Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניתן גם ניתן. לחבר טוב שלי יש שברולט קוואליר והוא נעזר במתקין שהמלצתי לו עליו והוא ידע טוב מאוד לפרק לו את העסק ולהרכיב פאנל חדש. זה תמיד יותר קשה ויותר סיפור בפאנל שבא בתור חלק בלתי נפרד מהדש-בורד כי זה אומר שיש יותר עבודה. בנאדם רגיל שלא עוסק בהתקנות מקצועיות סביר להניח לא ידע איך לפרק לך ולהרכיב פאנל חדש.

עצה שלי - לך למתקין מקצוען ומוסמך ולא תהיה לך בעיה. אגב, לחבר שלי עם הקוואליר המתקין לקח 150 שקלים על העבודה, ויצא אחלה.

ליאור

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם

שלום.

כעיקרון מה שאתה צריך לעשות זה לפרק את הדש בורד כלומר את כל הפנאל הקדמי ואז נשארת ה"מערכת" ואתה מוציא אותה אבל הבעיה היא כאשר אתה שם רדיו-דיסק אחר הוא לא ממלא את כל החלל ולכן אתה חיים לשים חתיכת פלסטיק שחור ברווח הזה...

 

אני ממליץ לך להיכנס לאתר

www.cardomain.com

ולראות את הפאנלים שיש בקאוולירים ואתה תקבל תמונת מצב יותר טובה.

 

בהצלחה.

פורסם

מניסיון שהיה עם קרייזלר ניאון - גם שם רדיו טייפ אמריקאי מגודל באמצע הדש

 

ניסינו להביא רדיו דיסק "דאבל דין" מחו"ל אבל היחידים שהיו מתאימים היו אמריקאים והייתה בעיה לכייל אותם לתדר ארופאי.

 

בסוף התקנו צ'ינגר עם FM מודלטור.

 

 

יש ב EBAY רדיו דיסקים שהגיעו כאופציה לקאווליר. אבל הם מכויילים לתדר אמריקאי.

 

 

הדרך הקלה והפשוטה - צ'ינגר MP3 של סוני לדוגמה -> 1300 שקל

 

אם אתה רוצה "להשתולל" אז תצטרך בניה/התאמה ורדיודיסק לפי בחירה

 

 

 

לפי דעתי תרכוש צ'ינגר FM. פחות כאב ראש וניתן להשתמש ברכב הבא.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

אותה שאלה אבל שברולט מאליבו, אפשרי גם כן ?

 

כמה עולה ?

 

יש הצעות ? מתקין מקצועי ? מישהו ?

 

אודה לכם אם תעזרו לי .....

* ברוסיה, לא רק הבנות מתפרקות, גם המכוניות מתפרקות ....

* אמריקאיות, תמיד יהיו יותר גדולות מיפניות ...

*נקודת הג'י של הרכב היא דוושת הגז.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

תשמע יש לי קווליר הייתה לי אותה בעיה

 

אני הלכתי התקנות אודיו לרכב באזור פ"ת ליד תחנה מרכזית

 

יש להם מזגרת ברזל בצבע שחור שעולה 50 שקל.

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

תיראה שבאים אליי לקוחות עם קוואליר אני ממליץ להם להחליף את המכשיר המקורי ברדיו דיסק כי על המכשיר המקורי אתה יכול לשים רק צנצר FM וזה לא כל כך מומלץ כי הוא עובד בשיטת שידור של רדיו ואז האיכות היא לא כל כך גבוהה (יש לפעמים קצת רעשי רקע ממש כמו תחנת רדיו)אז אני ממליץ לך גם להוציא את המכשיר המקורי ובאותו סכום שתשקיע על הצנצר אתה יכול לשים מכשיר איכותי שיעשה את העבודה

ולגבי הגודל יש פנל מתכת ששמים והוא מותאם בדיוק לגודל

פורסם

המחיר הוא כמו שציינת הפנל עולה בסביבות ה70-80שח ועל ההתקנה אני גובה בסביבות ה200שח כי ההתקנה שם לוקחת קצת זמן ומיותר לציין שמדובר בהתקנה מיקצועית

דרך אגב הפנל המדובר עשוי מתכת והוא מיוצר בארץ פעם היה יבוא של פנל מפלסטיק קצת יותר אסטתי

אבל משום מה הפסיקו לייבא אותו

פורסם

התקנה של רדיו סטנדרטי בשברולט קאווליר דורשת פירוק של הדש בורד העליון,הקדמי,מתאם אנטנה (אמריקאי לסטנדרטי)-ובכללי דורש התקנה "מקצועית".

 

אלא אם כן בא לך לעשות ניסויים שהטעות הכי קטנה בהם תעלה הרבה כסף.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

×
×
  • תוכן חדש...