Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מציע לך לקנות מFOXOFFER למרות שהמחיר יותר גבוה, הם נותנים לך אחריות אמתית ויש לך עם מי לדבר שם.

אין דאגות ותאמין לי שאם תדבר איתו הוא אפילו ייתן לך קופון הנחה, הם ממש חברה טובים שם.

פורסם

שבוע טוב לכולם,

יש לי ברכב GT550W כשנה + ודי מרוצה ממנה (למעט בעיה אחת של כרטיס זיכרון של Sandisk שהוחלף).

כרגע אני מחפש מצלמה לרכב של האישה.

אני מחפש משהו שונה ואיכותי יותר מה G1WH, עדכנית יותר מה Vicovation-TF2 (בלי להעליב אף אחד...).

ולא מצליח להתקבע על מצלמה ספציפית למרות שעות של חיפושים.

התקציב הוא 400 ש"ח ~.

אשמח לסיוע.

ליאור.

פורסם

ערב טוב,

קיבלתי את המצלמה שהרבה המליצו עלייה פה , G1WH, היום פתחתי אותה אחרי ש-3 ימיים היא ישבה בשידה, ואמרתי ננסה אותה על הדרך לכנרת.

ופה הבנתי שיש בעיה , משום מה אחרי 30-40 דקות צילום היא מתכבה, מישהו ניתקל בבעיה כזאת?

תודה רבה והמשך ערב טוב.

פורסם

תגדיר על LOOP של 3 או 5 דקות.

צילום רציף מוגבל עד כ40 דקות שהם במיגבלת קובץ יחיד מקסימלי של כ4GB בFAT.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
תגדיר על LOOP של 3 או 5 דקות.

צילום רציף מוגבל עד כ40 דקות שהם במיגבלת קובץ יחיד מקסימלי של כ4GB בFAT.

 

מה זאת אומרת לופ של 3-5 דקות, מה זה ההדגרה הזאת?

חוץ מיזה אתה אומר שכל 40 דקות המצלמה עושה כיבוי? אי אפש לבטל את זה?

פורסם

מדובר על אורך סירטון- אני כבר לא זוכר איך זה נקרא בקושחה המקורית- חפש בתפיריטים והאופציות זה 3-5 דקות וכו'.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

סתם עדכונון

הייתי השבוע בכינרת.

חום של 39 מעלות. הרכב מהבוקר מתבשל לו בשמש בצד.

בסביבות 18:00 אני חוזר ופתאום קולט ששכחתי את המצלמה על החלון...

נוגע בה - גהינום קר בהשוואה. אולי 70 מעלות. לא הצלחתי לגעת בכלל.

 

רק מהסקרנות, חיברתי לחשמל, והמצלמה עבדה יופי טופי.

עדיין עובדת.

SJ1000. מסתבר שהחלק הקדמי ממתכת ולא פלסטיק. לכן לא התעוותה.

פורסם
דפיקהטובה שלחו מייל בבוקר על ירידת מחיר של הG1W-H;

http://www.banggood.com/Full-HD1080P-G1WH-LCD-Car-DVR-Recorder-G-sensor-Novatek-NT96650-p-916394.html

$49.99 מחיר מקורי, אחרי קוד קופון B25627 של 15% הנחה יוצא $42.49

הזמנתי את המצלמה מהקישור הנ"ל (עם הקופון במחיר של 42.49$) בתאריך 07.07.

היא עדיין לא הגיעה ובמעקב אחר הפריט רשום שהמצלמה נשלחה משבדיה בתאריך 16.07 אך לא רשום משהו מעבר לזה.

מה לעשות? למי לפנות?

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני מניח שלא ראית את שרשור דואר ישראל הגדול? :lol:

 

סבלנות ידידי, זה יגיע. שלי יצאה מ"שבדיה" ב26/06 והגיעה לחדרה ב15/7.

 

יש אנשים שחיכו גם יותר..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם
שבוע טוב לכולם,

יש לי ברכב GT550W כשנה + ודי מרוצה ממנה (למעט בעיה אחת של כרטיס זיכרון של Sandisk שהוחלף).

כרגע אני מחפש מצלמה לרכב של האישה.

אני מחפש משהו שונה ואיכותי יותר מה G1WH, עדכנית יותר מה Vicovation-TF2 (בלי להעליב אף אחד...).

ולא מצליח להתקבע על מצלמה ספציפית למרות שעות של חיפושים.

התקציב הוא 400 ש"ח ~.

אשמח לסיוע.

ליאור.

 

מישהו...?

פורסם

אוקיי, גם ה- g1wh שלי הגיעה בשעה טובה.

חיברתי את ההתקן שקניתי בזמנו, שמתלבש על הזרוע ששל המראה ברכב, פחות אהבתי.

קיוויתי שהמצלמה "תסתתר" מאחורי המראה, אבל היא יושבת בדיוק מתחתיה, משהו שצריך להתרגל אליו.

 

המצלמה הגיע עם כבל טעינה, שצד אחד שלו מתחבר למצלמה, והצד השני ישירות למצת.

משום מה חשבתי שמקבלים כבל usb זכר/נקבה ואת המטען צריך לספק לבד (כמו שדאגתי קודם לכן, רכשתי מטען usb עם יציאה כפולה של גריפין).

 

מאוחר יותר הערב אקפוץ ל-ksp להתחדש בכרטיס זיכרון ובכבל usb, לגבי הכרטיס אני דיי סגור, אבל לגבי הכבל, האם יש משהו שעליי לדעת לפני הקנייה?

הבדלים באיכות וכו, חברה מומלצת? או שהכל אותו דבר.

(אם למישהו במקרה יש מושג מה האורך המקורי של כבל המטען, גם יהיה נחמד).

הגרסה שברשותי הינה 2014.0509, האם יש צורך בעדכון?

תודה מראש.

"יאללה בירי".

פורסם

לגבי כבל USB, למיטב ידיעתי, אין הבדל בין הכבלים. כבל זה כבל.

מבחינת כרטיס זיכרון, תוודא טוב טוב שאתה קונה משהו שמתאים. ברשותי כרטיס זיכרון של סאנדיסק, 32GB, קלאס 10, וכשהכנסתי אותו למצלמה (גם לי יש G1WH) קפצה לי הודעה שיש בעיה (Memory Error). כשהכנסתי כרטיס קטן יותר ואיטי יותר (8GB), הכל עבד כמו שצריך.

קראתי את המדריך שמצורף למצלמה, וכתוב שהם ממליצים שם על 32GB מקסימום, של קינגסטון.

לא יודע כמה ההמלצה שלהם אמיתית, או אם התקלה שלי היא נקודתית לכרטיס שאצלי (ניסיתי לפרמט אותו בכל מיני דרכים - שינוי מערכת קבצים וכו') ובעצם כרטיס חדש של סאנדיסק יעבוד נורמלי, אבל בכל מקרה, חשבתי שכדאי להזהיר אותך.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...