Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: לקסוס מציגה את ה-IS החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז לאחר עיכוב קל (הרכב היה אמור להיחשף לפני כעשרה ימים) וכשבע שנים לאחר שיצא הדור הקודם/נוכחי מציגה לקסוס את הדור ״החדש״ של המתחרה שלה במגרש משפחתיות הפרמיום-יוקרתיות שכוללת מתחרות כמו סדרה 3, אאודי A4, וולוו S60, אלפא ג׳וליה וכו׳...

 

המרכאות ב״חדש״ אינן מקריות, כי למרות שהדגם המקורי חוגג 7, קשה להגדיר את מה שלקסוס מציגה פה כדגם חדש לגמרי, אלא מתיחת פנים מקיפה מאוד.

למרות שהיא צמחה טיפה במימדים, ה-IS החדשה יושבת על בדיוק אותה פלטפורמה כקודמתה, וגם בסיס הגלגלים נשאר זהה.

 

לקסוס טוענים שלמרות שהיא יושבת על אותה פלטפורמה, המתלים הושחזו, הקורה האחורית עוצבה מחדש,  וחלקים אחרים איבדו ממשקלם כדי לתת לרכב אופי ספורטיבי יותר (נראה...).

 

 

2021-lexus-is.thumb.jpg.a9978b7ccf3b6ec6959b3f717c5c0ca5.jpg

 

 

הדור הרביעי של ה-IS לובש את הגריל המזוהה והמפלצתי (כמיטב האופנה האחרונה...) של לקסוס אך הפעם בגרסה ה״תלת מימדית״ עם שני פתחי יניקה מגודלים בצדדים, והפנסים הקדמיים המפוצלים נזנחו לטובת יחידות חדשות חדות יותר.

ג׳אנטים 18 אינץ׳ יגיעו הפעם כסטנדרט גם בגרסאות הבסיסיות, ו-19 בגרסאות הקצה. 

 

למרבה האכזבה, עיצוב הפנים נותר כמעט ללא שינוי (להזכירכם, זה עיצוב שהושק ב2013) למעט גימורים וריפודים חדשים כמו גם פתחי מיזוג שונים קמעה.

לעומת זאת, בגזרת הגאדג׳טים והטכנולוגיה יש מספר שינויים לטובה. מסך המולטימדיה הסטנדרטי נותר בגודל 8 אינץ׳ אך הפעם מדובר במסך מגע, בנוסף למשטח המגע הנוראי מהדגם הקודם שמשום מה בחרו להשאיר פה. נוספה גם אופציה למסך מגע 10.3 אינץ׳ מתקדם יותר ושני המסכים עוצבו כך שהם קרובים יותר פיזית לנהג, ובולטים מעל הדשבורד הפעם.  

אפל קארפליי, אנדרואיד אוטו, ואמזון אלקסה כולם יגיעו כסטנדרט.

 

אינטריור החדש מול הישן - מצא את ההבדלים...

 

הדגם החדש:

 

1786087047_2021-lexus-is(1).thumb.jpg.23f4fac0eccc5cedff0c5373bfb0ebef.jpg

 

דגם קודם:

 

13-lexus-rc-300-f-sport-2019-black--cockpit-shot--interior--red.thumb.jpg.258590f3ea44e8590261d0122ceef4ad.jpg

 

 

בגזרת המנועים אין הרבה לדווח, ומה שהיה הוא מה שיהיה גם פה. 

IS300 - מנוע 2.0 4 צילינדרים 240 כ״ס משודך לגיר אוטומטי 6 הילוכים (לא טעות) והנעה אחורית.

IS350 - מנוע 3.5 ליטר V6 לא ממש רלוונטי אלינו, בהספקים שונים, גרסאות הנעה שונות, וגיר 6 ו-8 הילוכים. 

 

 

2021-lexus-is-115-1591996106.thumb.jpg.203d3d7ca76c460e701303f49562d456.jpg

 

 

האיבזור הבטיחותי עולה פה מדרגה, וה-IS זוכה פה לחבילה הבטיחותית המתקדמת ביותר של לקסוס (Lexus safety system+2.5) שכוללת בלימה אוטומטית להולכי רגל ורוכבי אופניים, התרעה בפני התנגשות ועוד כמה פיצ׳רים, אך קרוז קונטרול אדפטיבי מתקדם עם תזוזה מעצירה מלאה, קריאת תמרורים, ושמירה על נתיב הם תוספות בתשלום (בארה״ב לפחות...).

 

ה-IS החדשה כרגע לא צפויה להימכר באירופה משום מה, אז נותר רק לראות מה התוכניות לגבי ישראל.

 

2021-lexus-is-105-1591996090.thumb.jpg.98c44ee5c7432b0134df77e63950417e.jpg

 

2021-lexus-is-103-1591996090.thumb.jpg.fd12f719f3367cc32a429780651830ac.jpg

 

2021-lexus-is-104-1591996091.thumb.jpg.c15f46bf6fde8e00641a9b6760089bb3.jpg

 

 

 

2021-lexus-is-112-1591996101.thumb.jpg.51ef905b22040a52bf9772dfac181f89.jpg

 

2021-lexus-is-108-1591996095.thumb.jpg.be1e6ff9fdffd4e6c6127e55e20f4612.jpg

 

779999248_2021-lexus-is-110-1591996096(1).thumb.jpg.dea772149bb111f7e5f1726fe7d2de50.jpg

 

 


View full מאמר

  • אהבתי 1
פורסם

לא מבין למה מישהו בסיאטל/פורשה/לקסוס חושב שלחבר את הפנסים מאחורה זה יפה.

כי זה לא.

 

והם צריכים לעבוד על עיצוב מוצלח יותר להגה,ההגאים של הגרמניות כמה רמות מעל.

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

את זה שהמנועים והשלדה נשארו ללא שינוי אפשר לבלוע. לא היה חסר שם מקום (ואני לא מאמין בלהגדיל רק לשם ההגדלה) והמנועים היו בסך הכל בסדר. 

העיצוב החיצוני לטעמי מאוד נחמד ואפילו הגריל מצליח לא להיות גדול מדי (ואני אוהב פנסים מחוברים, גם מקדימה וגם מאחורה).

 

אבל תא הנוסעים הזה... הוא היה מיושן (הגם שאיכותי מאוד) כבר ב-2013 עם מלוא הטנא כפתורים הזה על הדשבורד. אבל היום... היום הוא פשוט נראה לא לעניין. מבאס. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

העיצוב החיצוני נראה מיושן יותר מהעיצוב של הגרסה היוצאת. 

אפשר להכניס תמונות של עיצוב הפנים הקודם, אני לא רואה הבדל ממשי. 

פורסם
לפני 2 שעות, yoav911gt2 כתב:

העיצוב החיצוני נראה מיושן יותר מהעיצוב של הגרסה היוצאת. 

אפשר להכניס תמונות של עיצוב הפנים הקודם, אני לא רואה הבדל ממשי. 

 

כל כך אין הבדל, שהוא כבר הכניס תמונת השוואה ולא שמת לב מרוב שזה דומה:

 

לפני 4 שעות, robertf כתב:

הדגם החדש:

 

1786087047_2021-lexus-is(1).thumb.jpg.23f4fac0eccc5cedff0c5373bfb0ebef.jpg

 

דגם קודם:

13-lexus-rc-300-f-sport-2019-black--cockpit-shot--interior--red.thumb.jpg.258590f3ea44e8590261d0122ceef4ad.jpg

 

 

תגידו חסר לטויוטה כסף לפתח משהו קצת פחות ארכאי?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ה-IS ירדה במכירות כי הלקוחות שלה עוברים לקרוסאוברים (בעיקר NX ו-UX).

 

באופן מסויים יוצא שה-ES שהתחילה להמכר באירופה מחליפה גם את ה-GS וגם את ה-IS.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לטעמי, לחלק האחורי יש את העיצוב הכי מוצלח. אם כי משהו אצלם נותן תחושה שהם פשוט לא עומדים בקצב. כאילו המנהלים אומרים: 'זה עובד? אז בואו נמשיך עם זה...'

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם (נערך)

פשוט סתם,הדגם הנוכחי הרכב עם איכות הנסיעה הכי נמוכה שיצאתי לנהוג בתחום של מעל 200000ש"ח ובהבדל גדול לעומת רכבים מקבילים,רכב לא מוצלח.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P
פורסם

רוב רוכשי הדגם זה הם במהות כאלו שרוצים טויוטה, אבל יוקרתית. רכב אמין, חסכוני ויחסית יוקרתי. רכב משעמם לאנשים משעממים. 

פורסם
לפני 20 שעות, m3x7r3m3 כתב:

תגידו חסר לטויוטה כסף לפתח משהו קצת פחות ארכאי?

זה נקרא רצון.

כסף לא חסר.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

@David32 זו הייתה אמורה להיות השאלה הבאה שלי 😁

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מה שניקרא "פרה חולבת", כנראה שאין שום הצדקה לקטגוריה כי כולם עוברים ל SUV אז עושים את המינימום כדי להשאר בשוק ולחלוב מה שאפשר.

טסלה 3 2022

×
×
  • תוכן חדש...