Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקום לפתוח שרשור חדש.

 

מישהו יכול לשפוך מעט אור על היתרונות או חסרונות בין סקודה פאביה 1.4 ידנית 2011-2

לבין 1.2 ידנית רגילה או ספורט טורבו. (מלבד בכוח עדיף, בעיות  בטיפולים, אולי יותר  בעיות עתידות, תחזוקה יותר ירקה וכד')

 

תודה.

פורסם

לספורט מתלים קשיחים יותר, אבל ה1.2 משמעותית חזקה יותר.

חבר מחזיק לא מעט שנים פאביה 1.4, אמינות טובה מאוד ואחזקה ממוצעת.

ה1.2 ידנית גם די אמינה, עיקר הבעיות היו בגיר האוטומטי.

חבר שהחזיק איביזה 1.2 אשר בעלת מנוע דומה לפאביה דיווח על עלות טיפולים גם ממוצעת.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חשובה לי אמינות כי אני אתחזק גם את הרכב הזה, ככה שזה משמעותי מבחינה כלכלית. (בטח בתקופה הזו)

כמובן שמדובר על גיר ידני, לא נכנס להרפתקה של dsg. (מעדיף שקט נפשי, אחרת  הייתי רוכש גולף עבורי מזמן)

 

1.2 הרגילה מספיק חזקה? כי את הטורבו יהיה קשה למצוא. (גם מבקשים מעל המחירון  לרכבים שמורים)

 

פורסם

אין פאביה עם מנוע 1.2 אטמוספרי.

יש רק 1.4/1.6 ו1.2 טורבו.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יכול לתת חוות דעת על i20 208 ואיביזה ידניות.
שלושתם עברו לי בידיים , אחת במשפחה, שניים שלי.
ה208 הרגישה הכי צפופה, תנוחת ישיבה לא נוחה כמה שמנסים לשחק בשביל לראות את לוח השעונים.
האיביזה הייתה הכי מומלצת מבינהם לטעמי, פשוטה ,אמיננ, קצת פחות חסכונית מה2 האחרות וכנראה גם הכי פחות חסכונית.
הi20 אחלה רכב, בסיסי למדי, מנקודה א לב, לא בייתי קונה אותה למשפחה.

רוצה להוסיף לך להשוואה את הפונטו איבו ( במקרה יש גם אחת מפורסמת בלוח, אין לי קשר למוכר) אבל מבחינת נוחות לא נופלת מהמתחרות למעלה, חסכונית כמוהן אם לא יותר זולה יותר לקניה.
ומניסיון מפגינה אמינות מצוינת, אפילו טובה מה208 לטעמי

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

פורסם

208 גם עלתה בתור אופציה כי אפשר לרכוש אחת יותר מתקדמת (מחירים נמוכים יחסית) אני מעדיף קיה פורטה (מחפש אמינות/שקט)

 אבל זאת לא החלטה שלי, אני רק מממן. הכי עדיף לראות  את הרכבים ביחד פיזית,  ואז להחליט. (כולל לעשות נסיעת מבחן)

 

לגבי סקודה 1.4, יש לה מספיק כוח לנסיעות לירושלים? 

פורסם (נערך)

נסעתי 3 שנים על פאביה ידנית שנת 2012, ממליץ בחום.

לא יודע להשוות לאחרים אבל היא מאוד אמינה, רק טיפולי 10000 ונוסעת מצוין :)

 

עריכה אחרונה על ידי ofek300
פורסם

איזה מנוע? היה מספיק חזק בעליות? (רכב יעלה לירושלים כמה פעמים בשבוע)

מחיר טיפולים? סביר או כמו כל רכב גרמני?

×
×
  • תוכן חדש...