם אתה לא יודע על מה הוא דיבר כנראה שלא נידלק לך כלום אחרת היית שם לב.

עד מתי ספטמבר 08.:(

×
×
  • תוכן חדש...