Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בבחירת קטנוע ראשון למתברגן החדש


gk01
שימו לב! השרשור הזה בן 1298 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

בגיל 26 עברתי לתל אביב לראשונה בחיי, אני מוצא את עצמי משאיר את הרכב לעתים קרובות יותר בחנייה ומשכיר יותר ויותר פעמים את הקורקינטים המוצעים ברחוב (wind\lime).

אני מרגיש שזה עניין של זמן עד שבאמת אעשה תאונה על הקורקינטים האלו (אפשר להגיד אותו דבר על קטנוע אני יודע).

 

הגעתי למסקנה שאני מעדיף לרכוש קטנוע עירוני.

יש לי רישיון a2 ולא מעוניין לעשות a1.

 

כרגע ההתלבטות היא בין פורזה 125 של הונדה ל xmax 125 techmax.

 

בחרתי בהם כי הם נראים לי המסיביים והנוחים בקטגוריה (לא מחפש להתשחל בכל פקק כמו אחרון השליחים, בסהכ האופנוע הראשון ואני אשתדל להיות זהיר ביותר עד שאלמד את רזי הכביש כשאתה על דו גלגלי)

 

לגבי 2 הבחירות שלי, אני יודע שהן האפשרויות היותר יקרות בקטגוריה וזה בסדר מבחינתי.

 

תודה רבה חברים

 

עריכה אחרונה על ידי gk01
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא למה להעדיף קטנוע ולא אופניים חשמליים? 

שלא תבין לא נכון- יש המון סיבות לבחור בקטנוע אבל אתה צריך לדעת שיש עוד אופציות שהן יותר נוחות לעתים (וזולות משמעותית).

אחרי שאמרתי את זה נעבור לשאלתך- אני פחות מכיר את הX MAX בגרסת 125 אבל בדגמים היותר גדולים הוא יחסית ספורטיבי ויקר לאחזקה. לטעמי, לא שווה את זה. 

לגבי ההונדה- הונדה זה הונדה כמו שאומרים. כלומר אמין, חסכוני, משעמם אבל לגמרי עושה את העבודה. לטעמי מבין שני הכלים האלו הוא הבחירה העדיפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעתיד הקרוב הנראה לעין אצטרך לחלוק את הרכב עם אישתי הרבה יותר מכפי שהיום (עבודה חדשה). אני עובד ונוסע מפגישה לפגישה בעיקר בתל אביב (גוש דן מקסימום) אז אני מעדיף קטנוע. (בנוסף על תדמית קצת יותר רצינית שגם היא חשובה לדעתי). 

מה גם שברגע שיהיה לי קטנוע אני אנצל אותו הרבה יותר מאשר השיקול האם להוציא את הרכב או להשכיר הקורקינט, משמע אחסוך דלק ובלאי של הרכב.

 

בהנחה ועלויות התחזוק, הביטוח והבלאי הן עד 10,000 שח לשנה, זה לחלוטין מקובל עליי

 

אגב אפשרות נוספת עליה חשבתי הוא הטריסיטי 125. מה דעתכם?

עריכה אחרונה על ידי gk01
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי אותך, נשמע שאתה מבין למה עדיף לך קטנוע וזה מעולה.

לגבי הוצאות- טיפול עושים סביב 5 אלף בכל פעם ועולה כמה מאות ש"ח (יש מצב שבהונדה מרווח הטיפולים גדול יותר, צריך לבדוק). ביטוח יש לך מחשבון ביטוח חובה באינטרנט, תבדוק לפי הנתונים שלך. צד ג' זה לרוב כמה מאות ש"ח. לא ממליץ על ביטוח החובה המוזל! 

 

לגבי הטריסיטי- היה פה דיון לא מזמן בין מספר אנשים לגבי האם הוא בטיחותי יותר או לא. כן יש אחיזה גבוהה יותר מהגלגל הנוסף אבל הקטנוע גם כבד יותר ופחות זריז. יש כאלו שירגישו בנוח יותר עם אקסטרא אחיזה ויש כאלו (כנראה למי שיש יותר ניסיון) שיעדיפו את הזריזות. אני מהסוג השני. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי בודק אפשרות של כלי עם ABS, יתרון עצום על דו"ג.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 1298 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...