Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בגלל זה שמים על LOOP, ובאופן כללי מצלמות לא יכולות להקליט קבצים גדולים מ4GB.

 

צודק,שכחתי מהעניין הזה,הכרטיס הינו FAT32 ושם באמת אי אפשר מעל 4GB (בגלל זה עוצר ב44דקות וקצת)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ליאור, אני חושב שהיא בדיוק בפרופורציות הנכונות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
להזכירכם מצלמת איכות מהמותג המוביל בתחום במחיר ללא תחרות ,VICOVATION VICO SF2 רק 370 ש"ח.

ישירות מהיבואן ללא פערי תיווך.

 

יש אחריות למוצר?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

שלום :)

 

קודם כל,מקווה שאפשר לשאול פה ולא רק לקבל ייעוץ על מצלמה כלשהי (קצת סותר את עצמי אבל בקטנה) P:

 

רציתי לשאול,איך המצלמה הבאה?

דגם : TOP AD388 HD DVR

 

פשוט מצאתי אותה כרגע במבצע ב-50 שקל,מתלבט אם לקנות או לא...

איכותית? ז"א,אפשר לראות את הלוחית רישוי של הרכב מקדימה במצב נקי בלי יותר מדי "שלג" או "רעש" כלשהו בסרטון? ואיך היא מבחינת צילום בלילה? ומבחינת אודיו?

 

תודה :)

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם
נראה נחמד מאוד.

איכות צילום של2304X1296 , יותר טובה מ2560X1080 לא?

[ATTACH=CONFIG]385411[/ATTACH]

 

 

2304X1296 = 2,985,984

2560X1080 = 2,764,800

 

אכן 2304X1296 איכותית מיותר מבחינת כמות פיקסלים, וגם היחס מושלם 16:9 בניגוד לרזולוציה השניה שהיחס שלה לא נפוץ בכלל וצפוי שהמסך יציג קווים שחורים / יבצע up/down scale.

פורסם
לשאר החברים בנוגע להגדרות של G1WH:

Try these settings...

 

Resolution: 1080 FHD

Loop: 3 minutes

WDR: on

Exposure: 0

Motion Detect: Off

Audio: on

G sensor: off

Date stamp: on

Auto power off: 3 mins

Beep sound: off

Language: English

TV mode: PAL

Frequency: 50 hz

Screen protection: 3 minutes

IR Led: off

 

זה מה שענו לך בדאש קאם.

http://forum.dashcamtalk.com/threads/genuine-g1wh-nt96650-for-48-44.4869/page-2#post-65586

והWDR כן משפיע- נכון שבקטנה אבל הוא כן מבהיר את הצילום.

 

קיבלתי בשבוע שעבר את המצלמה G1WH, התקנתי קושחה Shadow GT300W.

אין לי אפשרות של Auto Power Off, Screen protection.

יש לי רק Screen Saver וזה מכבה את המצלמה אחרי הזמן שמגדירים...

יש משהו אחר שאפשר לעשות?

 

אצלי ברכב (אמריקאי) החשמל עובד גם אם הרכב כבוי אז האפשרות היחידה שלי להקליט בקלות

זה לנתק את החשמל ולחבר כל פעם שאני נכנס לרכב או ללחוץ על כפתור ההדלקה ואז על כיבוי כשאני יוצא מהרכב?

פורסם

SCREEN SAVER רק מכבה את המסך של המצלמה, המצלמה עצמה עדיין פועלת ומקליטה.

 

אם יש אצלך זרם קבוע ברכב אז האופציה היחידה שלך היא לכבות את המצלמה ידנית או לנתק אותה מהחשמל.

פורסם
היום קיבלתי את המצלמה G1WH , עובדת נהדר והאיכות ממש טובה.

גם אצלי אין קליק והתפיסה שלו לא הכי טובה, אבל זה מספיק טוב.

 

טוב אז אחרי שהמצלמה נפלה אצלי פעמיים היום במהלך נסיעה, אני חוזר במה שאמרתי וחושב שהתפיסה שלה לא טובה.

מה אתם ממליצים לעשות? .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...