Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הפיוז בתמונה הוא פיוז רגיל ולא מיקרו, רשום בפריט.

ובקשר לכבל, למה הוא לא נראה לך? למה הממיר חייב להיות בתא הפיוזים ולא צמוד למחבר USB?

 

הכבל לא נראה לי , כי לא נוח למצוא מקום לדחוף את הממיר הזה נניח מעל הכיסוי של הגג. הרבה יותר נוח לשים אותו בתא הפיוזים, שם לא חסר מקום בגודל הזה.

ויש מלא אפשרויות כאלו באיביי

 

http://www.ebay.com/itm/121387423140?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

קניתי את זה לעיל, וכמה יחידות והכל עובד תקין.

פורסם

יש אפשרות לצפות בסרטונים במצלמה G1WC ללא חיבור למחשב?

זאת אומרת אם שוטר עוצר אותי ואומר לי שעברתי באדום ואני לא( מנסה לתפור אותי בדו"ח..) אני יכול להראות לו את הצילום במקום או שחייב לחבר את הכרטיס זיכרון למחשב ולהוציא את הקובץ הספציפי?

 

תודה מראש

פורסם
יש אפשרות לצפות בסרטונים במצלמה G1WC ללא חיבור למחשב?

זאת אומרת אם שוטר עוצר אותי ואומר לי שעברתי באדום ואני לא( מנסה לתפור אותי בדו"ח..) אני יכול להראות לו את הצילום במקום או שחייב לחבר את הכרטיס זיכרון למחשב ולהוציא את הקובץ הספציפי?

 

תודה מראש

לחלק גדול מהסמארט פונים בימינו יש אפשרות להכניס כרטיס sd ואז ניתן לצפות בסרט בטלפון.

אם יש לך טלפון חדש ו"משוכלל" כמו ה-S6 אז אי אפשר להכניס. אז הייתי ממליץ לרכוש כזה: http://www.ebay.com/itm/3in1-OTG-SD-Micro-SD-Card-Reader-USB-Port-HUB-Connection-Kit-for-smart-Phone-PC-/131405839815?hash=item1e9865fdc7:g:ZE4AAOSw0e9UujYg או כזה:

http://www.ebay.com/itm/Mini-OTG-TF-SD-Card-Reader-Micro-USB-USB-2-Slots-SD-Micro-SD-For-Smart-Phone-PC-/111717856123?var=&hash=item1a02e7337b:m:m9l4yjJ4Qsnn8akMXGCCeAA

פורסם

לא הבנתי איפה הבעיה, הרי יש לך מסך בדגם הזה, לא?

תגיד לשוטר שהנסיעה שלך מצולמת ושאם הוא רוצה לראות הוכחה שלא ביצעת עבירה, שלפחות יסתכל דרך החלון (אם הוא לא מעוניין להיכנס לרכב שלך) ויצפה בסרטון.

ברגע שאתה מסובב סוויץ', תעצור את ההקלטה ותעבור למצב צפייה.

אני מפספס פה משהו?

לי אין ניסיון עם המצלמה הזאת ואני לא מכיר אותה, אבל אני משער שיש לך אפשרות צפייה בקבצים.

פורסם
הכבל לא נראה לי , כי לא נוח למצוא מקום לדחוף את הממיר הזה נניח מעל הכיסוי של הגג. הרבה יותר נוח לשים אותו בתא הפיוזים, שם לא חסר מקום בגודל הזה.

ויש מלא אפשרויות כאלו באיביי

 

http://www.ebay.com/itm/121387423140?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

קניתי את זה לעיל, וכמה יחידות והכל עובד תקין.

 

לא צריך לדחוף אותו מתחת לכיסוי הגג. הוא קטן יותר מזכרון נייד USB, כך שהוא דבוק לשמשה מאחורי המראה, וכמעט בלתי נראה.

בנוסף, זכור לי מהפורום שמישהו אמר שעדיף שהממיר יהיה כמה שיותר קרוב ליציאה למצלמה, כך אורך הכבל (שלא מאוד קצר) פחות משפיע על המתח ביציאה (לא יודע אם נכון או לא, רק זכור לי משהו כזה. מוזמן לבדוק עם מומחים בנושא).

פורסם
לדעתי מתאים. אם אני לא טועה, יש שם גם מקום לפיוז (אולי כלול במחיר?).

 

תודה אולג.

מבחינת זרם (1A), זה מתאים למצלמה? לא ראיתי שום איזכור לגבי אמפר בתיאור המצלמה.

אם יש מקום לפיוז בממיר מתח, זה אמור להועיל? אין לי שום מושג בנושא.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

מבחינת זרם זה יתאים. לדעתי הקופסא הלבנה ליד הכניסה לכבל היא בשביל פיוז, אך לא השתמשתי בכזו. אם תשים שם פיוז אז לא תהיה חייב להשתמש בעוד פיוז בחיבור לתיבת הפיוזים, אך לא נראה לי שהדבר יזיק. מוזר שבפרטי המוצר לא רשום שכולל חיבור לפיוז.

עריכה: בית הפיוז מופיע רק בתמונת המוצר, לא יודע אם אפשר להסתמך על זה. מצד שני, הכבל יתאים גם בלי זה מנסיוני.

פורסם
לא צריך לדחוף אותו מתחת לכיסוי הגג. הוא קטן יותר מזכרון נייד USB, כך שהוא דבוק לשמשה מאחורי המראה, וכמעט בלתי נראה.

בנוסף, זכור לי מהפורום שמישהו אמר שעדיף שהממיר יהיה כמה שיותר קרוב ליציאה למצלמה, כך אורך הכבל (שלא מאוד קצר) פחות משפיע על המתח ביציאה (לא יודע אם נכון או לא, רק זכור לי משהו כזה. מוזמן לבדוק עם מומחים בנושא).

 

האורך פה מינורי,

ובשביל מה להדביק עוד משהוא על השמשה, באם אפשר לדחוף במקום אחר ? כאילו בכח לשים על השמשה ?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...