Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפון \ מנהלים -עד 160K ש"ח


Dan-i
שימו לב! השרשור הזה בן 1358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

הייתי רוצה להחליף את הטויוטה קורולה שלי אבל לא יודע מה לבחור.

מדובר ברכב ראשי של המשפחה.

עד לפני שנתיים הנסועה הייתה 95% עירונית וכעט המצב התהפך ורוב הנסועה בינעירונית עם לא מעט פקקים.

לא נוסעים הרבה -ב3 שנים עברנו 45K ק"מ.

הרכב מיועד ל-2 נהגים עם כאבי גב ברמות משתנות ש"באים לבקר" מדי פעם.

מעדיף פנים רכב מרווח וסולידי עם טיפה נגיעות של יוקרה\צבע אבל העיקר שיהיה נוח לשימוש עם כמה שפחות גימיקים .

הרכב הוא כמו בית שני, חייב להיות נוח, נגיש (לא גבוה מדי ) .

ישנה עדיפות לשיבה כמעט זקופה, די גבוהה - הקורולה מעניקה אפשרות כזאת, חסר קצת גובה ואחיזה בסיבובים.

במאזדה קצת צפוף מדי - לאחר ניסיון נסיעה לאלת וחזרה על המאזדה 3 במרכב 4 דלתות.

מחפש רכב בוגר שיודע לפנק-

עדיפות גבוהה לתפעול מולטימדיה\מיזוג עם כפתורים פיזיים.

שיהיה כמה שיותר מבודד מרעשי כביש\גלגלים.

שיהיה רך במידה-עדיף שיהיה נוח וכמה שפחות ספורטיבי, הכביש הוא מקום מסוכן, אין לאן למהר .

חייב להיות מאובזר מבחינת בטיחות- כמה שיותר,יותר טוב.

רצוי עם פתחי מיזוג\יכולת טעינת גאדג'טים ליושבים מאחור .

שיתנהג בצורה צפויה ז"א -לא ירעד בנסיעה איטית , שיעמוד ולא יתדרדר אחורה גם אם יש עליות .

מעדיף גיר לא רובוטי - כמה שפחות להיות במוסכים כי לי אין זמן ואשתי לא מבינה גדולה בנושא.

את הרכב נחזיק כ5 שנים , רצוי שיהיה רכב עם מוניטין ושוק טוב .

מושבי עור\גג פנורמי - אולי יפה אבל במזג אוויר שלנו, עדיף לוותר.

תודה וסופ"ש נעים 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Dan-i
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שסיטרואן C5 איירקרוס פשוט מתלבשת על הצרכים שלכם אבל יש אבל אחד גדול מאוד היא מלאה בגימיקים ולא פשוטה לתפעול.

יש את אחותה התאומה האופל גרנדלנד X הסולידית והפשוטה לתפעול אך מצד שני היא גם פחות רכה מהC5 איירקרוס.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבים תוצרת צרפת , לא בטוח שזו בחירה נכונה כאשר מחפשים פשטות ואמינות לאורך זמן 

מכאן המוניטין הנמוך הנמוך ו"לוי יצחק" שמוריד את ערכם בשוק הרכבים המשומשים.

גם האופל לא בולטת בכל מה שקשור לשמירת ערך.

היבואן לא מעריך את הלקוחות שלו וכל כמה חודשים עושה מבצעים מה שגורם לערך הכספי לצנוח.

 

מה דעתכם על הסטיישן של קורולה? 

משום מה לא רואים כאלה בכבישים-יש לזה סיבה ? אולי תקלות ידועות 

מצד שני, אם הרכב פחות ידוע ופחות מועדף בחברות הליסינג (לעומת AURIS לדוגמא), הלקוח הפרטי רק נהנה מזה.

הקורולה שלי מהדור הלפני אחרון (נרכשה ביוני 2017) , האם ארגיש שיפור ועלייה באיכות במידה ואבחר בסטיישן ?

הסטיישן משום מה נמצאת בתצוגה  של מעט סוכנויות טויוטה ולא נמכרת באוטו מקס (היבואן המקביל)

על מה זה מעיד ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבקש ישיבה זקופה ובוחר בקורולה סטיישן ?

אתן את השניקל שלי : לדעתי לסובארו יש כסאות נהג טובים מאד אבל כל אחד והגב שלו. לכן עשה נהיגת מבחן נניח על פורסטר או אפילו אוטבק . שניהם גבוהים הרבה יותר מאוריס סטיישן. סע מינימום שעה כדי להרגיש ההשפעה על הגב.

נסיעה של רבע שעה היא לא מדד לכלום .

 

לצרפתיות יש בהחלט מתלים רכים וכסא לא רע וכמו שהמליצו לך קח גם את הכסא של ה C5 לסיבוב. האמינות שלהן השתפרה מאד בשנים האחרונות רק בדרך איבדו את הכפתורים וחבל.

 

הערה אחרונה : את הגב לא מעניין סטיגמות וירידת ערך.

זה תשאיר לתחתית סדר העדיפות.

הרי לא תעזור לך ראב4 מדוגמת אם כל נסיעה מעל חצי שעה מסתיימת בכאבים.

(גם ככה ראב4 מחוץ לתקציב).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הראב 4 מאוד לא יפה לדעתי . טוב מאוד שהוא מחוץ לתקציב :)

מה הבעיה עם הסטיישן מבחינת הגובה ? 
אם היא נמוכה מהקורולה שיש לי כרגע , היא בהחלט לא מתאימה .

 

לגבי הסטיגמות שהן תוצאה של שיווק אני בהחלט מסכים .

 

אם אין בתציב שלי שישלב גם שמירת ערך וגם נוחות יחסית, אני בבעיה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה נירו פלאג אין תתן לך בטיחות אקטיבית ברמה גבוה כולל בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית, שקטה מאוד הודות לזה שהמנוע לא עובד כלל במהירות נמוכה, נעימה, ובתור בונוס גם צריכת דלק נמוכה. רק שים לב שאתה קונה את דגם הפלאג אין.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא משלם קנס על רכב הייברידי, הוא עולה כמו כל רכב רגיל אחר.ככה שאין שאלה של אם זה משתלם או לא. היתרונות שלו, ברורים, שקט וחיסכון. רכבי מנהלים לא כדאי לך אם אתה מחפש שמירת ערך.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שאם הרכב פלאג-אין , זה לא אומר שהוא רק חשמלי וניתן לתדלק רגיל ?
אבל אז, כל היתרון של רכב חשמלי נעלם .

כאמור, הרכב עובר כ15K ק"מ בשנה .

לפני 32 דקות, save כתב:

פות"ש , לך לאתר היבואן . בדוק גובה כל דגם ובנה לך טבלה

בדקתי גובה  בסטיישן וסדאן- הנתון זהה 14.35 ס"מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה, זה אומר שאם תתקין עמדת טעינה, לא תצטרך לתדלק את הרכב שלך במשך זמן ממושך מאוד. הנירו פלאג אין יכול לעבור כ 40 ק"מ על חשמל בלבד. חיסכון כספי וגם חיסכון של זמן תחשוב על הזמן בתחנות דלק, מי צריך את זה? , אתה תקבל את היתרונות של רכב פלאג אין, שקט מוחלט, העדר רעידות, מה החשש הגדול שלך? רק מכשול פסיכולוגי. תעבור אותו, ותהנה

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנו גרים בבית משותף , לשכנים יש חניות ולנו לא . רכב חשמלי זה מאוד נחמד (חדשני,טכנולוגי וכו') וקרוב לוודאי אפילו משתלם

ולו רק אם יש חניה פרטית .

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם אין, אתה תהנה שזה הייברידי רגיל. עדיין יתן לך צריכת דלק 1:18. עדיין יהיה שקט ונטול רעידות. עדיין יהיה טכנולוגי מבפנים עם צג דיגיטלי. אתה יכול לראות את הספורטאז טורבו. הוא עולה 160 מהיר מאוד ונעים לנסיעה.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהמושבים בקיה נירו נוחים ואין בה נגיעות של יוקרה.

מצד שני, מבחינתי גם המושב בקורולה הנוכחית של פותח השרשור היה פוסל את הרכב ( להבדיל מאוונסיס או ורסו ) - ככה שזה מאוד סובייקטיבי.

כן הייתי ניגש לסוכנות מאזדה ובודק CX-30 החדשה.

הרכב כן מרגיש ברמת גימור מעל קורולה/ נירו ומאובזר מעולה.

זה לא רכב גדול ( אולי הוא יספיק לכם ), אבל לא יושבים נמוך כמו ברכב פרטי רגיל.

נ.ב. הקורולה החדשה הרגישה לי צפופה יותר מאחורה מאשר הדגם הקודם.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בעצם , אם אבחר בפלאג-אין , אקבל רכב היברידי שעולה יותר מהדגם ההיברידי שכבר קיים בקיה.

במידה ורכבים היברידיים הוא הכיוון -

מה ההבדל בין הנירו לקורולה ?

 

האוונסיס רכב מרשים מאוד לטעמי, חבל שהוא לא נמכר יותר .

 

ממה שראיתי וקראתי , מאזדה 3 סדאן ומאזדה CX30 הן תאומות עם הבדלי גובה קלים .

נתון הרוחב זהה ועומד על 17.95 ס"מ .

בסדאן לא הרגשתי מספיק מרווח .

עריכה אחרונה על ידי Dan-i
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...