Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעת מבחן על קיה נירו 2020-רגשות מעורבים


Tida-man
שימו לב! השרשור הזה בן 1342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

 

אם בא לכם לחוות נסיעת מבחן אמיתית ז"א אתם והרכב אחד על אחד-תבואו לאולם התצוגה החדש בראשון - תקבלו חצי שעה בה אפשר לבדוק לעומק את כל יכולות הרכב .

לטובה-

  • הגה מעולה-הן מבחינת הגודל והן מבחינת התגובות שלו, תזוזה הכי קטנה משפיעה על כיוון הנסיעה, מבחינתי -הפתעה לטובה.
  • פקדי תפעול די נוחים למזגן.
  • גולת הכותרת-הרכב במידות הנכונות -בפנים מאוד מרווח ,מבחוץ לא גדול מדי , התרגלתי אחרי 2 דקות .
  • הגיר הרובוטי לא מורגש, אין קפיצות ,תחילת נסיעה מאוד חלקה ,איטית אבל חלקה.

 

לרעה-

  • מושב נהג מאוד לא נוח -אחרי חצי שעה יצאתי עם כאב גב 
  • זמזום מוזר בזמן האטה -יכל להיות שהמערכת ההיברידית אחראית לתופעה זו .
  • רעשי כביש שהופיעו בסלון אחרי 103 קמ"ש, עד אז היה שקט ואז פתאום הרעש התפרץ לסלון .
  • רעשים מוזרים במושב האחורי מצד ימין .
  • תגובה מאוחרת לדוושת הגז- הרגיש די כבד בתאוצות ביניים.
  • לא ברור איזו מערכת בטיחות התערבה לי בנהיגה אבל הרגשתי שמישהו (או משהו ליתר דיוק) מסובב את ההגה שמאלה בניגוד לרצון שלי .

עוד שבועיים מתוכננת נסיעת מבחן על הXCEED , סוכן המכירות משום מה מאוד הופתע שאחרי נסיעת מבחן על הנירו , אני שוקל את הXCEED.

 

עריכה אחרונה על ידי Tida-man
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, Tida-man כתב:

גולת הכותרת-הרכב במידות הנכונות -בפנים מאוד מרווח ,מבחוץ לא גדול מדי , התרגלתי אחרי 2 דקות .

מסכים. גודל מושלם ומאוד שימושי.

 

לפני 52 דקות, Tida-man כתב:

מושב נהג מאוד לא נוח -אחרי חצי שעה יצאתי עם כאב גב

מסכים. אחרי דקה בסוכנות הייתי עם כאב גב. לאשתי לא הפריע.
דיל ברייקר להרבה מאוד אנשים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באקס-סיד מושבי דמוי עור (בניגוד לבד בנירו) וישנה גם תמיכה לגב , אולי בזכות 2 הנ"ל המושב יהיה יותר נוח.

בנירו ממש התאכזבתי מהמושב, בתחילת נסיעת המבחן המושב הרגיש טוב מאוד ואז משום מקום הופיע כאב הגב .

 

עוד משהו די אקוטי שעכשיו נזכרתי שהפריע לי-

הפלסטיקה המבריקה שעם הזמן תקבל הרבה שריטות .

בדלת הנהג כבר היו כמה שריטות  באזור הידית מבפנים .

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Tida-man
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא זהיתי את זה באולם תצוגה, ישבתי בנירו באולם תצוגה ולא הרגשתי כלום - יצאתי לנסיעת מבחן התיישבתי במושב וישר בראש שלי עלה ״אאוח וואו זה ממש לא נוח״ - כמו לשבת על דיקט.

 

האקסיד ברמת הגימור הגבוהה הרגיש לי מאוד נוח, ברמת הגימור הביינונית פחות.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנו הבדל גדול לדעתי בין נוחות ישיבה ברכב עומד לעומת רכב בתנועה.

מה גם שלנסיעת מבחן מגיעים לאחר שההתלהבות (הטבעית) מהרכב מתחילה לרדת ואז מופעל שיקול דעת עם מחשבה לעתיד.

 

אני מעוניין בXCEED ברמת גימור פרמיום הבכירה  בלבד.

ברמת הגימור הבסיסית ,אין מנגנון תמיכה לגב.

 

משהו נחמד לגבי מיקום אולם התצוגה (רחוב התגלית קרוב לסניף איקיה בראשל"צ) -

מאוד נוח שהמקום נמצא מחד , בסמוך לכביש מהיר ואפשר לבדוק איך הרכב מתנהג בתאוצה חזקה.

ומאידך, באזור עם הרבה כיכרות ופסי האטה שם אפשר לבדוק עד כמה הרכב נוח ומדוייק בפניות .

 

 

עריכה אחרונה על ידי Tida-man
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילו חלופות ישנן לנירו חוץ מאקסיד ?

 

אחרי המון חיפושים והשוואות , הנירו עמדה בראש סדר העדיפויות אבל מנסיעת המבחן יצאתי די מאוכזב .

 

הנירו התאימה על הנייר כי -

 

המבנה הקובייתי איפשר למקסם את המרחב הפנימי .

יציאות מיזוג -פלוס לנוחות במזג האוויר החם בארץ.

המנוע ההיברידי -חשבתי שהרכב יהיה סופר שקט לאורך כל הנסיעה , במציאות -השקט נשמר עד שמגיעים ל100 קמ"ש ואז הרכב מאבד מהיתרון היחסי שלו והופך לרכב סטנדרטי עם רעשי כביש שלפעמים יכולים ממש לעצבן .

מצד שני ,בזכות המנוע ההיברידי , התיבה הרובוטית הבעייתית על הנייר ,תפקדה ממש טוב ולא היו קפיצות בתחילת הנסיעה.

הרכב החדש צפוי לבלות לא מעט בפקקים ,נושא התיבה הרובוטית מטריד אותי .

בנירו התפעול של המיזוג מתבצע על ידי כפתורים פיזיים וזה יתרון גדול לעומת התפעול בטאצ' .

בנירו יש השילוב הנוח של סף כניסה לא גבוה וישיבה מעט יותר גבוהה מאשר בסדאן .

כשהרכב גבוה מדי (לדוגמא קאמיק\סובארו XV) קשה לי פיסית להיכנס לאוטו .

וכשהרכב נמוך מדי כמו הסיוויק ,קשה לי לצאת מהרכב .

במקרה שלי בו אני מחליף רכבים אחרי 3.5 שנים ,רצוי שהרכב ישמור על ערכו ויהנה מביקוש ער כיד 2 .

עריכה אחרונה על ידי Tida-man
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

היי. יש לי נירו מ2017. אכן המושב הוא החיסרון שלה. נפתר בקלות בהתקנת מושב של דר גב. התמיכה לגב תחתון היא גרועה עד לא קיימת. בשאר רכב מושלם ומולץ החום. כלום לא נשרט בקלות באוטו. הפלסטיקה מצויינת.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

Kia Niro 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המושבים בקיה נירו מודל 2020 שונים מהמושבים ברכב שנת מודל 2017.
ממליץ לקבוע נסיעת מבחן להיווכח באם הרכב ותנוחת הנהיגה מתאימים לך. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר נסיעת מבחן על xceed . יצאתי עם מחשבה אחת- אם לקחת את המושבים שלה ולהתקין אותם בנירו ההיברידית \הפלאגין , הנירו יהיה רכב מושלם .

 

xceed משום מה הרגישה יותר קשיחה .

הגיר לא התנהג בצורה חלקה , לא היו קפיצות שהרגשתי אבל המעבר הילוכים איטי ושומעים את זה.

תיקון סטייה אקטיבי עבד בצורה נעימה יותר מאשר בנירו.

המושבים -ממש מוצלחים ומאפשרים להגיע לתנוחה נוחה (בנירו יצאתי עם כאב גב לאחר 30 דקות ובאקסיד,לא ).

באקסיד לא היה את הרעש המוזר מהמושב האחורי ששמעתי בנירו.

העיצוב החיצוני באקסיד הרבה יותר מוחצן מאשר בנירו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסקירות שראיתי ב -youtube , השוו את הבולמים של האקסיד לבולמים של סיטרואן C5 איירקרוס.

בשני המקרים הבוחנים שיבחו את רמת הנוחות ותיארו "תחושת ריחוף" מעל שיבושים בכביש ,מעבר על בורות ופסי האטה .

 

כשנהגתי על האקסיד הרגשתי שהרכב מאוד יציב אבל יחד עם זאת די קשיח (ברמה של רכב גרמני לדוגמא) .

את נסיעת המבחן עשיתי ללא איש המכירות ,בכוונה חיפשתי כבישים פחות חלקים ,עם פסי האטה בגבהים שונים על מנת לנסות לבחון האם הרכב באמת "מרחף" על כביש משובש.

 

האם יש משהו שאני מפספס\לא מפרש נכון ?

 

נ.ב גרסת האקסיד בחו"ל מקבילה לגרסת הפרימיום הנמכרת בארץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב תאוצה - בנירו  הקודמת יש מצב ספורט(הסטה של הידית), ההבדל שמיים וארץ.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט בטוח שגם בנירו 2020 יש מצב ספורט. לא שאלתי ולא חיפשתי אותו. 

באקסיד יש מצב ספורט בוודאות אבל לא ניסיתי אותו. 

 

עניין הבולמים/מתלים יותר מעניין אותי. 

עוד לפני שגיליתי שבאקסיד יש כיסא נהג מצויין, קראתי וראיתי סקירות ווידאו בהן שיבחו את האקסיד מבחינת נוחות נסיעה בכבישים משובשים וזה מה שגרם לי להתעניין באקסיד. 

כאמור, בנסיעת מבחן, הרכב עבר פסי האטה בצורה סבירה בלבד והיה די קשיח. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...