Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן טידה 2008, לאיזה מחיר אוכל להגיע אחרי מיקוח טוב??


מאיר.ישראל
 שיתוף
עוקבים 6

פוסטים מומלצים

תלוי בהרבה נתונים, אם נניח הק"מ עבר את ה-220 תוכל להוריד לאיזור ה=7500 לדעתי.

אם באזור 150 כנראה 8500 או 9000

פוקוס מאותה שנה תעלה לך 5500 בערך אבל צורכת יותר דלק (אלא אם תחפש גפ"מ גז).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 59 דקות, מאיר.ישראל כתב:

המחירים ביד 2 נעים בין 8000 ל11000, אם אני רציני, לאיזה מחיר ריאלי אוכל להגיע??

 

אין כללי אצבע - תלוי במצב הרכב, כמה הטסט קרוב, בלחץ של המוכר למכור, וביכולת המיקוח שלך.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צודק לגמרי.. ברכב שלי למשל, שילמתי פחות בקניה והתגמשתי "ליד הרכב" הבנאדם אומר לעצמו, טוב נוריד לו 1000 ש"ח ונמכור כבר..

בדרך כלל זה גם שווה לו. חוסך את ההתעסקות הנוספת במכירה.

יכולת מיקוח- אני שם לך 7000 מתאים לך? . אם לא-אנסה במקום אחר..

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
המחירים ביד 2 נעים בין 8000 ל11000, אם אני רציני, לאיזה מחיר ריאלי אוכל להגיע??
תוכל להגיע למחיר גם של 5000 שקל על רכב בלוי ומוזנח עם 250-300 אלף ק"מ אבל זה טעות לחפש מכוניות בתקציבים האלו לפי המחיר הכי נמוך. 
תכוון למכוניות בצד הגבוה של המחירים, זאת אומרת 10-11 אלף, ואל תהסס לשלם כמה אלפים יותר (בגבול ההגיון כמובן) על רכב מטופל עם טסט לשנה, ק"מ נמוך או ממוצע, ושהיה גם ביד הראשונה פרטי.
 
2000 ש"ח שחסכת בקניה יכולים להפוך ל 5000 ש"ח תיקנים בשנה הראשונה של בעלות.
 

  • רעיון טוב! 2

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נכון לגמרי 

לפני שנה וחצי מצאתי לבתי ולבעלה טידה 2008 עם 50000 ק"מ בלבד ושמורה ומלוקקת ב17.5 זה היה בערך המחירון המשוקלל.

הקנייה הוכיחה את עצמה , הזוג נוסע הרבה וללא תקלות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 דקות, Buki כתב:

תוכל להגיע למחיר גם של 5000 שקל על רכב בלוי ומוזח עם 250-300 אלף ק"מ אבל זה טעות לחפש מכוניות בתקציבים האלו לפי המחיר הכי נמוך. 

תכוון למכוניות בצד הגבוה של המחירים, זאת אומרת 10-11 אלף, ואל תהסס לשלם כמה אלפים יותר (בגבול ההגיון כמובן) על רכב מטופל עם טסט לשנה, ק"מ נמוך או ממוצע, ושהיה גם ביד הראשונה פרטי.

 

2000 ש"ח שחסכת בקניה יכולים להפוך ל 5000 ש"ח תיקנים בשנה הראשונה של בעלות.

 

רק הערה קטנה, יש אנשים שהרכב אכן שווה 5000 אבל הם לא מבינים את זה ומתעקשים לדרוש הרבה יותר, ולכן צריך אובייקטיבית לבדוק את הרכב, טיפולים וכו'

ולא רק את המחיר.  בשוק הפרטי יתכן גם רכב שמור היטב שידרשו עליו 8000 בלבד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 שעות, zvigolden כתב:

הקנייה הוכיחה את עצמה , הזוג נוסע הרבה וללא תקלות

עשית לי חשק... אני בדילמה די רצינית אם ללכת על זה או על מיצובישי לנסר/ מאזדה 3/יונדאי  אקסנט וכאלה.

למה הלכת על הטידה, סתם שאלה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חיפשתי לבת רכב טוב ושמור ב20k לאו דווקא טידה.

היתה גם קיה ריו טובה ושמורה שהשתהינו יום והיא נמכרה.

טידה היא אוטו שנסחר במחיר נמוך אך נחשב לאמין ביותר .

לראייה , במגרש החנייה של קיבוץ בארות יצחק ספרתי 13 מכוניות מדגם זה וכידוע רכבי קיבוץ עובדים קשה.

להפתעתי , הנסיעה בו שקטה ונוחה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ריו נחשבת לכמעט ללא תקלות.

ראיתי עכשיו ביד 2 שנת 2008 טסט לשנה ב 6000 בלבד, בדגם הצבק (אולי פחות חסכוני, תבדוק).

חפש בעמוד זה

https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?year=2007-2016&price=4000-6500

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אמינות בגיל הזה זו שאלה של תחזוקה וגם קצת מזל.

קיה ריו מאוד דומה ליונדאי אקסנט מאותו דור.

לא מצטיינות בצריכת דלק וגם לא נוחות במיוחד אבל נחשבות לאמינות ופשוטות לתחזוקה.

הטידה להפתעתי שקטה ונוחה ולדעתי גם יותר חסכונית בדלק אבל העיקר זה רכב שבעליו אהב אותו ולא חסך בתחזוקה "כי אין מה להשקיע ברכב זול" 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הטידה 2008 שלי עשתה 215K

הפגינה אמינות מצויינת, צורכת יחסית הרבה דלק אבל זה כי אני מעמיס עליה משקל ולוחץ על הדוושה..

 

דווקא עכשיו עשיתי לה טיפול גדול מאוד לפני טסט והחלפתי מכלולים רבים שהגיעו לקצה.. אלטרנטור, בולמים אחוריים, משולשים קדמיים ואחוריים, מוטות מייצבים, פלאגים, תושבות, ניקוי ואיפוס מצערת, סליל הגה ועוד, מלבד טיפול שגרתי של שמנים, פילטרים, רפידות וכו'

עלות של כ5000 ש"ח...

אגב, לפני כשנה יכולתי לקבל מחירון מהביטוח אחרי תאונה קלה.. העדפתי להחריש.. אני אוהב את הרכב.. (אני יודע שזה לא נשמע שפוי)

 

בעד:

מרווח פנימי (בעיקר גובה)

תא מטען ענק ועמוק

אמינות טכנית

 

נגד:

לא מצאתי (...)

טוב, לא הכי יפה בעולם

 

 

לא מוכר כרגע, אבל יתכן שבקרוב מאוד.. אחרי שאמצא את הסורנטו הספציפית שאני מחפש.. (EX 2018 עם ק"מ נמוך ומחיר לא מוגזם...)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברכבים כאלה אין רלוונטיות למחירון.

רכב שמור בתקציב כה נמוך יימכר במחיר גבוה ובצדק.

כמובן גם להפך. 

Seat Leon 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...