Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפון \ מנהלים -עד 160K ש"ח


Dan-i
שימו לב! השרשור הזה בן 1366 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתאריך 24.7.2020 בשעה 04:40, Dan-i כתב:

רכבים תוצרת צרפת , לא בטוח שזו בחירה נכונה כאשר מחפשים פשטות ואמינות לאורך זמן 

מכאן המוניטין הנמוך הנמוך ו"לוי יצחק" שמוריד את ערכם בשוק הרכבים המשומשים.

גם האופל לא בולטת בכל מה שקשור לשמירת ערך.

היבואן לא מעריך את הלקוחות שלו וכל כמה חודשים עושה מבצעים מה שגורם לערך הכספי לצנוח.

 

מה דעתכם על הסטיישן של קורולה? 

משום מה לא רואים כאלה בכבישים-יש לזה סיבה ? אולי תקלות ידועות 

מצד שני, אם הרכב פחות ידוע ופחות מועדף בחברות הליסינג (לעומת AURIS לדוגמא), הלקוח הפרטי רק נהנה מזה.

הקורולה שלי מהדור הלפני אחרון (נרכשה ביוני 2017) , האם ארגיש שיפור ועלייה באיכות במידה ואבחר בסטיישן ?

הסטיישן משום מה נמצאת בתצוגה  של מעט סוכנויות טויוטה ולא נמכרת באוטו מקס (היבואן המקביל)

על מה זה מעיד ?

אתה נעול על קורולה ומחפש חיזוקים.

אם אני לא טועה הסטיישן נמכרת למשל בעיקר לליסינג ( אולי בגלל הקורונה פחות) יש פתחי מזוג מאחור אבל לא שקעי טעינה. 

 

האופל גרנדלנד X החדש מציע הרבה מאוד במחיר מאוד סביר. וחישובי ירידת ערך עבור 5 שנים לדעתי אינם רלוונטיים. רכב זו הוצאה ולא השקעה . אני מוכן לקבל מכל אחד מחיר רכב חדש ולהחזיר לו הרבה פחות כעבור כמה שנים 😉

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי נוחות ישיבה צריך לשבת בדגמים הרלבנטיים כדי להתרשם. אני למשל מצאתי שבדגמים של סובארו יושבים נמוך ולא נוח לי.

הדגמים שבהם ישבתי גבוה יחסית והיה לי הכי נוח היו: פורד קוגה ומאזדה CX-5, ניסאן קשקאי ורנו קדג'אר, ואחריהם סוזוקי קרוסאובר וקיה ספורטאז'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1366 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...