Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפון \ מנהלים -עד 160K ש"ח


Dan-i
שימו לב! השרשור הזה בן 1365 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נכון שיש לאנשים יותר חששות מאמינות של סיטרואן מאשר של מאזדה ? עזוב מוצדק או לא..

הרכב הזה יכול לקרוץ למישהו בגיל 3 כאשר יש עדיין שנתיים אחריות.

אחרי 5 שנים כבר לא יהיה את היתרון הזה ל C5 על פני רכבים אחרים ( כן התייחסתי לרכבים אחרים - הם בעמדה פחות טובה בעניין האחריות ).

 

בזמנו המהלך של אחריות ארוכה לרכבי קיה הרימו את המכירות לשמיים.

אין לי שום דבר נגד אותה ההצלחה לרכבי סיטרואן, רק שהיא לא מובטחת - עדיין לא עברו מספיק שנים כדי לקבוע, האם יש משהו בחשש הזה או סתם סטיגמה

לפני כמה שנים הייתי בטוח שהדגמים 308/2008 וכו. עם מנועי 1.2 טורבו בנזין קיבלו גיר מצויין ואין מה לחשוש, אבל יותר ויותר צצים הסיפורים של טיימינג מתפורר ודרך הטיפול של היבואן במקרים האלה ( אין טיפול למעשה ), ממשיך לפגוע בהם.

פותח השרשור מחפש קניה בטוחה ל 5 שנים, כולל שמירת ערך טובה כדי להתקדם לרכב הבא עם סכום משמעותי ביד.

על סמך העבר בלבד, למאזדה / טויוטה יש יותר סיכויים לזה.

בנתיים, רק 3008 יוצא דופן בעניין הסחירות.

 

 

 

 

 

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בוחר להתרכז בטפל ולראות ולהציג צד אחד של התמונה מה שלדעתי מהווה הצגה של מצג שווא.

 

אתה בוחר להתרכז בבעיות של מנועי ה1200 בנזין כאשר הן קודם כול כנראה כבר לא רלוונטיות לרכבים האלו בגלל שהטיימינג הוחלף אבל כדי שזאת תהיה עובדה זה צריך להיות מוכח במבחן הזמן.

ועם זאת הגיפונים מגיעים גם עם מנועי דיזל מצויינים שהוכיחו את אמינותם על פני עשרות שנים ועליהם אני ממליץ גם מבחינת חסכון גם מבחינת אמינות וגם כי הם פשוט חבילה שווה כרגע (גרנדלנד במבצע חוסך לפות"ש כמה עשרות אלפי שקלים)

 

עם כול הכבוד אתה מנסה להציג תמונה חד צדדית ומוטעה ומתעלם מקיומם של ליינים מסויימים זה כמו שאני אגיד עכשיו שלא יתקרב לקורולה בגלל שהיה לה איי שם בעבר גיר רובוטי חרא ובעיות בוצה במנוע ועזוב את העובדות שזה בכלל לא רלוונטי לדגם של ימינו.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מנסה להציג שום דבר , אין לי גם שום דבר נגד רכבים צרפתיים ( היו לי כאלה המון ),

אבל הרכבים האלה לא חפים מתקלות ( גם הדיזלים עם מיכלי אוריאה, למשל ).

הבעיה היא לא הרכבים אלא הדרך בה היבואן בוחר לטפל בתקלות האלה מול הלקוחות והצעות טרייד אין מבישות שנותנים לבעלי סיטרואן/ פיג'ו שרוצים להתחדש ברכבים חדשים, ובסוף חלקם נשבעים לא להתקרב ליבואן.

ככה יורים לעצמם ברגל, גם כאשר הרכבים עצמם טובים.

208/2008 / 308 זאת רק דוגמה.

הרכבים טובים, אבל צונחים חופשית במחיר ( גם אופל, אגב ).

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן היבואן פשוט ביזיון ועניין מיכל האוריאה מצריך בדיקה.

 

אבל אין שום קשר בין מה שאתה אומר לצניחת מחיר של ה208 וה308 וה2008 מהדור הקודם עם מנוע בנזין לצניחת המחיר של הגרנדלנד.

 

לראיה האח התאום של הגרנדלנד ה3008 שממש לא צונח במחיר.

 

ושוב אתה אומר שאופל צונחת במחיר אבל לא מתייחס לגרנדלנד מכיוון שזה רכב חדש ואין לו עדיין נתונים בדבר ירידת ערך זאת הצגה של חצאי אמיתות.

 

אגב ה208 דיזל נמכרה ב90-100k ולא צונחת במחיר ושומרת על מחירה בצורה מכובדת וראויה.

 

כרגע הנתונים מראים שהקהל הישראלי השונא צרפתיות (ואופל) לא מפחד ואפילו דיי מחבב צרפתיות דיזליות על פי ירידת הערך של כול דגמי המותג שמכילים מנועים כאלו 

 

לכן השוק מעיד על כך שאין שום סיבה שרכב שמציג חבילה כוללת טובה (גרנדלנד x) עם שילוב גיר מנוע אמינים ומוכחים יצנח במחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Dan-i כתב:

 

במפרט של הקורולה סטיישן לא ראיתי שקיימת תמיכה לגב .

 

 

בקורולה אין תמיכה מתכווננת לגב התחתון, אלא המושב מעוצב כך שהוא מעניק תמיכה כזאת.

 

לא ציינתי זאת במפורש מקודם, אבל הקורולה סטיישן עונה גם על שאר הצרכים שציינת, בין היתר מתלים נוחים מאד ויחידת הנעה נעימה, חלקה ושקטה במרבית תנאי הנסיעה ובייחוד בצורת נהיגה רגילה, פשוט כדי להגיע  מנקודה א' לנקודה ב', בידוד רעשים טוב, תפעול פיזי למזגן, גם חומרי הפנים איכותיים כמובן חסכון גדול בדלק. צפויה להיות אמינה מאד. דרך אגב יש בה פיצ'ר של בלם יד חשמלי עם "אוטו הולד" שבחלק מהרכבים המתחרים חסר והוא מאד תורם לנוחות הנסיעה.

 

בשורה התחתונה ההתרשמות הכללית שלי מהקורולה סטיישן, בכל פעם שאני נכנס אליה ונוהג בה, היא של איכות ועידון ברמה גבוהה.

 

אבל משהו אחד לא ברור לי, רשמת שהרכב מיועד לשני נהגים. האם יהיו נוסעים נוספים ברכב?

 

יש כמובן רכבים נוספים שאתה יכול לשקול, בין היתר קיה אקסיד וקיה ספורטג' ברמת האבזור הגבוהה (פרימיום) מציעות חבילה מאד יפה. העקב אכילוס בהן מבחינת אמינות הוא גיר כפול מצמדים. לא נהגתי בגרסאות הללו ספיציפית ולכן אינני יכול לחוות דעה על איכות הנסיעה. הספורטג' תוחלף בקרוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא לא הרכבים אלא הדרך בה היבואן בוחר לטפל בתקלות האלה מול הלקוחות והצעות טרייד אין מבישות שנותנים לבעלי סיטרואן/ פיג'ו שרוצים להתחדש ברכבים חדשים, ובסוף חלקם נשבעים לא להתקרב ליבואן.

 

 

ממש ככה!

 

זה נכון שב3008 יש קצת בעיות (היתה לי אחת 3 שנים) אבל סהכ מאד נהניתי ממנה.

התפעול של המזגן מעצבן ונוריות האוריאו דלקו בכל הצבעים לאורך התקופה.

 

המלצתי לחברי הטוב לקנות אחת כזאת בדיוק.

2020 1.5 דיזל אקטיב עם בקרת שיוט אדפטיבית (נשארו 2 במלאי, בדכ באקטיב אין אדפטיבית).

 

הוא מחזיק 3008 2014 יד שניה פרטית עם קמ נמוך , היסטוריה מלאה ונקיה מתאונות.

 

ביקש החבר לעשות טרייד אין. קיבל הצעה מבזה מאותו יבואן שמאמין במוצריו...

 

קפצנו למזדה, קיבל הצעה גבוהה יותר ב5 קיי.

מהעצבים על לובינסקי רכש cx5 במקום.

 

כשאתם ממליצים פה על רכבים תשקללו יבואן מקומי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3008 מודל 2014, לא משנה כמה טיפלו בו, רכב לא סחיר.
ובכל מקרה, מיבואן מצפים לתת גב למוצרים שלהם.

ומה אתם חושבים, ל 3008 מודל 2017 הם נתנו הצעה נורמלית?
לקרובי המשפחה פשוט לא היה כוח להתעסק במכירה, פשוט הוסיפו כמעט 100 אלף₪, בלי יותר מדי חשבון ( כסף לא היתה בעיה).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, green כתב:

 

בקורולה אין תמיכה מתכווננת לגב התחתון, אלא המושב מעוצב כך שהוא מעניק תמיכה כזאת.

 

לא ציינתי זאת במפורש מקודם, אבל הקורולה סטיישן עונה גם על שאר הצרכים שציינת, בין היתר מתלים נוחים מאד ויחידת הנעה נעימה, חלקה ושקטה במרבית תנאי הנסיעה ובייחוד בצורת נהיגה רגילה, פשוט כדי להגיע  מנקודה א' לנקודה ב', בידוד רעשים טוב, תפעול פיזי למזגן, גם חומרי הפנים איכותיים כמובן חסכון גדול בדלק. צפויה להיות אמינה מאד. דרך אגב יש בה פיצ'ר של בלם יד חשמלי עם "אוטו הולד" שבחלק מהרכבים המתחרים חסר והוא מאד תורם לנוחות הנסיעה.

 

בשורה התחתונה ההתרשמות הכללית שלי מהקורולה סטיישן, בכל פעם שאני נכנס אליה ונוהג בה, היא של איכות ועידון ברמה גבוהה.

 

אבל משהו אחד לא ברור לי, רשמת שהרכב מיועד לשני נהגים. האם יהיו נוסעים נוספים ברכב?

 

יש כמובן רכבים נוספים שאתה יכול לשקול, בין היתר קיה אקסיד וקיה ספורטג' ברמת האבזור הגבוהה (פרימיום) מציעות חבילה מאד יפה. העקב אכילוס בהן מבחינת אמינות הוא גיר כפול מצמדים. לא נהגתי בגרסאות הללו ספיציפית ולכן אינני יכול לחוות דעה על איכות הנסיעה. הספורטג' תוחלף בקרוב.

 

רוב השבוע נהג יחיד.
בסופי שבוע -מדי פעם נסיעות ארוכות עם 2 ילדים מאחור והנהגים מתחלפים.

או נסיעות לים\יער בהרכב דומה .

עריכה אחרונה על ידי Dan-i
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סובארו xv מאובזרת עונה לדעתי על רובן המוחלט של הדרישות שלך. נכנסת יופי בתקציב. אני סובל מהגב והכסא שלה (של כל סובארו) מעולה לטעמי. בצע נסיעת מבחן בדגם המאובזר - וחזור לדווח :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איסייט זאת גם מערכת בטיחות שמותקנת בסובארו XV ( מבוססת שתי מצלמות ממוקמות בצידי המראה המרכזית ) וגם שם של רמת אבזור.

הדגם המומלץ הוא עם מנוע 2.0.

יש שתי רמות אבזור גבוהות עם המנוע הזה: "איסייט " ו crosstrek special addition ( האחרון הוא דגם אמריקאי ). הבדלים קטנים מאוד ביניהם, כדאי לקרוא כאן:

https://m.auto.co.il/article/roadcartest/133009-road-tests-subaru-xv

מומלץ לגשת לסוכנות ולהזמין נסיעת מבחן ( בכל הרכבים שיעניינו אותכם ).

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההסבר.

נלך לראות מקרוב את הרכב .

אציין שאנחנו לא משפחה שמטיילת יותר מדי , נסיעות ליער פעם בחצי שנה זה לא נחשב ירידה לשטח .

ממה שראיתי בסקירה של "אוטו" , תא המטען די קטן , קצת מוזר שייצרו רכב טיולים עם תא מטען שלא ממש מתאים לכך .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. סובארו אוטו מעולה, יקר מדי בדגמים שבמעלה הסולם ותא המטען של ה XV מעליב.

2. מסכים לגמרי בכל הנוגע ליחס של אנשי לובינסקי לקליינטים. אני ממגיניו של היצרן הזה, כל מי שקצת קורא כאן רואה. סבור שבאופן כללי הם מייצרים מכוניות נהדרות, אחת מהן אפילו אצל משפחתי בבית. אבל כשמגיע אתמול חתני לקנות גרנדלנד ואחרי דין ודברים קצר עם אחד מסוכני המכירות שלהם פשוט בורח משם כשהוא נודר לא לדרוך שם שוב, זה אומר משהו. במיוחד אחרי המון דברי שבח על החברים בסקודה. חבל.

3. מקבל שמי שעושה חשבון לגבי שנים קדימה וסבור שתמונת השוק היום תהא נכונה גם בעתיד, צריך אולי להסס קצת כשהוא שם כסף על פז'ו או סיטרואן ולא על מזדה או טויוטה. אבל כשכותבים כאן שאחרי חמש שנות אחריות אי אפשר לדעת מה יהיה, בהחלט אפשר לראות בכך לא רק אינדיקציה למצב שוק אלא ואולי יותר מכך אינדיקציה למצב הרכב. וזה, בכל הכבוד, חסר שחר ורק מחזק את הסטיגמה שבאפשרות קיומה אפילו הכותב מכיר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך תבדוק XV. אם הוא נח אבל רק חסר לך תא מטען אתה יכול לבדוק סובארו פורסטר/אאוטבק משומשת (המחיר כחדש מעל התקציב)

פות"ש פשוט רוצה לאכול את כל העוגה וזה לא בדיוק מסתדר. יהיו פשרות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1365 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...