Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שברולט אקווינוקס LTP אוט' 2.4 (182 כ"ס)

2016 יד ראשונה, 70 אלף קילומטר

המוכר רוצה 70 אש"ח

 

או 

 

רנו קדגא'ר Zen אוט' בנזין 1.2 (130 כ''ס)

2016 יד ראשונה 100 אלף קילומטר

המוכר רוצה 60 אש"ח

 

 

מה אומרים/ ממליצים?

הלב אומר רנו בגלל העיצוב, הראש אומר שברולט בגלל האמינות (ביחס לרנו כן).

 

בבקשה התייחסותכם לאמינות, ולעלות התחזוקה כולל דלק טיפולים, תקלות נפוצות וכד'.

 

תודה מראש!

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי yosimalk
פורסם

השברולט חזק יותר וגדול יותר מהרנו.

הרנו יהיה חסכוני יותר, במיוחד בגרסת הדיזל , אבל מגיע עם גיר כפול מצמדים לעומת האוטומטי בשברולט.

המנוע של השברולט חדש יחסית בשביל לקבוע לגבי אמינותו. 

השברולט מרגיש פשוט מבפנים ביחס לשאר הקטגוריה. 

פורסם

כרכב אמין וזול לאחזקה, אף אחת מהן לא מתאימה! 

השברולט שתיינית ובעלת מוניטין אמינות לא מזהיר. 

הרנו בעלת מנוע שעלול להיות בעייתי ותיבת הילוכים שדורשת תחזוקה לא זולה. 

נוסיף לעלות האחזקה את צניחת המחירון של השתיים וקיבלנו רכבים שממש לא זולים לאחזקה. 

חפש סוזוקי קרוסאובר הכי חדשה שאתה יכול (עדיפות ל 2017 טורבו 1.4) או קיה ספורטאז' אורבן 1600 2015.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

מהדגם הזה של האקווינוקס נמכרו מעט מאד כלים (כ-36 בלבד) מה שאומר שבכל הקשור לחלפים ייחודיים לדגם (לא מנוע וגיר שהיו בעוד דגמים) אני צופה בעיה.

 

אם קאדג'אר הדיזל עדיף בהרבה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חברים הבחור כתב הקדג'אר - בנזין בגרסאת הליסינג שלה, בת 4 עם 100 אלף קילומטר.

כמובן שהדיזל עדיפה אבל סביר להניח שלא תיהיה במחיר הזה.

פורסם
לפני 1 שעה, robertf כתב:

אילו בעיות יש למנוע המדובר ברנו?

 

פה בארץ שמעתי על לא מעט מנועים שהיו להם בעיות של אכילת שמן והוחלפו באחריות.

 

שיטוט בגוגל הביא את המאמר הבא

  • מעניין 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בתאריך 20.7.2020 בשעה 15:08, markb205 כתב:

כרכב אמין וזול לאחזקה, אף אחת מהן לא מתאימה! 

השברולט שתיינית ובעלת מוניטין אמינות לא מזהיר. 

הרנו בעלת מנוע שעלול להיות בעייתי ותיבת הילוכים שדורשת תחזוקה לא זולה. 

נוסיף לעלות האחזקה את צניחת המחירון של השתיים וקיבלנו רכבים שממש לא זולים לאחזקה. 

חפש סוזוקי קרוסאובר הכי חדשה שאתה יכול (עדיפות ל 2017 טורבו 1.4) או קיה ספורטאז' אורבן 1600 2015.

 

מדוע אתה אומר על השברולט בעיות אמינות?

דווקא נראה כי האמינות גבוהה יחסית.

פורסם

סביב ה70,000 שח אפשר למצוא קדגאר 17 דיזל, רכב מוצלח מאוד, מנוע חזק, חסכוני ואמין. 

תחפש בטרייד אין של היבואן כך תקבל גם אחריות לשנה-שנתיים וראש שקט יותר בקניה.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
לפני 18 שעות, yosimalk כתב:

 

מדוע אתה אומר על השברולט בעיות אמינות?

דווקא נראה כי האמינות גבוהה יחסית.

 

האמינות אכן טובה, אבל כל השאר (כולל שמירת ערך) ממש לא משהו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

רובוטי דו-מצמדי

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...