Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלה קמטים של עור חסר טיפול.

 

נסה תכשירים מחדשי עור, זה ירענן מעט את העור, ויטשטש מעט את הקמטים. (לא יהיה מושלם, אך זה יהיה עדיף)

 

אגב, יש הרבה סרטונים על העלמת קמטים מעור, לא ניסיתי, ככה שזה לא מבוסס על ניסיון.

רק אומר. (צריך לקרוא ביקורות בפורומים לחובבי דיטיילינג מהעולם) 

 

 

 

פורסם

900 למושב זה המון , לדעתי סביב 1500 תופרים כבר ריפוד חדש לגמרי.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

1500 בתפירה זה אולי למושב מבד ובלי עבודת פירוק והרכבה, בטח לא מעור ובטח לא באיכות של המקורי של לקסוס.

מצרף שוב את התמונות, מניח שברור מה זה לפני ומה אחרי.

 

 

IMG_20200809_133116.thumb.jpg.c342808cf86e891db617a4ccee51e58c.jpgIMG_20200809_133348.thumb.jpg.656e9172d66fb65a7afe734d288b5f7d.jpgIMG_20200809_133345.thumb.jpg.d3e47cf61810f41f6c96df7b0d761100.jpg

nmr; 

IMG_20200809_102419.thumb.jpg.afd9b6cca53f5b546926ad02947c84a0.jpgIMG_20200809_102452.thumb.jpg.defb8dbbe7a0adb4fd2f7927fdb79e97.jpgIMG_20200809_102449.thumb.jpg.3c5bb980b48ecad2d600daa60c332f94.jpgIMG_20200809_102446.thumb.jpg.7be8be46720d0a0343ddfabdeb96435b.jpg

nm

IMG_20200809_102402.thumb.jpg.b9d5950ad524807f98b06e28504c0026.jpg

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

תפירת ריפודים חדשים מעור באיכות טובה מתחילה ב - 6K לפחות.

אין עבודה מעור על כל הרכב ב 1500 ש"ח זה אולי לבד הכי פשוט,גם אלקנטרה.

 

elibaba

נראה טוב רק לא הסברת מה עשית?

 

פורסם

זה לא עבודה שלי אלא כאמור של car-tech.co.il

 

התהליך מתחיל בנקיון יסודי של העור באמצעות ספוג, מגבת מיקרופייבר וכל מיני סבונים ונוזלים שונים.

לאחר מכן מתבצע שיוף עדין של העור להחלקת המשטח ומילוי של חורים וסדקים למיניהם במשהו שנראה כמו חומר פחחים (בונדו) אבל ייעודי לעור, מקשים אותו באמצעות פן.

שוב שיוף, מילוי וחוזר חלילה עד להשגת תוצאה טובה.

לאחר מכן מערבבים צבע שמתאים לגוון העור של המושבים ומספיגים באמצעות ספוג בצורה "גסה יחסית" את האיזורים הנדרשים.

ולאחר מכן באמצעות איירבראש עוד שכבות של צבע להשגת הכיסוי וטיב השטח החלק.

סה"כ הסיפור כשעה+ עבודה לכל מושב.

 

זה לא מעלים לחלוטין את הסדקים אבל בהחלט מצעיר את המושבים חזרה לימיהם הטובים.

  • רעיון טוב! 3

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...