Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שתי תופעות מחשידות שקרו לי לאחרונה - רנו גרנד סניק 2011


אבנר טייל
שימו לב! השרשור הזה בן 1377 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב.

 

מתנצל מראש על האריכות.

 

קרו לי בשבועיים האחרונים שתי תופעות ממש מחשידות ברכב.

 

1. מרכז הארץ. השעה 16:30 אחה"צ. רותח אש. האוטו מהביל...

אני נכנס לרכב, מניע ומיד מפעיל את המזגן על המקסי'. האצתי בחזקה [כתוצאה מאיזשהו צורך רגעי] ולאחר 10 מטר עצרתי.

מה שקרה זה שהרכב התחיל להידרדר אחורה [אפילו שהוא היה על D] + הברקס לא הגיב.. הייתי צריך ממש לעמוד על דוושת הברקס בשביל שהרכב לא ימשיך להיגרר.

לחצתי על לחצן כיבוי הרכב, ומה שקרה זה שבלחיצת הכיבוי כאילו הרכב נדלק, ואז הכל חזר לעצמו...

 

2. אותו המקום וכמעט אותה השעה. וגם אותו החום..

אני נכנס לרכב ומניע, ומדליק את המזגן על פול. אשתי מארגנת את הילדים, ובינתיים בשביל להאיץ את פעולת המזגן אני מפמפם עם הגז...

לאחר כמה שניות הטורים ירד לאפס [כאילו מנוע כבוי], ולא היתה שום תגובה מדוושת הגז...

לחצתי על לחצן כיבוי הרכב, ומה שקרה זה שבלחיצת הכיבוי כאילו הרכב נדלק, ואז הכל חזר לעצמו...

 

מישהו יכול להסביר לי את התופעות הללו?

נראה שהן קשורות למזגן... אך איך זה בדיוק משפיע על הדוושות ועל פעילות המנוע?

 

תודה מראש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שקרה הוא בדיוק מה שתיארת, הוא לא היה כאילו כבוי, המנוע כבה.

בגלל זה כשלחצת על לחצן הכיבוי (שהוא הרי גם לחצן ההנעה) הוא הניע.

למה זה קורה מיד אחרי הנעה? דבר ראשון - מנוע קר, צריך "להתאמץ" עד שהוא מתחמם כדי להישאר מונע, דבר שני - המזגן מוסיף עוד עומס על המנוע. והפעולה של עזיבה מהירה של המצערת יוצרת חנק רגעי שבמצב תקין המנוע יודע להתגבר עליו.
מבלי להיכנס יותר מדי לטכני כי אני מניח שאם לא ממש הבנת שהמנוע דומם, אתה לא 'הלוחש למכוניות' - מדובר על סממן מקדים לרוב להצטברות פיח במצערת (האף של המנוע שאותו אתה פותח וסוגר עם רגל ימין).
ניקוי של המצערת (אבל ניקוי יסודי לא ריסוס ספריי לתוכה ושלום) אמור לפתור את הבעיה.
אם תרצה הסבר נוסף ויותר טכני בשמחה.

עריכה אחרונה על ידי shellcase
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בלי פיח במצערת , יש מחלה ידועה שהיא פשוט לא מגיבה לפקודות לעת זקנה. תופעות כמו רכב נכבה ברמזור וכו זה כמעט תמיד בית מצערת דפוק בסניק.
מחליפים והכל חוזר לעבוד.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה shellcase@ !

 

מה מחיר ניקוי של בית מצערת?

והאם הדבר אפשרי לעשות לבד? סרטונים ביוטיוב או משהו, אשמח.

 

אגב, shellcase, הסיבה שחשבתי שהמנוע עדיין דלוק זה בגלל שהכל היה פעיל, כל הנורות וכו'.

עריכה אחרונה על ידי אבנר טייל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, save כתב:

גם אם מנקים את בית המצערת זה לא תמיד עוזר כי לפעמים הבעיה היא חשמלית ואז אין ברירה וצריך להחליף.
רק שתהיה מודע.

אני מנקה לבד כטיפול מונע בדר"כ לפני כל חורף או כל חורף שני.

כך הייתי מנקה במגאן 2004, סניק 2005 וכיום בסניק 2010.

ולא היו בעיות .

 

עריכה אחרונה על ידי גל1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1377 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...