Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום, 

אשמח לעזרתכם בקבלת ההחלטה מה הרכב המתאים ביותר. 

הרכב יירכש כרכב פרטי ולכן אני מעוניין ברמות אבזור בכירות בלבד. 

הרכב ישמש משפחה של 4 בסופי שבוע -זוג +2 (בגיל 9), לנסיעות לצפון /נסיעות ליער. 

רוב השבוע הרכב ישמש את הנהג בלבד לנסיעות בית - עבודה. 

הן הבית והן העבודה במרכז הארץ. 

הנסיעה כוללת פקקים רבים. 

נסועה שנתית משוערת כ 17 אלף. 

 

אבזור מאסט - 

1.אבזור בטיחות כמה שיותר נרחב +ציון מירבי במבחני ריסוק. 

2.מזגן מפוצל מקדימה +יציאות מיזוג אחורה. 

3.שקע טעינת טלפון ליושבים מאחור. 

4.משענת יד ימין לנהג שיודעת לזוז בציר האופקי. 

5.מושבים תומכים, לא רכים מדי, רצוי עם תמיכה למותן ולגב תחתון. 

 

Nice to have - 

1.מולטימדיה עם דיבורית שלא מתנתקת ותומכת באנשי קשר בעברית. 

Android auto - ברכב מודרני רצוי שיהיה פיצ'ר של ניווט, לכולנו יש מכשירי אנדרואיד. 

2.שקע 12 וולט בתא המטען עבור מקרר. 

3.אבזור שהוא בגדר חלום - מצלמה היקפית טובה עם כיווני נסיעה ברוורס ומושב נהג ממוזג. 

 

מאפייני נהיגה - 

אני מחפש רכב נוח עם ארגונומיה טובה. 

רכב עם בידוד רעשים טוב - בד"כ לא נוסעים מעבר ל 120 קמ"ש (הנסיעות לצפון בד"כ דרך כביש 6).

פחות חשוב איך הרכב מזנק מהמקום או בכמה הוא מגיע ל 100 קמ"ש. 

חשוב שירגיש יציב ולא יתנדנד בכביש המהיר.

שישרה נינוחות ולא יעצבן. 

 

תקציב = 150k. 

 

תודה רבה לכל המגיבים 

 

 

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אמרת משפחה , תוריד את הCX3, צפוף ולא עדכני מבחינת מערכות בטיחות.

הCX30, איכותי יותר מבפנים ואם בנסיעה הוא כמו המאזדה 3 עליה הוא מבוסס, אז גם תהנה מבידוד רעשים מצוין ביחב לקטגוריה.

הנירו יהיה יותר חסכוני.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

כנראה שהנירו תתאים לך יותר.

אני מחזיק בגרסת 2018 ובידוד הרעשים רע מאוד.

אבל אומרים שבחדשות של 2020 זה שופר משמעותית.

תעשה נסיעת מבחן על הנירו ועל ה-30 ותחליט. 

את הcx3 אתה יכול להוריד מראש, הוא לא עונה על שום קריטריון שלך.

  • רעיון טוב! 1

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

Cx3 ירד. 

הבעיה בנסיעות מבחן שהן קצרות מדי ונושא כמו בידוד רעשים קשה מאוד לבדוק. 

האם ברמת התקציב שלי ישנם רכבים עם אוורור מושבים ומצלמה היקפית? 

יכל להיות שאני מפספס דגם מצויין כלשהו למרות שלפני ששאלתי כאן בפורום, עברתי ברפרוף על ההיצע. 

חשוב לי מאוד שהרכב יהיה בעל מידות קטנות מבחוץ אך היושבים ברכב לא ירגישו במידות הצנועות. 

בנוסף, אני מעדיף להימנע מגיר רובוטי דו מצמדי קלאסי. 

בנירו הוסיפו את המנוע החשמלי והגיר עובד בצורה חלקה למדי (יצא לי לעשות סיבוב על רכב זה כ 10 דקות לפני כשנתיים ). 

ברמת הנסועה הצפויה שציינתי, עד כמה הנירו עדיפה על פני ה cx30? 

פורסם

בנסיעת מבחן אתה יכול לבקש מפורשות לעשות נסיעה מחוץ לעיר.

אני ביצעתי כמה מבחנים ותמיד ביקשתי לעלות על כביש מהיר (במקרה שלי כביש 4, נסיעה ליבנה וחזרה לאשדוד סביבות 20 דקות נסיעת מבחן).

זה בהחלט לגיטימי לבקש ואל תרגיש לא בנוח.

תעשה נסיעות מסודרות וסבירות (לא 3 שעות אבל גם לא 4 דקות) וככה תוכל להחליט

  • רעיון טוב! 1

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 7 שעות, SunshineGC38 כתב:

אבזור מאסט - 

1.אבזור בטיחות כמה שיותר נרחב +ציון מירבי במבחני ריסוק. 

2.מזגן מפוצל מקדימה +יציאות מיזוג אחורה. 

3.שקע טעינת טלפון ליושבים מאחור. 

4.משענת יד ימין לנהג שיודעת לזוז בציר האופקי. 

5.מושבים תומכים, לא רכים מדי, רצוי עם תמיכה למותן ולגב תחתון. 

 

Nice to have - 

1.מולטימדיה עם דיבורית שלא מתנתקת ותומכת באנשי קשר בעברית. 

Android auto - ברכב מודרני רצוי שיהיה פיצ'ר של ניווט, לכולנו יש מכשירי אנדרואיד. 

2.שקע 12 וולט בתא המטען עבור מקרר. 

3.אבזור שהוא בגדר חלום - מצלמה היקפית טובה עם כיווני נסיעה ברוורס ומושב נהג ממוזג. 

 

מאפייני נהיגה - 

אני מחפש רכב נוח עם ארגונומיה טובה. 

 

1. ה-CX-3 לא במצב טוב שם, ה-CX-30 טוב בהרבה (וטוב בכלל בנושא בטיחות)

2. אין ב-CX-3, יש ב-CX-30 לדעתי פתחי מיזוג מאחור.

3. אין באף אחד מהם.

4. יש ב-CX-30, לא בדקתי ב-CX-3.

5. המושבים החדשים של המאזדות מצוינים כולל תמיכה מתכווננת למותן, התמיכה לגב התחתון לא מתכווננת אבל לטעמי מספיק טובה גם ככה. יש אותם ב-CX-30, לא ב-CX-3.

 

Nice:

1. בשניהם יחסית בסדר, כולל תמיכה בעברית.

AA עובד מצוין במדיה שב-CX-30, לא בדקתי ב-CX-3, לדעתי מערכת המדיה הישנה בכלל לא תומכת AA.

2. אין לשניהם למיטב זכרוני

3. אין בכלל.

 

מבחינת ארגונומיה הקוקפיט החדש של מאזדה מצוין, ויש אותו ב-CX-30 ולא ב-CX-3

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תודה רבה על התגובה. 

בימים הקרובים אגש למאזדה להתרשם מקרוב מה cx30. 

 

אולי גם שווה לבקר בקיה לבדוק את האקסיד על אף שיש חשש מהגיר הרובוטי. 

 

 

פורסם

האקסיד בגדול יחסית דומה ל-CX-30, גם בהתנהגות (עד כמה שיכלתי לבדוק בנסיעות מבחן), חוץ מהמנוע, זה שוני דיי גדול ביניהן.

הרובוטית של האקסיד לא הפריעה לי, דווקא זרמה יופי

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לדעתי מבחינת איכות נסיעה והרגשה בתא הנוסעים הCX30 עולה על האקסיד בהרבה

אני רכשתי CX30 בפברואר

Sent from my Pixel 3 using Tapatalk

  • מעניין 1
פורסם

למה הכוונה איכות נסיעה? 

 

 

לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

האקסיד בגדול יחסית דומה ל-CX-30, גם בהתנהגות (עד כמה שיכלתי לבדוק בנסיעות מבחן), חוץ מהמנוע, זה שוני דיי גדול ביניהן.

הרובוטית של האקסיד לא הפריעה לי, דווקא זרמה יופי

 

ההבדל במנוע אם אני לא טועה 

מאזדה - מנוע לא מודגש

Xceed - מנוע עם טורבו

וגם ישנו הבדל בתיבות ההילוכים 

פלאנטרית ורובוטית 7 הילוכים בהתאמה. 

האם זה בהכרח נכון שאם מחפשים שקט נפשי, המאזדה עדיפה? 

 

ככלל כל הרכבים מצויינים כאשר הם חדשים

 

 

פורסם

מאזדה CX3 עבר מתיחת פנים ב-2019, יש מערכת עם אדרואיד אוטו ובפיור וויט והספיישל אדישן יש מערכות בטיחות עם בקרת שיוט אדפטיבית. למרות זאת אני מסכים עם הנאמר לפניי שלדרישות שלך ה-CX30 עדיף.

מציע לבדוק את סובארו XV שיתן גם יכולת שטח. החסרון הוא תא מטען קטן.

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני כשעה, pl7410 כתב:

לדעתי מבחינת איכות נסיעה והרגשה בתא הנוסעים הCX30 עולה על האקסיד בהרבה

אני רכשתי CX30 בפברואר

Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
 

 

מהבחינה הזו נכון, היא גם עולה בהרבה מאוד על ה-CX-3 באותם תחומים

 

לפני 35 דקות, SunshineGC38 כתב:

ההבדל במנוע אם אני לא טועה 

מאזדה - מנוע לא מודגש

Xceed - מנוע עם טורבו

וגם ישנו הבדל בתיבות ההילוכים 

פלאנטרית ורובוטית 7 הילוכים בהתאמה. 

האם זה בהכרח נכון שאם מחפשים שקט נפשי, המאזדה עדיפה? 

 

ככלל כל הרכבים מצויינים כאשר הם חדשים

 

נכון ונכון, ובגדול כן מנוע אטמוספרי (לא מוגדש, ללא טורבו) ותיבה פלנטרית אמורים תיאורטית לתת שקט נפשי

 

לפני 17 דקות, Mike808 כתב:

מאזדה CX3 עבר מתיחת פנים ב-2019, יש מערכת עם אדרואיד אוטו ובפיור וויט והספיישל אדישן יש מערכות בטיחות עם בקרת שיוט אדפטיבית. למרות זאת אני מסכים עם הנאמר לפניי שלדרישות שלך ה-CX30 עדיף.

מציע לבדוק את סובארו XV שיתן גם יכולת שטח. החסרון הוא תא מטען קטן.

 

טוב לדעת

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

נכנסתי לאתר מאזדה לבדוק מחירים ומפרטים. 

חוץ מהעובדה שcx30 נמצא באופנה והוא ג'יפון, במה עדיפה רמת הגימור קומפורט של cx30 על פני רמת הגימור ספיריט הבחירה של דגם הסדאן? 

עריכה אחרונה על ידי SunshineGC38
פורסם

אתה מתכוון ל-3 סדאן?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...