Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאנגיונג קורנדו החדש בישראל. למה?


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1412 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, PriceDevil כתב:

אל דאגה - הפרסומת תרד רגע אחרי שהפראייר התורן ירכוש את הרכב שהגיע לצורך תקינה 😜

 

אגב טלקאר הם גם היבואן של היצרן הסיני DFSK. אחרי שיא מכירות של 23(!) יחידות ב-2019 ירדו ל-0 (אפס) ב-2020.

 

רשום שהם מכרו 5 יחידות ב-2020 מה-DFSK.

 

ספק אם הם בונים על הקורנאדו למכירות בודדות, לפני חודש כמות ראיתי כמות די גדולה של קורנאדו חדשים שחנו בבונדד שלהם באשקלון.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני חצי שנה כשהתעניינתי קיבלתי את הרושם שברוב סניפי קיה לא יודעים בכלל מה זה dfsk..


Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי לא כל הסוכנויות של קיה מוכרות את ה-DFSK.

כרגע יש רק 6 סוכנויות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.6.2020 בשעה 13:40, halperin96 כתב:

מי קונה דאצ'יה חוץ ממקומות עבודה שמחפשים לתת רכבים זולים ואמינים לעובדים ורכבי עבודה?

לא מכיר אף בן אדם פרטי שהלך וקנה דאצ'יה חדשה.

 

מכיר לא מעט... בדר"כ מדובר על אנשים שספגו את הקמפיינים העצבניים שלהם בכל מדיה אפשרית שהסתכלנו נטו על המחיר שעליהם לשלם באותו הרגע

בגדול גדול - מבחינת עלות - תועלת, יש מצב שזאת עסקה סבירה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, BarM כתב:

 

מכיר לא מעט... בדר"כ מדובר על אנשים שספגו את הקמפיינים העצבניים שלהם בכל מדיה אפשרית שהסתכלנו נטו על המחיר שעליהם לשלם באותו הרגע

בגדול גדול - מבחינת עלות - תועלת, יש מצב שזאת עסקה סבירה...

זו עסקה סבירה רק אם אתה חייב שהרכב יהיה מהניילונים.

אחרת חפש קליאו בת שנה וחצי באותו מחיר.

מדבר על הקטנות,הדאסטר זה סוג אחר של קניה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאולי הדבר הנכון יותר היה להחזיר את הטיבולי, במיוחד לאור העובדה שזה קיבל לאחרונה את אותו מנוע הטורבו בנוסף לעדכון קוסמטי הכרחי. הטיבולי אומנם לא היה להיט מכירות, אבל לפחות שמו מוכר יותר בהקשר של סאניונג מאשר הקורנדו העתיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיבולי יותר קטן מהקורנאדו ובמתיחת פנים האחרונה שכבר לא מגיעה לארץ, הוא קיבל מנועי טורבו קטנים ומערכות בטיחות.

 

לא חושב שטלאקר לחוצים למכור את הטיבולי, עד עכשיו הוא לא היה רב מכר והסטוניק שנמצא באותה קטגוריה מוכר בכמויות הרבה יותר גדולות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 ראשונות עלו על הכביש בשעה טובה ובכך השווה הקורנאדו את כמות הטיבולי שעלו על הכביש השנה (2) הטיבולי עבר מתיחת פנים וקיבל גם הוא את מנוע הטורבו שהגיע לראשונה ארצה עם הקורנאדו - מעניין אם יגיע גם עם הטיבולי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.6.2020 בשעה 20:49, פבל כתב:

או את מאזדה.

או שכלמוביל תייבא את יונדאי ומיצובישי, או סמלת את פיאט וסובארו. 

דווקא זה משהו מאוד נפוץ בארץ, ולא רק בתחום הרכב. הרבה מאוד יבואנים מייבאים מוצרים של כמה מותגים מתחרים שלא בהכרח נמצאים תחת אותה בעלות.

דאצ'יה לדעתי צריכה להילמד שנים רבות כדוגמה להחדרת מותג לשוק הישראלי. על אחת כמה וכמה אחרי הניסיון של עם ישראל עם הדלתא בשנות ב-80. 

וכאן בדיוק נעוץ לדעתי הסוד - קרסו הבינו עם דאצ'יה שהם צריכים לחתוך בבשר החי בכל הנוגע לתמחור, ולא לשחק במשחקי הנחות/מבצעים/ליסינג ע"ח הצרכן הפרטי. הם נתנו מוצר עם סט של יתרונות וחסרונות, ותמחרו אותו בהתאם.

 

למה במקרה של סאנגיונג, שבעבר יכלו להסתמך על פרמטרים ייחודיים של המוצרים שלהם (קפיצי סליל במקום עלים באקטיון ספורט, מרווח גדול יותר ומחיר נמוך בטיבולי, מנוע דיזל חסכוני ותא מטען ענק ב-XLV, יכולות שטח לא רעות ומחיר נמוך מאוד ברקסטון), החליטו לשווק רכב שעל פניו אין לו יתרונות יחסיים משמעותיים (אם בכלל), ולתמחר אותו פחות או יותר בקו אחד עם רכב אחר - שגם אותו הם משווקים?

דאציה עד כמה שזכור לי נחתך בחצי במכירות שלו בשנה האחרונה

 

הוא כשלון מהדהד למרות המחיר הנח וממש לא הצליח בישראל, בא נאמר שבצרפת יש יותר דאציה מישראל ( באחוזים כמובן). 

 

גם כאן אפשר לומר שאם קרסו לא היה משווק אותו, הוא היה סיפור הצלחה. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דאצ'יה נחתך במכירות כי רב המכר שלו (הדאסטר) הספיק להיות מיוצר עם גיר אוטומטי. גיר אוטומטי הוא תנאי הרכחי להצלחה בשוק הישראלי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 7.6.2020 בשעה 15:08, Ragnar כתב:

מכיר לא מעט... בדר"כ מדובר על אנשים שספגו את הקמפיינים העצבניים שלהם בכל מדיה אפשרית שהסתכלנו נטו על המחיר שעליהם לשלם באותו הרגע

אמר לי מבוגר בן 60: ב-70 אלף ש"ח יש לי יופי של אוטו חדש מהניילונים עם נוחות גבוהה..

לדעתי אנשים לא מספיק מסתכלים עתידית כי הבה ונדמיין בעוד 10 שנים- 2030- וכי דאציה 2020 תעלה אז יותר מ 8000 ש"ח מסופקני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

איזה רכב שנמכר היום ב 70,000 ש'ח יימכר בעוד 10 שנים ביותר מ 8,000 ש'ח?

 

וזה עוד כשאני בטוח שהתעלמת מהמעבר להנעה חשמלית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1412 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...