Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן טרנספורטר - מספר שאלות


DjMatan2
שימו לב! השרשור הזה בן 1213 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי, אני חדש פה בפורום.

רציתי לשאול אתכם כמה שווה היום פולקסווגן טרנספורטר T1/T2 

וכמובן כמה עולה לשפץ אחת כזאת?

ואם מישהו מוכר כזאת...

באופן כללי, מה רמת הכדאיות לקחת רכב כזה ישן ולשפץ אותו כמו שצריך? וזה סיפור ממש מורכב?

תודה וסורי אם חפרתי פשוט אין לי כ״כ ידע ואשמח אם מישהו מומחה אוכל לרשום כאן שאבין...

 

 

תודה רבה על העזרה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני הדגמים יחסית יקרים, במיוחד גירסאות קמפר (קליפורניה), עליהם מבקשים מחירים גבוהים מאוד. 

רכב במצב נסיעה סביר BUS, לא דאבל קבינה T2 (לא קמפר) יכול לעולות לדעתי 50-70 אלף שקל, T1 יותר יקרים. 

 

לגבי כל יתר השאלות, אין תשובה. תלוי באיזה מצב הרכב שאתה הקונה ולאיזה מצב אתה רוצה להביא אותו. 

אם אתה לא מבצע את כל עבודת השיפוץ בכוחות עצמך ולא מעוניין (מבחינת חוויה/התעסקות/לימוד) להיכנס לתהליך שיפוץ - עדיף וזול יותר  לקנות רכב נוסע במצב תקין ששופץ  מתישהו אצל הבעלים הקודמים ולא רכב לפני שיפוץ. 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מדהים לאספנות.

שקלתי לייבא אחת כזו לשימוש יומיומי ונטשתי את הרעיון משום ששמעתי כי יש לו בעיות התחממות.

נדמה כי שווה להביא מחו"ל.

לא מתמצא בעלויות שינוע אך בברזיל יש כמויות גדולות שיוצרו עד שנות התשעים, כך שאפשר לייבא אחת חדשה יותר, יחסית (כיום, עד שנת 90)

עריכה אחרונה על ידי tinoki

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טרנספורטר T2 יוצר בברזיל עד 2013.

בשלב מסויים (שנות ה 2000) הוא עבר לקירור מים, בגירסאות המאוחרות היה מנוע בנזין 1.4 יחסית מודרני מודרני 80 כ"ס שעובד על אטאנול. vw_typ_2_last_edition_9.jpg

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ההבדלים בין T1ל T2?

עריכה אחרונה על ידי tinoki

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, tinoki כתב:

מה ההבדלים בין T1ל T2?

אתה יכול לענות לי יותר טוב חחח במנוע כמובן ובצורה.. טי אחד זה אייקון

מה שיש פה לאנשים זה גם אייקון אבל לא כמו T1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה גם לא מובנת. אלו שני דורות של הוואן של פולקסווגןן. T1 יוצר בגרמניה מ 1950 עד 1967, T2 מ 1967 עד 1979. 

 

 

T1 נחשב יותר יחודי ועולה יותר יקר, T2 הרבה יותר נפוץ.

 

אתה שואל איזה הבדלים טכניים יש בינהם? 

 

בתמונה T1,T2, T3. שלושת הדורות הראשונים עם מנוע אחורי. 

2007307994_WV_T1_T2_T3.jpg.033be15b4e65df4f3307561bb44822b6.jpg

 

בחלק מהמקומות Т3 נקרא T25.

 

אחרי T3, בשנת 1991 הופיע דגם חדש ושונה בתכלית, עם מנוע קידמי, דומה לזה שמיוצר עד היום.

  • אהבתי 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.4.2020 בשעה 16:19, DjMatan2 כתב:

תודה. לאחר שיעורי בית הזמנתי T1 מברזיל 1975

אעדכן עוד חודשיים :)

בהצלחה! בנסיעת עבודה לברזיל ראיתי לא מעט כאלו ואפילו שקלתי להיכנס להרפתקה.

 

שים לב שיש הבדלים מסויימים בין הגרסה הברזילאית לגרסה הגרמנית - צורת גג ועוד - המשמעות היא שתהיה מוכן לצקצוקי לשון של הטהרנים על זה שזה לא דגם גרמני.... אני מאמין שמבחינת חוויה בפועל לא יהיה הבדל משמעותי.

 

דבר נוסף - בברזיל חובה להוסיף מתנול לבנזין (לא משווק דלק אחר, ואפילו אסור לשווק). המשמעות היא שהמנועים מעט שונים ומכוונים בהתאם. אני יודע שמנוע שמתוכנן לעבוד ללא מתנול ייפגע (חום וכו') בעבודה עם, לא בטוח שהפוך, אבל כנראה שתהיה פגיעה באיכות העבודה של המנוע.

 

רק מציין, כדי שתבדוק ותתאים את המנוע בהתאם כשתקבל אותו.

עריכה אחרונה על ידי ליסינג בצער

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הטי1 הברזילאי הוא הכלאה של טי1 וטי2
כך שיכול להיות שתיתקל בבעיות שתצטרך חלקים במכלולים תצטרך לבדוק טוב טוב איזה חלקים מתאימים


לדעתי זו בחירה חכמה למרות
הפגיעה בטהרה הגרמנית, עדיף פח ברזילאי בריא מפח גרמני רקוב.

בהצלחה בייבוא
יש תמונה של הכלה?


Sent from my iPhone using Tapatalk

לירן

http://chevyman.hevre.co.il/

זכרו-בכביש אין מועד ב'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתובב בארץ T1 19 חלונות יפה מאוד - אך מיועד לשיפוץ .

הרכב למכירה והמחיר המבוקש - 125000 ש"ח  .

הרכב ממש מקורי ויפה גם מבחינת רקבונות וחלודות .

 

אילן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

יפה מאוד!

תתיישן ותיהנה ממנה!

נראית שלמה ובמצב חיצוני מעולה (עד כמה שאפשר לראות בתמונה אחת)!

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1213 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...